Herkes eve kapandı mı?
O zaman size vakit geçirecek hikaye önerileri benden..Merak etmeyin, etmeyin. O iş bende.
Kitap adı: Son Hıçkırık
Yazar: NesrinSelviCiger
Bölüm: 32
Durum: Devam ediyor."Bu kadar hak, hukuk zırvalığı yaptıktan sonra bu son yaptığınız ile çelişmedi mi sizce de Savcı hanım?"
"Siz kim oluyorsunuz da, benim savcılığımı eleştiriyorsunuz?"
Genç komutan alaycı bir şekilde gülümser. Nedenini bilmediği bilmediği bir şekilde bu kadını, ilk gördüğünden beri içinde anlandıramadığı kıpırtılar oluyordu ve bu hislerin karmaşıklığı genç adamı öfkelendiriyordu.
"Hakkınızdan konuşanların doğru olduğunu açıkçası kanıtlıyorsunuz. Söyler misiniz? Sırf arkanız sağlam olsun diye babanız yaşındaki adamın metresi olamak nasıl bir duygu..."
Genç kadının elini kaldırması ve karşındaki hadsiz adamın yanağı ile buluşturması saniyelerini almıştı. Bu mesleğe başladığından beri buna benzer yakıştırmalar değişik medyalarda okumuştu. Bu olay ise çok farklıydı. İlk defa genç kızın konumundan korkmadan düşüncelerini dile getiren bir şahsiyet olmuştu. Genç savcı işaret parmağını karşısındaki adama doğru uzatıp, göğsüne üst üste vurup son sözlerini söyleyerek bulunduğu yerden uzaklaştı.
"Siz bayım, gerçekten tanımadığınız hiç kimseye böyle ithamlarda bulunmamalısınız. Sonrasında aşılmaz bir vicdan azabı ile size geri döner."
Yazarın anlatımını ve kurguyu çok sevdiğimi söylemek isterim.
Kitabın anlatımı her ne kadar akıcıda olsa ufak tefek yazım hataları vardı ama heves kaçıran türden değil, eminim ki düzeltecektir.
Son olarak Savcı hanıma hayan kaldım ve kitapta en sevdiğim karakterlerdin biriydi; zaten çokta sevilecek karakter yoktu. Demek istediğim sinir bozucu karakterlerin var olduğuydu.
Yeni bölümü merakla bekliyorum ve şimdiden kitabın finalinin nasıl olacağını merak ediyorum.
Keyifli okumalar
Sevgiyle kalın.♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖
RandomEmin olun wattpad'de mükemmel kitaplar var hem de ücretsiz. Bende sevdiğim bir çok kitabı önereceğim. Hadi gelin, hep beraber bir çok hayata misafir olalım ( Slogan gibi oldu 😂)