Merhaba ve günaydın gençler.
Hemencik kitabı önerip kaçayım ben.Kitap: SAHTE DOKUZ
Yazar: merkeztandem
Bölüm: 38
Durum: Devam edecek (sezon finali)TANITIM
Sosyal medya hesabı üzerinden futbol yorumculuğu yapan ve hayli popüler olan Dila Aral, kullandığı rumuz dolayısıyla herkes tarafından erkek zannedilmektedir. Mesaj kutusuna düşen bir fotoğraf ve ardından katıldığı canlı yayın sonrası hayatı tamamen değişir. Sosyal medya yerin dibine soktuğu yetenekli futbolcu Barış Akdora'yla 6 ay boyunca çalışmak zorunda bırakıldığında ikilinin arasında dinamikler değişir ve güç savaşı başlar. Beraber çalışmayı öğrenebilecekler midir?
Futbolu sever misiniz? Ben şahsen hiç sevmem, sıkıcı gelir bi kere. Ama bu kitaptan sonra itiraf etmeliyim ki futbola bir merakım olmadı değil. Özelliklede magazin kısmını asdafah.
Futbol mecrasının bu kadar eğlenceli olduğunu hiç bilmiyordum ta ki yazarın kitaptaki olayları futbol magazinindeki olaylara benzetmesini okuyana kadar. ( Pek anlatmadım galiba adfgjkahj)
Neyse, anlamanız için kitaptan bir örnek verelim.
"İstanbulspor'a kiralık giden Kenan Özer'i uçakla Tahran'a kaçıran korsanları telefonda ikna eden Saffet Sancaklı bile şu yaşananları görse ağzı açık izlerdi."Arkadaşlar bu olay gerçekten yaşanmış hatta, kaçıran adam espiri bile yapmış ' eğer gol atmazsan yine uçak kaçırırım' diye.
Daha neler neler... şu saatten sonra futbol magazinin takipçisiyim asdfhsjnsb
Her bölüm bu tarz benzetmeler görebilirsiniz. En sevdiğim yerler; bu benzetmelerin olduğu kısımlar.Keyifli okumalar.
Hep mutlu olmanız dileğimle.♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖
AcakEmin olun wattpad'de mükemmel kitaplar var hem de ücretsiz. Bende sevdiğim bir çok kitabı önereceğim. Hadi gelin, hep beraber bir çok hayata misafir olalım ( Slogan gibi oldu 😂)