Taç Kimde?( Ara verildi)

671 8 6
                                    

Nasılsınız çiçeklerim bugünkü kitap çok tatlı bir kitap.

Kitap adı : Taç Kimde?
Yazar : beeyzz
Bölüm : 5
Durum : İnşallah devam edecek :)

2019 Miss Turkey güzeli tacını kaybetti.

(Kitabın tanıtım bölümünden alıntı )

Zerrin Demet Acar.

22 yaşında.

1.73 boyunda ve 52 kilo.

Rakamlar önemli çünkü o, 2019 Miss Turkey güzeli.

Ve bir sorunu var. Hem de bayağı büyük.

Hayır, vahşi bir hayvan sütun gibi bacaklarına pençesini geçirmedi. Ya da uzun, parlak saçları bit kuaför kurbanı olmadı. Henüz -ve Allah korusun- akneye sebep olan bir hastalığı da yok. Hamile mi? O kadar delirmedi.  Tacının geri alınmasına sebep olabilecek aykırı davranışları aklından bile geçirmiyor.

Hoş, artık geçirse de geri verebileceği bir tacı yok çünkü... Onu kaybetti.  Belki de çalınmıştı. Emin değildi. Bildiği tek şey tacını teslim edeceği 2020 Miss Turkey finaline sadece 50 gün kaldığıydı.

Bu yüzden Türkiye'nin değil; sadece birisinin güzeli olabileceğinden bihaber kollarını sıvamıştı...

NOT: Beyza'nın devam etmesi için yalvarabileceğim bir kitap ama maalesef Beyza Watty'de yazmaya ara verdi. Sebep ise Beyza'nın kaç yıl  önce yazdığı benimde burada öneri olarak paylaştığım Vurdu ve Aşk'ın başkası tarafından nerdeyse kopyalanarak benzerinin yazılmasıydı. Beyza her ne kadar şikayet etse de sonuç almadığı için Wattpad'e küstü ve Wattpad'den sonuç alana kadar buraya tek kelime yazmayacağını söyledi. 

Evet öğlen haberlerinden bu kadar.

Hep mutlu olmasını dileğiyle.🌹

WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin