İyi akşamalar.
Uzun zaman oldu, önerdiğim kitaplar arasına bir tane daha eklemek istedim.Kitap: YAKALA BENİ
Yazar: haleythedevil
Bölüm: 25
Durum: inşallah devam edecek asfhsgjsbdndk (gördüğünüz gibi randomum şekil...)Kitabı önceden okuyup beğenmiştim ama sonra bölümler gelmeyi bırakınca unutmuşum. Kütüphanemi gezerken gözüme takıldı ve dedim ki 'neden sizinle paylaşmayım?'
Tanıtıma geçmeden baştan söyleyim; sizin için gittim kontrol ettim. Yazarı nerdeyse 4, 5 aydır ortalıkta yok, kitaba başlarken bunu göz önüne alın.
Bana kalırsa kitabı arşivleyin ve yazarın gelmemesini bekleyin ki, sonradan meraktan kafayı yemeyin.
Tanıtım
Erkek egemen iş dünyasında kendine yer açmaya çalışan hırslı ve başarılı bir iş kadını Bade Aslım Aslan'ın nam-ı diğer 'dişi aslanın' hayatında gereksiz şeylere yer yoktu. Erkekler ve aşk gibi. En son istediği şey evlilik ve bir erkeğin boyunduruğu altına girmek olan Bade'nin hayatı geçmişten gelen ve son derece serseri bir adam olan Atabey Zorlu'nun girmesiyle altüst olmaya başladı.
Kadın başını kaldırıp korkusuzca gözlerini dikti adama. "Ben dans etmem, Zorlu!" diye fısıldadı.
Adam, suratında istediğini alacağından emin bir şekilde gülümsemeyle, dikti gözlerini kadına. "Benimle ediyorsun, Aslan!" diye fısıldadı dudaklarına.Not: Benden siz bir itiraf; hikaye önermeye üşeniyorum. Biliyorsunuz; Wattyde kopyala yapıştır yok (tabii ki bu iyi bir şey). İlk önce önereceğim kitabı seçiyorum eğer tanıtımı varsa ekran görüntüsü alıp, ona bakarak tanıtımı buraya ekliyorum, yoksa kitabın sevdiğim bir sahnesini alıntı olarak ekliyorum ki; kitap hakkında bir fikriniz olsun.
Tabii, bununla bitmiyor; bölüm sayısı, tamamlanıp tamamlanmadığı, varsa bölüm günü, yazarın Wattyde olup olmadığı... Bunun gibi bir çok şeyi bulup size sunuyorum. Yani öylece önerip geçmiyorum. Birde size iyi dileklerimi sunuyorum, daha ne olsun. 😘Hep mutlu olmanız dileğimle. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİ 📖
RandomEmin olun wattpad'de mükemmel kitaplar var hem de ücretsiz. Bende sevdiğim bir çok kitabı önereceğim. Hadi gelin, hep beraber bir çok hayata misafir olalım ( Slogan gibi oldu 😂)