1. Bölüm

37.7K 765 723
                                    

Tarihi alıyım poğaça yanaklar 🖤

Öncelikle kitabı düzenlemeye aldıktan sonra bi çok yeri değiştirdim. Baştan sona olursanız sevinirim poğaça yanaklar 🖤
.
.
.
Doktor bey:Beren soydanın babası %99,8 Melih Karahan, Selin Korkmaz babası %99,8 Murat Soydandır. Evet görmüş olduğunuz gibi bebekler karışmış her iki tarafta Kendi öz kızını alsa daha iyi olur.

Ne dedi bu doktor bebekler mi karışmış?
Ne yani boşuna mı bu babam sandığım adamın şiddetine, annem sandığım kişinin psikolojik şiddetine marus kaldım .

Ben size durumu açıklayayım , Bendeniz efendim Beren "Korkmaz" 17 yaşımdayım , olaylar şöyle şimdi babam sandığım adamı dün hastaneden arıyorlar ve bebeklerin karıştığı hakkında bir şeyler zırvalıyorlar ve bizi DNA testi için yarın  hastaneye çağırıyorlar.Ve sonuç onların kızı deyilmişim.Ailem sandım kişiler hemen kendi kızına sarıldı.

Düşüncelerimden sıyrılmama sağlayan birisinin bana sarılması.

Dur ne

BİRİSİ BANA SARILIYOR

BANA SARILIYOR BİRİSİ

SARILIYOR BANA BİRİSİ

BANA BİRİSİ SARILIYOR

Ne saçmaladım amk
Kendime gelip hemen kendimi geri çektim bu yaptığıma şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Bana sarılana baktımda biyolojik annem olduğunu anladım.

Ben: yeni tanıştığım kişiler ile temas halinde bulunmayı pek sevmem.
Dediğimde mahçup bir şekilde bana bakıp kafa salladı.

Odaya baktığımda  eski ailemin hala bur da olduğunu anladım ve  o kızla ilgilendiklerini gördüm. Ne yalan söyleyeyim pek üzüldüğüm söylenemez.

Kafamı biyolojik aileme çevirdiğim de

Biyolojik annem: kızım ben Annen Sevgi Korkmaz.

Deyip elini uzattı , yeni tanıştığım kişiler ile temas da bulunmayı pek sevmesem de insanlarla tokalaşa biliyorum  uzattığı elini tuttum da sadece "Beren" dedim gözlerinde hafif bir parlama gördüğümü söyleyebilirim.

Murat: Biz gerçek  kızımızı da alıp gidiyoruz. dedi

Biyolojik babam da sadece kafa salladı. Onlar giddikten sonra odaya bir göz gezdirdiğimde iki tane 15 - 16 birbirine çok benzeyen 2 velet gördüm erkek olan bana öfkeyle bakarken kız olan ise bana korkuyla bakıyordu. Gözlerimi onlardan çekip biyolojik babama çevirdiğimde bir açıklama bekler gibi bakış attığım da bakışı anlamış olmalı ki bana bakıp

Biyolojik babam: Kızım ben baban Melih Korkmaz. Bunlarda ikiz kardeşlerin Bahar ve Bora.
Dedi dur lan benim kardeşlerim mi var hem de ikiz vay anasını...

Ben: Beren.
dedim soğuk bir ses ile.
Ortamdaki gerginliği yok etmek için konuşan Melih beye her kez bakışlarını ona döndürdü.

Melih Bey: Hadi eve gidince her şeyi konuşuruz.
deyip kapıya yöneldi. Onun yönelmesi ile herkes onun peşinden gitti.

Aşağa  indiğimizde büyük bir araba gelip durduğunda arabaya bindik. kulaklığımı takıp  müzik açıp yola koyulduk. Yol boyu bütün bakışlar üstümdeydi bende görmezlikten gelerek başımı yola çevirdim.

Araba durduğunda vardığımızı anladım.
Arabadan inince bir evin pardon saray yavrusunun önünde durduk
Melih bey bana bakarak

Melih bey: kızım burası bizim evimiz ve artık senin de
Dediğinde kafa sallayıp eve doğru yürümeye başladık. Kapıyı 50 li yaşlarında tonton yanaklı bir teyze açtı paltolarımızı alıp bizi salon diye tahmin ettim yere getirdi herkes bir yerlere oturunca bende onlardan en uzak bir yere oturup onlara tip tip bakmaya başladım.

Gerçek Ailem -düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin