POV Shay
Een paar maanden later.Het is nu september. We zijn nu in Amsterdam. We hebben al een groot gedeelte van onze tour gehad. Het was echt super mooi. Vandaag gaan we naar de gynaecoloog. We gaan kijken wat het is en dat soort dingen. Mijn buikje is wel heel erg gegroeid. Volgens de jongens is het een tweeling maar ik geloof er niks van. We zitten nu in de auto naar het ziekenhuis. "Ik ben zo benieuwd wat het is."zeg ik. "Ik ook." zegt Luke. "Lukey je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor."zeg ik. "Wedden dat het een tweeling wordt." zegt Ashton. "Wedden van niet."zeggen Luke en ik tegelijk. "1 kind is al veel werk laat staan 2." We komen aan bij het ziekenhuis. Ik spring de auto uit. Maar deze keer zie ik de plas naast de auto over het hoofd en ik val er midden in. "Ah bah normaal gaat het altijd goed." "Hahaha Shay je moet gewoon stoppen met uit de auto springen."zegt Ashton "Hmm oke." We lopen naar binnen. "We komen voor de afspraak van Irwin." "Die gang door dan aan het eind rechts en daar is het." "Okee bedankt." We lopen er naar toe. "Hallo jij moet vast Shay zijn ik ben Lisa."zegt de mevrouw ik schat haar rond de 30 "Hallo Lisa ik ben Shay." "Nou jij mag daar gaan liggen en er mag 1 iemand bij komen." "Lukey kom je mag er bij koen zitten." "Ik smeer even iets op je buik. Het kan koud aanvoelen." ze smeert een vage gel op mijn buik. Ik trek van schrik mijn buik iets in. "Zo te zien ben jij al op de helft." "Huh?" Ze beweegt wat met het apparaat over mijn buik. "Ja het is een tweeling. En om precies te zijn ben jij nu 4,5 maand zwanger." "En kun je ook zien wat het is." "Het zijn twee jongens." Luke knijpt in mijn hand en glimlacht. "Maar ik ben dus al 4,5 maand." "Ja." "Hoe kan dat? Ik dacht dat ik nog maar 2 maand was." "Nee je bent toch echt 4,5 maand onderweg." "Ik kan al niet wachten tot de twee baby hemmo's eruit komen." zegt Luke. We lopen weer naar de jongens. "Eeennn?" vragen ze alle drie nieuwsgierig. "Ik ben nu al 4,5 maand onderweg en het wordt een tweeling." "En wat wordt het?" vraagt Calum. "Hah ik had gelijk." zegt Ashton. "Wat het wordt gaan we niet zeggen."zegt Luke. "Luke?" "Ja Shay?" "Vanavond kwamen toch alle families?" "Ja hoezo?" "We moeten ze het gaan vertellen aangezien we het niet kunnen verbergen. Door deze dikke buik hier." "Ja we gaan zo wel even spulletjes kopen." "Ik help mee." zegt Ashton enthousiast. "Ik ook." zegt Calum. We gaan naar het centrum en kopen wat dingen. We gaan weer naar het hotel toe. We gaan onze kamer binnen en beginnen met ballonnen op hangen. Op de ballonnen stond "baby is coming". En we hadden shirts voor Liz en Anne Marie "my grandma is the best" voor Andrew "my grandpa is the greatest" voor Lauren "my aunt is the loveliest" voor Ben, Jack, Ashton en Harry "my uncles are ghe coolest" "Lukey ik ben zo zenuwachtig." "Ik ook maar het komt goed." "Ik hou van jou Lukey." "Ik ook van jou Shay." Kom Luke we gaan ons ff omkleden. Ik trok een skinny aan en zwarte vans. Luke gaf mij een shirtje. Er stond "I think I might be pregnant" op. Luke trok een shirt aan met "Gonna be the coolest best and cutest dad ever" erop. We gingen naar beneden en daar zaten de jongens al. De bel ging. "Ik doe wel open." zei Ashton. Luke en ik gingen snel zitten. Ik ging bij Luke op schoot zitten. De families kwamen binnen keken naar de ballonnen. Liz kijkt ons raar aan en Luke en ik glimlachen heel onschuldig. Iedereen ging zitten. "Okee iedereen doe je ogen dicht." zeggen Luke en ik. We pakken onze "cadeaus en leggen die bij iedereen op de schoot. "Open nu jullie ogen en maak het open. Luke en ik stonden in het midden van de kamer. Luke lag met zijn handen op mijn buik en ik lag met mijn hoofd op zijn borst. "Ik voelde een schopje." fluisterd Luke in mijn oor. Ze hadden hun cadeaus geopend. Liz had het als eerste door. Ze kwam op ons af en zei, "Omg mijn kleine Lukey wordt papa." "Vind je het niet een beetje vroeg dan?" "Ik werd ook redelijk vroeg moeder. Shay ik ga je er bij helpen." zei ze. Anne Marie kwam naar ons toe. "Ik word oma." zei ze. "Ja." Ze gaf ons een knuffel. Ben en Jack kwamen er aan. "Ons kleine broertje wordt vader." zeiden ze terwijl ze zijn haar door de war maakten. "Aah jongens niet mijn haar." zei Luke. "Jongens en Shay jullie moeten naar het stadion." We gingen naar het stadion toe ons haar, makeup en kleding werd gedaan. Ik moest als eerst op. Ik ging het podium op en begon mijn eerste liedje Chandelier. Na het laatste liedje Thinking out loud wou ik af gaan maar Luke pakte mij vast. "Hallo lieve fans." begon hij terwijl hij achter mij kwam staan en 1 hand op mijn buik legt. "Jullie hebben vast wel roddels gezien waarin staat of Shay zwanger is." "En ja mijn lieve Shay is zwanger van een tweeling." De fans begonnen te juichen. "En Shay en ik zijn heel blij." eindigde hij zijn speech. Ik gaf Luke nog een kus en ging bij de rest in het vip gedeelte staan. Na het concert gaan we backstage. Ik loop naar Luke toe en knuffel hem. "Mijn lieve Shay." zegt hij trots. "Luke je was echt geweldig." zeg ik. "Heb je al namen bedacht voor deze 2 baby hemmo's?" "Nee nog niet." "Wat dacht je van......." vroeg Luke. "Jaaa!" We gingen weer naar het hotel en gingen in bed liggen. Ik kroop dicht tegen Luke aan. Voor zover het nog kon, want die buik zit enorm in de weg soms. "Slaaplekker Shaytje. Ik hou van jou." "Slaaplekker Lukey. Ik hou ook van jou."
JE LEEST
I'm Australian?
FanfictionDit gaat over een meisje, Shay. Shay word heel erg gepest en bedreigd. Toen besloot ze na haar examens te vluchten. Haar ouders zetten haar op het vliegtuig naar Australië en daar buiten zal haar familie op haar wachten. Ze komt te weten dat haar o...