9 augustus 2027
POV Shay
We zijn weer terug van de tour. Harry en ik gaan de bruiloft plannen. En als goed is gaan we dan in januari trouwen. Ik ben al twee maand zwanger. We weten al wat het wordt. Harry is druk met het maken van de babykamer. Ik ben best wel nieuwsgierig wat hij maakt. Maar ik mag niet naar binnen. Dat is best wel irritant. Het maakt mij zo nieuwsgierig. En als ik nieuwsgierig ben dan probeer ik alles om het te zien. "Hazza!! Eten!" Hij komt eraan. Ik heb een heerlijke lunch voor ons tweeën gemaakt. "Hmm lekker." zegt Hij terwijl hij een kus op mijn wang geeft. "Hebben we vanmiddag nog iets bijzonders." "De aankleding en de taart moeten we regelen." "Okey ik heb de kamer klaar dus ik ga mij douchen en dan gaan we." Na het eten gaat Harry douchen. Ik kijk wat op twitter. Ik zie dingen voorbij komen van fans. Ik volg er een paar en trek dan mijn schoenen aan. Harry komt naar beneden en pakt de auto sleutels. "Kom je?" vraagt hij. "Ja ik kom." Ik pak mijn telefoon en tas en loop achter Harry aan naar de auto. We rijden als eerste naar ons winkeltje. "Hey Shay." "Pezzie!!" "Wat komen jullie hier doen?" "Taart duhuh." "Ohja vergeten. Okey laten we eens kijken hoe willen jullie dat het eruit gaag zien?" "Euhm wit met roze en rode rozen en boven op een bruid en een bruidegom." "Zoiets?" "Ja perfect!!" roepen Harry en Ik. "Goed voor wanneer moet ie klaar zijn?" "Are you serious Pezz?" "Ohja sorry 11 januari was het." "Goedzo!!" zeg ik terwijl ik in mijn handen klap. "Goed dan is dat geregeld." zegt Harry. We lopen naar de auto en gaan naar de bloemist of zoiets. We lopen naar binnen. "We komen de aankleding van de bruiloft bespreken." zegt Harry. Nadat we dat geregeld hebben gaan we naar huis. "Wat gaan we nu doen?" vraag ik. "Zwemmen?" vraagt Harry. Ik storm de trap op en trek mijn bikini aan. Ik was van plan om vanaf het balkon het water in te gaan maar Harry vond dat een slecht plan. "Grmmbll." Ik loop de trap af en spring het water in. Maar ik kom met mijn kont op de rand waardoor ik mijn stuit raak. Niet veel later wordt alles zwart.
~○~
Ik word wakker en probeer mijn ogen te openen. Het lukt niet. Na 2 minuten proberen mijn ogen te openen lukt het. Als ik ze open sluit ik ze direct. "Kan iemand dat licht knopje uit doen?" "Hahahaha je wil dat ik de zon uit doe?" "Ja doe het uit." "Waar ben ik?" "Je ligt in de achtertuin. Je was flauwgevallen." "Waarom?" "Je handige klunzigheid." "Wat heb ik gedaan dan?" "Je sprong het zwembad in en toen raakte je stuitje de rand." "Okey dat had ik dus niet moeten doen." "Nee. Maar jij met je enthousiasme." Ik zucht. "Hmm Hazz?" "Ja?" "Ik wil slapen." "Waar?" "In jou armen." "Okey." Ik voel dat Harry mij vast pakt. Ik val inslaap. Ik word wakker door een schreeuw. "Oh mijn god Harry is ze dood?" "Euh wat?" "Pezz shut the fuck up." mopper ik. "Wat?" "Ik zei shut the fuck up ik wil slapen." Ik hoor wat gemopper. Ik draai mij om en kruip in Harry's armen. "Nee Shaytje je moet echtwakker worden." "Neehee laat me nou." "Kom op." "Neeee." "Jaaa." "Shut up." Ik voel dat ik wordt opgetild." Niet veel later voel ik water. "AAAAH!! HARRY FUCKING EDWARD STYLES. YOU BITCH!!" Ik klim uit het water en ren op hem af. Ik grijp hem en kietel hem. "Aah nee doe niet." "Sorry my payback." "Kleine kindjes komen jullie of wat?" "Nee wij blijven hier." Harry pakt mij vast en zoent mij. Ik ga er in mee. "Stelletje tieners nou is het een keer afgelopen." hoor ik iemand. Volgens mij is het mam. Uhoh. Ik laat Harry los. Als mam boos is dan is ze ook foed boos. Ik kijk heel onschuldig. "Is er iets mam?" "Ja jullie moeten nu eten koken." Ik mopper wat maar ga naar binnen en maak lasagne.~○~
PS lees de boeken van AnniixMandarijn dimpleaniek thesthoranlovers
JE LEEST
I'm Australian?
FanfictionDit gaat over een meisje, Shay. Shay word heel erg gepest en bedreigd. Toen besloot ze na haar examens te vluchten. Haar ouders zetten haar op het vliegtuig naar Australië en daar buiten zal haar familie op haar wachten. Ze komt te weten dat haar o...