Hoofdstuk 23

119 12 0
                                    

11 december 2016
POV Shay

Vandaag gaan Liz, mam, Ashton, Perrie, Sophia, Eleanor en ik mijn jurk uitzoeken. Ik ben inmiddels bijna 4 maand zwanger. Luke is helemaal happy dat hij vader wordt. Luke en ik hebben ook alle babykleding weggegooid. Onze relatie wordt steeds sterker. Niemand die ons kan breken. En toen de familie te horen kreeg dat ik zwanger ben. Schrokken ze. Het was echt een geweldige reactie. Maar ze accepteren jet wel. Ashton was eerst boos. Maar hij vindt het nu echt heel leuk. Iedere keer als hij mij ziet moet hij wel even voelen. De bel gaat daar zul je ze wel hebben. Ik doe open en daar staan Calum, Michael, Harry, Niall, Zayn, Liam en Louis. "Euhmm Hoi?" "Hey Shay."zegt Calum. "We komen Luke halen." "Ik kom eraan." hoor ik Luke vanuit de keuken. "Ik had eigenlijk andere mensen verwacht." zeg ik. "Dus je wil ons niet zien?" "Haha dat zeg ik niet." "Wij gaan." Ik geef iedereen een knuffel. En Luke geef ik een zoen. "Doeg Shaytje en baby Hemmo." zegt Luke. "Doeg Lukey ik hou van jou." "Ik ook van jou Shaytje." En hij loopt naar de auto. Daar komen Liz, mam, Ashton, Perrie, Sophia en Eleanor aan. "Hey Shay ga je mee?" "Ja ik kom eraan." Ik pak mijn tas, sleutels en mobiel. We rijden naar de stad. We parkeren de auto en gaan naar een bruidswinkel. Ik loop naar een jurk die ik echt heel leuk vind. "Hallo jij bent opzoek naar een jurk?" "Ja." "Die vind jij wel mooi?" "Ja." "Maar dat gaat niet zo makkelijk passen met die buik." "Hebben jullie dan niet dezelfde jurk die iets breder is om de buik heen?" "Nee we maken geen jurken voor dikke mensen." "Luister meid." zegt Ashton duidelijk boos. "Als u ons niet kunt helpen lopen wij met alle liefde deze winkel uit en loop je een heleboel geld mis." "Helemaal mee eens." zegt Liz. "Niemand beledigd Shay Irwin als ze zwanger is." zegt Perrie boos. "Sorry." "Ja houd dat excuses maar wij gaan." zeg ik boos. Ashton steekt nog zijn middelvinger op naar die meid. "Ashton gedraag je." zegt mam. "Niemand beledigd mijn zusje." Er komen allemaal fans op ons afgestormd. We lopen een andere winkel in. Daar loopt een pud vrouwtje. "Hallo kan ik jullie helpen?" "Ja zou u de winkel opslot willen doen en de dingen voor de ramen dicht terwijl wij een leuke jurk uit zoeken." "Ja hoor meid." "Ash wil jij die vrouw even wat geld geven?" Ik pak 2 briefjes van 100. Ik geef ze aan hem en hij legt ze op de toonbank. "Wat zoek je precies?" Ik pak een jurk. "Deze is zo mooi." zeg ik. "Die dus." "Heeft u die ook iets eijder om de buik heen?" "Ja hoor meid wacht even." Ze loopt naar achter en komt terug met de zelfde jurk die iets wijder om de buik heen zit. "Ga het maar even passen." Ik pak de jurk aan en loop naar een pashokje. Ik trek het aan en het zit perfect. Deze wordt het zoiezo. Ik loop naar buiten toe. Ze kijken mij aan met open mond. "Wow die is mooi." zegt Perrie. "Ja inderdaad." zeggen Eleanor, Sophia en Ashton. Bij mam en Liz springen de tranen in de ogen. "Deze wordt het." zeg ik tegen de vrouw. "Goede keuze meid." Ik loop naar het pashokje en kleed mij om. Ik geef de jurk aan de vrouw. Ik loop met haar mee naar de kassa. "Dat is dan 995 dollar. Ik geef haar duizend. "U mag die 5 dollar houden." zeg ik. Ze doet de jurk in een speciaal ding en geeft het aan mij. "Dankuwel en tot ziens." zeg ik. "Dagh meid." Ze doet de deur open. Zouden wij via de achteruitgang eruit mogen?" "Ja hoor." Ze laat ons via de achterkant naar buiten. "Bedankt." We lopen weer terug naar de auto. We komen Luke enzo tegen. "Hey jongens." zeg ik. "Hey Shay." We komen net aan bij onze auto. "Doegh jongens." Ik leg de jurk in de kofferbak. En we gaan weer naar huis. De jurk gaat met mam mee en ze hangt het daar in de kast. Ik loop thuis weer naar binnen. "Hey Lukey." "Hey Shay en baby hemmo." Hij geeft mij een kus. "I want more." zeg ik. Hij begint mij te zoenen. Ik ga er in mee. Zijn tong vraagt om toegang die ik al snel geef. Luke tilt mij op. Hij draagt mij mee naar boven. "Lukey you know what the doctor said." "Okee dan." We gaan naar beneden en koken wat eten.
17 december 2016

Vanavond is het vrijgezellenfeest. En dan morgen trouwen. Het scheelt dat het s middags is. Ik zoek een leuk jurkje in mijn kast. Ik vind een blauwe. Nu nog bij passende hakken. Ik vind witte. Goed dat is klaar. Nu nog wachten tot de rest komt. Luke is al weg. Dus ik ben hier alleen met baby hemmo in mijn buik. Ik besluit maar wat tv te kijken. Niet zoveel bijzonders. De bel gaat. Daar staan Perrie, Sophia, Eleanor, mam, Liz en Lauren. "Kom we gaan je kleren aan doen." "Ik had een jurkje uit gezocht." "Nee je wordt een prinses." zegt Perrie. "Ja er is een feest in de stad en daar gaan we heen." "Okee dan." "Wat moet ik aan." "Jij kunt kiezen doornroosje, belle, assepoester of belle." "Doe maar doornroosje." (het was vroeger altijd mijn fave sprookje ) Ze geven mij de jurk. Ik trek het aan doe de krron op enz. Zij doen mijn make up. Als we klaar zijn gaan we. "Doegh Flukey pas je goed op." "Wafwaf." We lopen naar de auto toe. Op naar de stad. Als we daar zijn gaan we direct naar het feest. "Welkom a op het feest van Sydney." zegt een man. "Willen de mannen en vrouwen apart gaan staan?" vraagt een andere man. Hmm wat is hier aan de hand. Er word wat met een spotlight gedaan. In een keer schijnt het op mij. Ik kijk Lauren aan. "Loop maar gewoon naar voren." zegt ze. Ik doe wat ze zegt en klim het podium op. Ik zie aan de andere kant een jongen op lopen die mij bekend voorkomt. Hij is als prins van doornroosje. "Gefeliciteerd!!" zegt de man. "Jullie mogen het bal openen." zegt de andere man. "Ik loop naar de jongen toe." Ik kijk hem aan. "Lukey?" "Shay?" "Nee mijn tweelingzus." "Shay ik weet dat jij het bent." "Leuk dit hè." "Ik moest van de jongens." "Haha Lukey ik moest ook." "Leuk je weer te zien joh." "Ja de laatste keer voor morgen." Luke en ik ztaan wat te dansen als dat klaar is lopen we naar buiten. "Whaha wat zullen de jongens wel niet denken." zeg ik. "Ik denk dat ze allemaal vragen gaan stellen." zegt Luke. "Shay!" zegt Lauren. "Wat moet Luke nu wel niet van je denken. De heletijd met een jongen gaan klooien." "Lau kijk even goed naar hem." "Luke?" "Nee dit is Ashton." zegt Luke droog. "Whaha Luke mijn grappen zijn beter." "Shay ga je mee terug anders heb je morgen wallen onder je ogen." zegt Perrie. "Je hoort het Lukey ik moet gaan. Tot morgen Lukey. Ik hou van jou." Ik geef hem een zoen. "Ik hou ook van jou Shay. Tot morgen Shaytje." "Was dat Luke?" vraagt Eleanor. "Nee dat was zijn tweelingbroer." zeg ik droog. "Dat was Luke dus." We komen bij mams huis aan ik loop naaf mijn kamer trek mijn kleren uit en val direct in slaap.

I'm Australian?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu