Hoofdstuk 17

139 12 2
                                    

Een maandje later.
7 juli 2016
POV Shay

We zijn weer aan het touren. We zitten in Amerika. New York om precies te zijn. De dag nadat ik wakker werd waren mam en Liz er. Ze waren zo blij. Luke heeft me daarna geen seconde alleen gelaten. Als hij weg moest was Calum, Ashton of Michael wel bij mij. Luke was de laatste tijd veel aan het regelen en het maakt me nieuwsgierig. Vandaag is Ashton jarig. Hij wordt 22. Luke, Calum, Michael en ik hebben van alles geregeld. Luke maakt  een ontbijt terwijl ik Lorenzo en Thomas even voed. We zijn tegelijk klaar. Ik maak Ashton wakker. "Ashy wakker worden!" "Hmm Shay laat me slapen." "Nee Ash." Calum, Michael en Luke beginnen happy bday te zingen. Ik begin mee te zingen. "Happy bday toooo yoooouuuuu." Ik pak Luke's en mijn cadeau. "Hier Ash." Hij maakt het open. Mijn cadeau was een armband die ik ook heb. Bij hem staat "sister for life Shay♡" en bij mij "brother for life Ashton♡" "Awh thanks Shay. En Luke's cadeau waren drumsticks met Ashtons naam er op en 5sos erop. "Awh thanks Lukey." Calum en Michael gaven hun cadeau.  "Thanks guys." "Nou Ash get your lazy ass of your bed and take a shower." zeg ik. "Jaja mama." Hij loopt naar de douche. "Mikey en Cal jullie gaan jullie je douchen Luke en ik ook. Over een kwartier bij de deur." "Okee Shay." Nadat iedereen gedoucht heeft wachten we tot Ashton een keer klaar is. "Zozo Ash je was wel erg snel." "Ja wat het is wel mijn verjaardag." Luke doet hem een blinddoek om. "Aah jongens moet dit." Luke pakt Ash vast en ik pak de kinderwagen. "Flukey kom." Hij kont er aan gewandeld en Calum klikt hem vast aan de riem. We lopen naar beneden en stappen de limo in. We komen bij een feestzaal aan. We lopen de zaal binnen waar het donker is. Calum klikt Dr. Fluke los van de riem. Luke doet bij Ashton de blinddoek af. En vanaf alle kanten springen mensen tevoorschijn. "SURPRISE!!" schreeuwen ze. "Mam!" schreewt Ashton vrolijk. "Lauren! Harry!" Ja Luke en ik hadden alle families, One Direction, Little Mix en nog wat andere bekenden van hun uitgenodigd. "Let the party begin." riep de dj vanaf de draaitafel. Eerst moest Ashton alle cadeaus uit pakken en toen gingen we feesten. Ashton was echt superblij. Hij liet iedereen zijn atmband zien grappig om te zien. Hij leek soms net een klein kindje.

Paar dagen later.
16 juli 2016
POV Shay

Vandaag is Luke jarig. Hij wordt 20. Ashton en ik hebben echt superveel geregeld. We hebben net zoals bij Ashtons verjaardag geen concert. Op mijn verjaardag wel.... Maar goed het is ook leuk om op je verjaardag blije fans te zien. Ik word wakker loop naar de badkamer ga mij douchen, kleed mij om, doe mijn make up en maak een ontbijt. Het ontbijt zet ik op het nachtkastje.  "Lukeypukey wakker worden." En ik geef hem een kusje. "Hmmm Shay laat me slapen." zegt hij met een sexy ochtendstem. "Happy bday Lukey." zeg ik en hij is meteen wakker. Hij schiet overeind. "Auw dat was mijn hoofd." zeg ik. "Sorry Shay. Kusje erop?" "Ja hier." en ik wijs naar mijn lippen. Hij geeft mij een kusje. "Lukey ik heb een ontbijtje gemaakt. Ik heb het al gegeten ik ga nu Thomas en Lorenzo voeden en jij gaat je in die tijd omkleden enzo." "Jaja Shaytje." Ik geef hem een kusje. Ik maak eerdt maar even de rest wakker. Ik storm Michaels kamer in en spring op zijn bed. "Mikey wakkker worden. Op de tafel staat ontbijt voor jou ga eten en daarna de rest." Ik ga naar Calums kamer toe en daar pak ik een emmer met water. Ik gooi het over zijn hoofd en loop weer naar buiten en zet de emmer weg. "AAAAH WIE WAS DAT!!" "Shhh Cal het was Ashton die aan het slaapwandelen was." "Grrrrrr." Hij pakt een emmer en stormt Ashfons kamer binnnen. "AAAAAH CALUM JIJ LUL!!" hoor ik Ashton schreeuwen. Michael en ik liggen inmiddels in een deuk. "Whahahahaha Calum die sukkel die denkt serieus dat het Ashton was." zegt Michael. Ik ga naar Thomas en Lorenzo hun kamer. "Hey mijn kleine mannetjes." Ze beginnen allemaal lach geluidjes. "Wat zijn jullie toch een schatjes. Mama houd heel veel van jullie. Jullie lijken heel veel op papa. Net zo schattig mooi en lief." zeg ik tegen ze. Ik begin ze te voeden. Luke komt binnen. "Hey Shaytje en mijn kleine baby's." Als ze klaar zijn met drinken geef ik Lorenzo aan Luke. Thomas die rigt vrolijk te kraaien in mijn armen. "Zal ik jou maar even lekker schone kleren aan doen?" vraag ik. "Lukey? Wil jij Lorenzo gaan aankleden enzo?" "Ja hoor babe." Ik loop met Thomas naar de badkamer en ga hem wassen als ik dat gedaan heb doe ik hem een luier om en trek hem leuke kleren aan. Ik doe hem een shirt aan waarop staat "Daddy's first bday with me." Ik loop weer naar Luke toe daar zijn Calum en Michael ook. "Shay weet je zeker dat dat Thomas." "Jaa ik kan mijn eigen kinderen wel herkennen." Thomas en Lorenzo leken wel een beetje op elkaar, maar Thomas heeft helder blauwe ogen en Lorenzo iets blauw bruine ogen. "Hoe?" "Ja kijk maar goed en zoek de verschillen." Ze mogen dan wel eeneiige tweeling zijn, maar Luke en ik konden ze altijd uit elkaar houden. "Nou goed jongens we gaan."zeg ik terwijl ik Luke een blinddoek om doe en Lorenzo in de kinderwagen. "Flukey kom!" Dr. Fluke komt op ons afgestormd. Michael klikt hem aan de lijn. We gingen naar beneden en stappen in de limo. "Shay waar gaan we heen?" "Ga ik niet zeggen." "Shay..." "Je ziet het vanzelf wel." We komen aan en stappen uit. Ik doe Lorenzo en Thomas in de kinderwagen. En Calum loopt met Dr. Fluke naar binnen. Ashton pakt Luke vast en begeleidt hem naar binnen. Ik loop er achteraan. We doen bij Luke de blinddoek af. "Omg Disneyland." schreeuwt Luke. Hij rent naar de attracties met Calum en Michael op de hielen. "Soms vraag ik me af of Luke een klap van de molen heeft gehad." zucht ik. "Same."zegt Ashton. Ashton en ik lopen wat door het park en maken selfies met Minnie Mouse, Mickey Mouse, Donald Duck, Goofy enz. Om een uur of 12 s middags gaan we lunchen. Luke, Michael en Calum zijn we kwijtgeraakt. Na de lunch lopen we naar de ingang om de families op te halen. "Willen Calum Hood, Luke Hemmings en Michael Clifford zich melden bij de ingang. Daar komen 3 kleine kleuters aangestormd. Luke ziet Liz en rent om haar af. "Mam!!" schreeuwt hij. Voor de andere jongens geld hetzelfde. Ik loop er wat achteraan met de kinderwagen en Dr. Fluke. Jaa je zou mij bijna pakezel kunnen noemen. Mam, Lauren en Harry komen naar mij toe. "Hey meis." zegt mam "Hey Shay!" zegt Lauren vrolijk. "Hey Shay." zsg Harry. "Hey mam." "Hey Lauren!" zeg ik even vrolijk. "Hey Harry." en ik knuffel ze. Mam loopt naar Thomas en Lorenzo toe. En begint met ze te praten. Liz komt naar mij toe. "Hey Shay." "Hey Liz." ik geef haar een knuffel. Jeetje die Hemmings knuffels zijn fijn. "Hoe gaat het Shay?" "Goed hoor en met jou?" "Prima. Hoe gaat het verder met Luke en jou?" "Goed hoor. Ik hou iedere dag steeds meer van hem." Liz en ik praten nog wat. Na een lange dag komen we eindelijk terug in het hotel. "Shay bedankt dat je dit hebt geregeld." "Geen probleem Lukey." "Ik hou van jou Shay. "Ik ook van jou Lukey." We gaan naar bed, geven elkaar een nachtzoen en gaan slapen.

A/N
Sorry voor de late update. Ik had het druk en haast geen tijd om te updaten vandaar nu pas. Ik had eerst een heel mooi hoofdstuk maar er ging iets fout dus moest opnieuw beginnen.
Lees ook het boek van mijn zusje en haar vriendin kiss me kiss me (van dimpleaniek)
En lees het boek bad neighbours van thesthoranlovers

I'm Australian?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu