-KRALİÇE-9.bölüm:Sophia "Davis"

76 8 9
                                    

Dumbledore bu sefer bana bakıyordu anladı diye düşündüm. Zihnime de giremeyeceğine göre anladı diye düşündüm ve ben de dik dik ona bakmaya başladım. ''Miss Smith...

''Miss Smith doğruluğa çok önem veren biri sanırım ve size de herşeyi söylemiştir o halde öyle değil mi?'' ahh gerçekten mi tehdit mi?! Beni tehdit edebileceğini nerden çıkardı gerçektenbu adamı şu an tam şuracıkta öldürmek istiyorum.Dik bakışlarımı çekmeden ''Sırlar sır olarak kalmalı en azından bazıları profesör'' dedim. Tam cevap vericekken ''Ancak birine ailesi hakkında yalana söylemek gerçekten hoş değil. Bir insanı kandırmak hemde kendiyle ilgili yanlış söylemek gerçekten yanlış öyle değil mi profesör?'' kafası hafifçe eğilmeye başlamıştı.

Slytherin masasından bir kız bu sefer ayağa kalkıp bağırdı ''Yani bizim bulanık aslında bulanık değil miymiş?'' profesörün cevap vermesini bekledim ama ses seda gelemyince 'Aynen öyle hatta büyük ihtimal aslında bir safkan'' dedim. Söylediğimde herkes aralarında fısıldaşıp konuşmaya başlamıştı. Sophia ise bu söylediğimle daha da çok şaşırmıştı. ''Bu nasıl olabilir??? Benim bir ailem var. Annem doktor babam da avukat. Onlar sihir yapamıyor ama beni çok seviyorlar.ONLAR BENİ ÇOK SEVİYOR'' artık bağırmaya başlayınca Sophia'ya yaklaşıp elimi omzuna koydum ve bana dönünce de ''Hey sakin ol. Eminim ki seni çok seviyorlar ama onlar senin öz ailen olamaz Sophia'' bu sefer tamamen bana dönüp bağırmaya başladı. ''Nerden biliyorsun!! Sana neden inandığımı bile anlamış değilim yalan söylüyosun beni üzmek için ben bir muggle doğumluyum benim ailem birer muggle ama beni seviyorlar.Yalan söylemeyi kes.''

Dumbledore ise artık gitgide kendi köşesine çekilmeye başlamıştı. Hala nolduğunu anlamaya çalışan ve sinirden birazdan büyük her tarafı ateşe vermek isteyen Sophia ise bana sustuğum için git gide daha a çok sinirlenmeye başlamıştı.

''Sophia senin şu bahsettiğin özellik sadece bir aileye özgü bir durum değil ancak sadece safkan ailelerde çıkabilecek bir şey yani tahminim üzerine sen bir safkansın.''Herkes artı daha yüksek sesle fısıldaşmaya başlamıştı Sophia ise ağlamak üzereydi ama içinde tuttuğunu görebiliyordum meraklı gözlerle bana bakıyordu açıklamamı istiyordu.''Sophia aldid görü anlamına gelir aldidler insanların auralarını görebilir mesela bende gördüğün renkler,onlar benim auram.Sen onları görebiliyorsun arlig ise ruhun görüsü gibi düşünebilirsin ruhlarını görürsün mesela hem hayatlarından belli kesitleri de görebilirsin hem de auralarını görebilirsin tabii arligler son 200 yıldır yok türleri yok edildi ama sen bir aldidsin Sophia. Bu özellikler ikisi de genetik ve çok nadirdir 10 jenerasyon boyunca en fazla bir kez ortaya çıkar o yüzden hangi aileden olduğun konusunda emin değilim ama safkan olduğuna eminim.''

Herkes artık sadece Dumbledore'a bakıyordu. Dumbledore ise hala açıklama girişiminde bulunmamıştı. ''Profesör açıklamak istediğiniz birşeyler var mı?''dedim teşvik etmek ister gibi.

Eğer bu suskunluk devam ederse Sophia kesinlikle bayılıcaktı bundan emindim.''Miss Davis sizinle özel olarak konuşabilir miyiz?''sonunda sessizliği Dumbledore bozmuştu. Sophia kafasını sallayıp Dumbledore'la beraber büyük salonun kapısına doğru yürümeye başladı. Tam çıkıcakken ''Alçina... Alçina da gelsin.''dedi buna gerçekten şaşırmıştım bana neden bu kadar güveniyor ki diye geçirip arkalarından takip ettim. 

''Miss Davis siz doğduğunuzda aileniz çok mutlu olmuştu tek kız çocuklarıydınız dolayısıyla sizi çok sevdiler ancak sonradan siz yaklaşık 2-3 yaşlarındayken garip birşeyler oldu. Siz insanlarla tanışınca etraflarına bakarak gülümsüyormuşsunuz ilk defa o yaşlarda yeteneğinizi keşfettiniz ancak aileniz sizde bu özelliğin olduğunu ilk başta fark edemedi. 4-5 yaşlarınızda ise ilk defa bu özelliğinz hakkında konuştunuz annenize ''turuncu çok güzel''demişsiniz anneniz ilk başta anlamasa da sonradan etrafta turuncu birşey olmadığını görünce durumu anlamış ve bana haber verdiler. Dünyada bir çok kötü kişi var ve siz de çok özelsiniz dolayısıyla sizi kaçırmak istiyeceklerini biliyorduk bu nedenle onlara sizi normal bir aileye bırakmayı önerdim. Muggle bir aileye.Davis ailesi bu işe gönüllü oldu zaten çocukları da olamıyordu.Aileniz sizi ağlayarak bıraktı sizi gerçekten çok seviyorlardı.''

Sophia gerçekten düşüp bayılmak üzereydi. Yanına gidip koluna dokundum destek vermek istediğimi anlamış olucak ki bana dönüp zorlama bir şekilde gülümsedi.

''O halde benim gerçek ailem kim?''





Sophia'nın gerçek ailesi sizce kim?

Bir süredir yazamadım kusura bakmayın. Yapmam gereken çok şey vardı ancak yazabildim umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir.

KraliçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin