"Delilah Grace čo to akože bolo?!" skríkla natešene Hermióna.
"Čo ako?" zakoktávala som sa.
"U všetkých čarodejnikov!!!" skríkla a objala ma. "Vedela som, že medzi vami niečo bude" usmievala sa ako slniečko. "Na tej dnešnej párty musíš zažiariť"
"Nie, nie to nie, ja a Harry sme jak súrodenci" opätovala som jej úsmev. Schytila ma za ruku a posadila za stoličku.
"Tak dobre len si to ďalej vrav.. Vlasy ti necháme rozpustené alebo v drdole hore?" rozmýšľala Hermióna.
"Hermióna myslím, že preháňať to netreba" zasmiala som sa neisto.
"Tak dobre, idem sa pripraviť" povedala a išla do kúpeľne.
Ja som ostala na stoličke sedieť ešte niekoľko minút. Napokon som si upravila moje čierne vlasy a zopla ich len sponov aby držali. Dala som si trochu čiernej farby pod oči. Keď konečne vyšla Hermióna z kúpeľne mohla som sa ísť prezliecť. Dala som si čierne šaty z odhalenými lakťami. Samozrejme som si nechala na krku náhrdelník od mojej matky. Vyšla som von z kúpeľne kde Hermióna už na mňa čakala. Hermióna mala na sebe červené šaty s odhalenymi ramenami a na to koženku. Nechala si svoje kučeravé vlasy ktoré si prehodila na stranu a mohli sme ísť.
"Musím povedať, že som momentálne nami posadnutá" poznamenala som a Hermióna sa zasmiala. Išli sme spolu von z hradu kde sme po ceste stretli Rona s Harrym.
"Ahojte" pozdravili nám obaja a ostali nemo stáť. Harry celý čas venoval pohľady len mne. Boli sme už skoro pri škriekajúcej búde. Hermióna vrhla kúzlo 'Ani hnúť?!" na starú vŕbu. Vošli sme do nej kde som už mohla počuť hudbu. Otvorili sme dvere. A zrazu všade na vôkol boli svetlá, silná hudba a plno študentov. Za mini DJovským pultom som videla Georga, no Fred vedľa neho chybal. Cedric súťažil proti Seamusovy v pivnom ping pongu. Tento pocit som ešte nikdy necítila, bolo to zvláštne.
"Delilah poď!!" skríkla Hermióna, ktorú prehlušovala hudba. Prišli sme ku stolu kde bolo niekolko fliaš alkoholu a niekoľko zvláštnych elixírov ktoré názvy mi boli neznáme.
"Ahojte" zjavil sa predomnou Fred. "Som rád, že si prišla" mrkol na mňa Fred a podal každému z nás nejaké želé v krabičke. "Proste to prehltnite" zasmial sa a zrazu sa pri nas zjavil aj George.
Všetci sme si medzi sebou vymenili pohľady a prehltli želé. Posadili sme sa všetci spolu na malý gauč v rohu, ledva sme sa tam všetci zmestili. Ja som sa posadila vedľa Hermióny. Všetci sa zabávali a smiali bolo to úžasné."Ako tvoja ruka Deli?" spýtal sa Fred.
"Už je v pohode, len ma.." rozprávala som, no Harry mi skočil do reči.
"Odniesol som ju do nemocničného krídla kde ju ošetrili takže je už v poriadku" povedal Harry s falošným úsmevom.
"Chlapci!" skríkla Hermióna.
"Inak ako to je s tými ktorých vybrali ako súťažiacich na trojčarodejnícky pohár... Chýbala som tam ked sa to riešilo" zmenila som tému.
"Vybrali Victora Kruma, Fleur DeLacour, Cedrica Diggoryho a.." hovorila Hermiona.
"A? Nemali byť len traja" poznamenala som nechápavo.
"A mňa" povedal Harry a mňa to v okamihu šokovalo.
"Ako je to možné veď nemáš 17" nechápala som.
"Neviem ale podľa mňa niekto musel dať moje meno do čase" odvetil.
"Spýtaj sa Siriusa či o tom niečo nevie" povedala som a chytila ho za ruku. Okamžite mi venoval letmý pohľad. No našu konverzáciu prerušila Hermiona.
"Delilah poď, túto pesničku zbožňujem!" a začala ma ťahať na parket kde všetci tancovali.
Snažila som sa napodobňovať to čo robila Hermióna, veľmi mi to nešlo, začala som cítiť ako začína fungovať to želé, cítila som sa tak uvoľnene. A potom sa to začalo zvrhávať. Dali sme si s Hermiónov ďalšie, ďalšie a potom ďalšie želé. Nechcem vedieť koľko sme ich prehltli. No cítila som sa božsky. Zrazu za mnou niekto prišiel, videla som trochu rozmazane ale aj tak som toho človeka vedela rozoznať. Fred Weasley.
"Koľko si tých želé mala?!" zasmial sa.
"E-eh.. Neviem.. Asi veľa" zasmiala som sa a skoro spadla na zem, keď v tom ma Fred schytil za pas. Pozerala som mu do jeho krásnych hnedých oči a strácala sa v nich. Opatrne som ho chytila za tvár a nespustila som z neho pohľad. Videla som ako sa žiarivé farebné farby rozlievajú po jeho tvári.
"Deli.. Ja ťa.." začal rozprávať no dala som mu ruku na ústa aby nemohol povedať ani jediné slovo.
"Ja viem.." povedala som. A pobozkala ho. Pobozkala som Freda Weasleyho. Neviem čo to do mna vošlo, silné pocity, hormóny. Cítiť ako mu odomňa niekoľko centimetrov buší srdce ako šialené. Cítiť ako sa jeho pery opierajú o tie moje. Bolo to neuveriteľné, cítila som akoby som mala motýlikov v bruchu. Cítila som sa akoby ma svete sme existovali len my dvaja. Ja a on. Keď som sa od neho ako prvá odtiahla ja, stále som z neho nepúšťala môj zrak. Ach, Freddie.
YOU ARE READING
We are Forever™ [HP]
FanfictionFanfiction o Fredu Weaslym, pribeh je o dcére Siriusa Blacka ktorá práve nastúpila na Rokfort a postretne to čo najviac nečakala. Keď začnete tento príbeh čítať už sa od neho neodtrhnete.