12

102 3 5
                                    

"Fred..." povzdychla som. Podišiel bližšie ku mne a jemne ma chytil za tvár oboma rukami. Pozrel mi do očí a opatrne sa priblížil hlavou. Neustále sa mi pozeral do očí, až som cítila ako sa mi lámaju kolená.
Približoval sa pomaly perami ku mne. Uz som mohla cítiť jeho dych na mojich perách.

"Fred!!! Musíme ísť" skríkol niekto ženským hlasom, spoza dverí. Dal mi ruku na ústa a rychlo sa odtiahol.

"Idem!!" skríkol, pozerajúc stále na mňa.

Posuval ma do kabínky kde ukazal prstom že mam byť ticho. Prikývla som. Zavrel dvere.

"Máš môj sveter?" zas ten ženský hlas, pozrela som sa spoza škáru dverí od kabínky. Bola to Angelina, aké prekvapivé. Fred jej podal sveter do ruky "Nemôžem uveriť, že som ho tu nechala, ďakujem, si úžasný" dohovorila a venovala mu bozk na líce. Au. Takže on neprišiel za mnou len tak, prišiel po jej sveter. Huh. Mam toho dosť, zase som sa nechala nachytať tím jeho šarmom. Vykopla som dvere od kabinky. Obidvaja na mňa hodili vydesení výraz. Podišla som k umyvadlu a umyla si ruky.

"Ahoj Angelina"

"A-Ahoj?" odpovedala neisto.

"Oh si tu nechala sveter? Neboj nikto by ti ten hnusný sveter nezobral" usmiala som sa a odišla.

Prišla som naspäť k stolu no ostal tam už len Harry.

"Kde sú Ron a Hemrióna?" spýtala som sa.

"Išli už, Ronovi bolo zle" odpovedal Harry.

"Počkal si ma.." letmo som sa usmiala.

"Samozrejme" opätoval mi úsmev. Pozbierala som si veci a šla s Harrym naspäť do hradu. Rokfort bol nádherné vysvieteny.

"Videl som Angelinu ísť na toaletu a teba vychádzať z nej nahnevane, stalo sa niečo?" spýtal sa Harry.

"Nič zaujímavé" povzdychla som a pozrela na Harryho. Usmieval sa s nadšeným pohľadom "Ach dobre!" zasmiala som sa. "Manipulacia tými tvojimi očami a tým úsmevom ti ide"

"Ja viem" zasmial sa. "Tak spusti"

"Nechápem čo je medzi Fredom a Angelinou a neviem jak je možné že som do toho zapletená aj ja a hlavne prečo ma tak ten človek dokáže stále rozhodiť! A Angelina ach, tej by som najradsej vrazila..." vybuchla som.

"Kľud" zasmial sa. "Chapem, ale mala by si aj ty pochopiť že asi teraz spolu su a ty by si sa mala sustredit na seba"

"Snažím sa Harry, ale neda sa to ked.. Ahhh" chytila som sa za hlavu. Harry ma objal jednou rukou okolo ramien.

"Skús sa zamerať na niečo iné, niekoho iného neviem" odpovedal.

"Hej no, mala by som sa zamerať na to že mam do zajtra napísať tri pergameny z elixírov, plus som opitá a plus lenivá" zasmiala som sa a Harry so mnou.

We are Forever™ [HP] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora