15

44 1 1
                                    

Vyšli sme všetci z učebne. Pribehla som za Harrym a Ginny.
"Musím sa porozprávať s Fredom, neviete kde ho nájdem?"
"Netuš-" skočila Harrymu do reči Ginny.
"Nájdeš ho v Severnej veži, trávi tam čas sám a premýšľa či čo, asi nejaká vec z jeho egom"
"Dobré ďakujem" usmiala som sa a šla. Všetci študenti na mňa pozerali divne, alebo to bola len moja paranoja. Namierila som si cestu k severnej veži. Tie schody hore boli neuveriteľné dlhé. Chytala som po dychu aké boli strmé, dokonca zaprášené. Ale už keď  som bola pri vŕšku videla som mužskú siluetu ktorá  sedela pri okne hradu. Bol to Fred.

"Ahoj..." Pozdravila som ako prvá.

"Počul som ťa ako tu ideš, tie tvoje dychtivé zvuky" zasmial sa. "Tie schody niesu pre každého"

"Veru, dali mi zabrať..." Pozrela som naňho. A on sa posunul a uvoľnil mi miesto vedla seba. Pomaličky som sa posadila a pozrela mu do jeho hnedých očí , z ktorých som stále niečo cítila. "Počula som o tebe a Angeline..." Skočil mi do reči.

"Musel som to ukončiť, nie je dobré niekoho ťahať takto za nos, aj keď mu ublížíš..." Rozprával. "Ja sa s Angelinou dal dokopy na tej párty, ešte pred tým než si prišla... Mrzí ma , že si z toho nič nepamätáš ,ale neviem... Niečo ma k tebe tiahne tak neskutočne moc..." Povzdychol si.

"Pamätám si všetko" povedala som a on hneď zbystrel zrak. "Klamala som, aby som sa vyhla trápnej situácii? Čo ja viem.. Ale, nemôžeme byť spolu aj keď viem čo cítim voči tebe, nie je to fér voči Angeline..."

"Chápem.." rozpraval a pomaličky mi chytil ruku "...tak teraz budeme okolo seba chodit ako taký zamilovaný ľudia ktorý nemôžu dať svoje pocity vôbec najavo aby sme pred ostatnými nevyzerali ako hrozný ľudia kvôli Angeline?"

"Presne tak" povzdychla som si. Celý čas mi pozeral do očí, bez mihnutia oka. Zapozeral sa mi na pery.

"Tak neviem, môžem aspoň dostať posledný bozk?" Spýtal sa.

"Ako posledný?"

"Veď vieš keď teraz sa budeme len obchádzať, dlho ďalší nedostanem..." Začal sa ku mne pomaličky približovať a ja som sa nechala. Bol to dlhý bozk, taký keď citite každý kútik úst. Cítit jeho pery na mojich bol jeden z najkrajších  pocitov ktoré som po dlhej dobe cítila. Akoby sa naše telá a duše spojili. Hrejivý pocit bezpečia a lásky. Nechcela som sa od neho odtiahnúť.

We are Forever™ [HP] Where stories live. Discover now