10

97 2 2
                                    

Sedela som na míse a išla si oči vyplakať. Ešte že dnes je sobota a nemusím ísť na žiadne hodiny, pretože by som to pravdepodobne psychicky nezvládla.

Bola som taká smutná, ale moje ego mi nedovolilo až tak klesnúť. Takže som sa musela vschopiť. Podišla som k umývadlu. A pozerala sa na svoj odraz, veď som Blacková! Takto so mnou nikto jednať nebude.

Mala by som niektoré veci napraviť, hlavne to s Fredom. Utrela som si slzy, dala maskaru a utekala ho nájsť.

Zišla som dole po schodoch, hore a znovu dole no nikde som ho nevedela nájsť. Vyšla som von pred hrad na most kde taktiež nebol. Nakoniec som išla na druhú stranu hradu kde bola fontána a tam som už uvidela celú partiu. Podišla som k Hermióne.

"Ahoj Hermióna"

"Ahoj Deli, konečne, od včerajška som ťa nevidela, všetko v pohode?" povedala milo.

"Áno, len potrebujem niečo napraviť, hľadám Freda, nevidela si ho?" spýtala som sa, no keď som povedala slovo 'Fred' Hermióna okamžite vytreštila oči. "Čo je?" spýtala som sa.

"Uhm.. Neviem či by som to mala byť ja kto ti to povie" veľmi váhala či mi to má povedať. "Tak sú to dve veci, prvá Harry dnes zvládol prvú úlohu v turnaji!" keď za počul Harry svoje meno okamžite sa pridal do konverzácie.

"O moj bože! Harry! Gratulujem!!!" skríkla som a objala ho. On sa len usmial a ďalej jedol. "A tá druhá vec?" pozrela som na Hermiónu keď zrazu sa ozval Harry.

"Hermióna ti to nedokáže povedať ale Fred dnes išiel na rande s Angelinou Johnsonovou" povedal Harry.

Čože?! Ostala som zaskočená tak ako som nikdy predtým nebola. Prečo by išiel niekam s ňou, hlavne po včerajšku.

"Ja-..." vyšlo zo mňa, nemala som slov. Po včerajšku ma len tak vymenil za Angelinu.

"Eh.. Myslím si žeby sme sa mali ísť všetci dnes prejsť, čo tak ist na jedno Butterbeer?" povedala Hermióna.

"To je dobrý nápad Hermióna" pridal sa Ron a pomaličky išli.

Ku mne podišiel Harry, ktorý ma objal s jednou rukou za plece a ťahal  nech idem s nimi. No ja som ostala byt nemá a len som cítila ako sa moje nohy hýbu v smere Harryho Pottera. Išli sme cez most, ktorý bol po hranách ozdobený zastaralým kameňom. Von začínalo byť von zamračené a ja som sa cítila len horšie a horšie. Asi som to všetko pokazila.

Prišli sme do malej hospody. Posadili sa do najtemnejšieho kúta. Ron a Harry išli objednať 4 maslové pivá (butterbeer). Ostala som s Hermiónou.

"Si v poriadku?" spýtala sa Hermióna.

"Jasné, že áno" klamala som.

We are Forever™ [HP] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora