vote ☆ yorum !
.
.
Yıl 2018..( Taehyung - 23 , Briana - 21 yaşında. )
.
.
.
." Briana 10 dakika sonra konser bitecek. Hızlı davran tamam mı? "
Kız kafasını salladı sakince, oturduğu yerden kalkarak ilk yardım çantasını ve tek tüplük oksigen balonunu aldı eline. Ona gösterildiği yere gidip, elindekileri masaya koydu. Birazdan konser bitecek, 7 tane adam nefes nefese ve bitmiş bir halde gelecekti sahne arkasına.
Briaba kısa bir göz gezdirdi bulunduğu ortama, elinde hazır su şişeleri, havlulara bekleyen çalışanlar ve 8 tane hemşire vardı.
Kendisi de onlardan biriydi, Briana'ın çalıştığı hastane BigHit Entertainment'le bir anlaşma yapmıştı. Hastane müdürü, Bang Si-hyuk' un isteğiyle Bangtan Sonyeondan grubuna özel bir ekip ayarlamıştı. Ekipte 3 hemşir ve 4 hemşire , bir de dışarda olası kötü durumlar için bekleyen 2 ambulans vardı.
Briana bu ekipte değildi yani düne kadar değildi, hemşirelerden biri evlenip başka ülkeye tanışınca baş hekim kendisinin bu ekibe katılmasını istemişti.
Kabul etmişti çalışmayı, hem onların konser yada diğer etkinliklerinde hastaneye gitmeyecek, hem de maaşı yükselecekti. Ama bir kaç kural vardı, bunlardan en önemlisiyse ilk iki olandı.
1 Mahremiyet, gizlilik.
Burada olanlar, gördükleri veya başka bir yaşanan olayı hiç bir yerde konuşamazlar , resim video gibi şeyler çekemezlerdi. Zaten şirket onlar için kontrat hazırlamıştı.
2 Üyelerle katiyen, tıbbi yardım dışında her hangi bir yakınlık olmayacaktı.
Sözleşmede bu iki kuralın altı özellikle kırmızıyla çizilmişti. Eğer tek bir kural ihlali olsa, sirket o kişiye dava açacak ve yüksek bir tazminat talep edecekti.
- Briana?
Kız kafasını yana çevirerek onu çağıran diğer hemşireye baktı. Biraz gergin görünüyordu, sanki bir şey söylemek istiyordu da söyleyemiyordu gibi.
○ Seni dinliyorum Mia?
- Şey senden bir ricam olacak, onu benim için yapar mısın?
Hafiften omuz silkti kız.
○ Yapa bileceğim bir şeyse neden olmasın?
Kızın gözleri umutla parladı.
- Sen RM in hemşiresisin, rica etsem benimle yerini değişe bilir misin? Ben Namjoon'un hayranıyım, sen zaten grubu dinlemiyorsun, senin için kişi farkı olmaz diye düşündüm. Tabi istemezsen anlarım seni , sadece-
Briana elini kızın omuzuna koyarak durdurdu onu. Bu kız ne kadar da çok konuşuyordu böyle.
○ Tamam Mia, hiç sorun değil seninle yer değişirim. Sadece benim kimle ilgileneceğimi söyle.
Mia ağzı kulaklarına varana kadar gülümseyip ona kendi yerini gösterdi.
- Bak, orası, ilgileneceğin kişi Kim Taehyung yani V.
Briana kafasını sallayarak eşyalarını alıp, kızın gösterdiği yere geçti. Onun için fark etmezdi ya V, RM yada Seok Jin, Briana sadece işini yapmak için buradaydı.
" Konser bitti her kes hazır olsun! "
Briana duyduğu cümleyle çantasını açıp, oksijen tüpünü hazırladı. Her kes panikle bir sağa bir sola koşmaya başladığında, Briana önündeki sandalyeye nefes nefese oturan Taehyung'la dikkatini ona çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎Oysa bir zamanlar elimi tutup ' Hep yanında olacağım ' diyen sen değil miydin sevgilim? ▪︎ Kim Taehyung