vote ☆ yorum !
.
. 40 + sınır ..Final..
.
.
.* Hadi Taehyung, bunu yapa bilirsin azacık cesaretli ol.
Taehyung derin nefes alarak, parmağını zile uzattı fakat basmadan hemen geri çekip, kapıdan uzaklaştı bir adım.
* Hayır yapamam. Kapıyı açtığında ne diyeceğim? ' Hey merhaba ben geldim ' mi?
Sıkıntılı nefes vererek ellerini saçları arasından geçirip, kapıya baktı tekrar. Briana'ın verdiği bebek badisi sınırı aşmıştı onun için. Öyle ki Tae ertesi gün gizlice PD'in odasına girip, Briana'ın dosyasını alarak yaşadığı yerin adresini öğrenmişti.
10 katlı sade bir apartmanda kalıyordu, bu ev eskisine bakmış iş yerine daha yakındı. Taehyung buraya geleli neredeyse yarım saat oluyordu, yada daha fazla. Buraya gelirken tüm yol boyu düşünmüştü, kapıyı çalacak Briana'dan kızını göstermesini talep edecekti. Tamam zamanında çok büyük bir aptallık yapmıştı ama kendisi de bunun farkındaydı. Şimdi kızının ve sevdiği kadının yanında olmak, onlara sahip çıkmak istiyordu.
* Taehyung, aileni istiyor musun? O zaman bırak bu çekingenliği. Kapıyı çal ve sana ait kızlara sahip çık.
Kafasını sallayarak onayladı kendi kendini.
* Evet! Aynen öyle yapacaksın Taehyung, hem Briana seni hâlâ seviyor. Zaten kim sevmez ki? Hem yakışıklıyım, sevimliyim, seksiyim, yetenekliyim ve elimden bir çok iş geliyor.
Kendi kendini överek egosunu tatmin etmeye başladı, aslında böyle yaparak cesaret kazandırmaya çalışuyordu kendine.
○ Aptal, piç , şerefsiz, iki yüzlü , utanmaz ve iki yüzlü olmana rağmen ukala bir yüzsüz demeyi unuttun .
Taehyung duyduğu sesle arkasını döndü hızla, Briana kapıya yaslanmış kendisine bakıyırdu.
* Briana, nasıl anladın burada olduğumu?
Taehyung şaşkınlıkla konuştuğunda, kız kaşlarıyla kapıyı gösterdi.
○ Kapımın ağzında durmuş, bağıra bağıra konuşuyorsun. Emin ol sadece ben değil tüm bina bildi burada olduğunu.
Dudağını ısırdı Taehyung, kendini öyle kaptırmıştı ki ses tonunu farketmezmişti bile.
* Üzgünüm, isteyerek olmadı.
Kıza doğru adımlamaya başladığında, Briana kapının önüne geçerek elini kaldırıp durdurdu onu.
○ Nereye Taehyung?
Taehyung adımlarını durdurarak, kızın yüzünde gezdirdi gözlerini.
* Briana, lütfen bunu tartışmayalım. Kızımı görmeye geldim, izin ver içeri geçeyim.
Gerçekten onu eve alacağını düşünerek mi gelmişti buraya?
○ Bencede bunu tartışmayalım Taehyung. Nasıl geldiysen öyle de git.
Pekala, zaten bu kadar kolayca kabul etmeyeceğini biliyordu.
* Briana, lütfen. Bak ben -
Briana onun sözünü keserek, kendisi başladı konuşmaya. Taehyung canını sıkmaya başlamıştı artık.
○ Asıl sen bana bak, anlamıyorsun değil mi? Korkuyorum Taehyung.
Kaşları çatıldı Taehyung'un, korkuyor muydu?
Neden korkuyordu ki?○ Sana bir kez güvenip inandım ve olana bak. Beni yüz üstü bıraktın. Şimdi de karşıma çıkmış ' Babalık yapacağım ' diyorsun. Taehyung....
Yeşil gözlerini, oğlanın pişmanlıkla kavrulan gözlerine dikti.
○ Ne değişti Taehyung? Eva rahmimdeykende senin kızındı şimdi de kızın. Uyudun da rüyanda ne gördün ki aniden onu sahiplenmeye karar verdin?
Taehyung dudak içini ısırdı. Briana ne dese haklıydı, eğer zamanında korkaklık yapmasaydı şimdi güzel bir ailesi ola bilirdi.
* Ben gerçekten bunu denemek istiyorum Briana. Kızıma baba, sana da iyi bir hayat arkadaşı olmak istiyorum.
Kafasını iki yana salladı kız, onu anlamıyordu. Briana kendisi için değil kızı için endişeliydi.
○ Sana güvenmiyorum tamam mı? Eğer kızımı gösterirsem zamanla bağlanacak sana ve bir gün onu da bıraktığında Eva bundan kötü etkilenecek. İnsanlara olan güvenini kaybedecek. Ben toparlandım, düşsem bile ayağa kalkmayı başardım. Çünkü hep yanlızdım ben, acıya alışkındım. Ama kızım daha çok küçük, o bunun üstesinden gelemez.
Kızın sözleri ok gibi saplandı Taehyung'un göğsüne. İçine öyle bir ağırlık çökmüştü ki, Taehyung diz üstü düşmemek için direniyordu.
* Hayır, ben onu asla bırakmam. Bunu bir kez yaptım ama bir daha, yeniden yapmam . Yemin ederim Briana. Hem beni seviyorsun, hiç olmazsa bana olan sevgin için bir şans daha ver.
Bunu Briana da isterdi ama yapamıyorum. Eğer ona şans verirse kendi gururunu ezmiş gibi hissedecekti.
○ Güven ve inam Taehyung. Ben sana karşı o duyguları kaybedeli çok oluyor. Evet seni hâlâ seviyorum ama kızımı sensen çok seviyorum. Bir aşık olarak sana belki şans veririm fakat ben bir anneyim. Ve anne olarak seni hayatımızda istemiyorum.
Gözlerini erkeğin yaşla parlayan gözlerine dikerek, acımasız cümlelerin dökülmesine izin verdi dudakları arasından.
○ Merak etme, asla onu istemediğini kızıma söylemeyeceğim. Bir gün seni bana sorarsa, öldürdüğünü söylerim. Tıpkı kalbime gömülü bir ölü olduğun gibi.
Briana son sözünü söyleyip, ona bakmadan eve girip kapıyı kapattı. Sırtını kapıya yaslayarak, elini sızlayan göğsüne koyup, içinde tuttuğu hıçkırıkları serbest bıraktı.
Sevdiği adamın kalbini kırmıştı bu gün, tıpkı yıllar önce aynısını kendisine yaptığı gibi.
Taehyung sa hâlâ yerinde durmuş Briana'ın söylediği son kelimeyi sindirmeye çalışıyırdu. Sözleri zehir gibi dolanıyordu kanında.
Briana onu nefes alırken öldürmüştü. Taehyung olduğu yere diz üstü çöktü, ellerini zemine yaslayarak kendini dengede tutmaya çalıştı.
O kendini affettirmeye çalışırken, Briana için bir ölüymüş meğerse.
Taehyung daha yeni anlamıştı kaybettiğini. Aşkını , daha yüzünü bile göremediği kızını kaybetmişti.
Taehyung her şesini kaybetmişti.....
.
.
.
. Şaka şaka, Final falan değil. :D
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎Oysa bir zamanlar elimi tutup ' Hep yanında olacağım ' diyen sen değil miydin sevgilim? ▪︎ Kim Taehyung