✦ єp 17

3.5K 256 109
                                    

vote yorum !
.
. 45 + sınır
.
.
.


Taehyung dirseğiyle kapıyı açıp, elindeki poşetlerle içeri girerek kapıyı omuzuyla kapattı.

Nihayet bu gün Butter'i hayranlarına taktim ede bilmişlerdi. Tabi sonra hazırlıklar, röportaj falan filan da olunca baya yorulmuştu Taehyung. Tek düşüncesi eve gelerek kızına sım sıkı sarılıp yorgunluğunu atmaktı. Bir de Briana'dan öpücük kapsa hiç fena olmazdı.

* Briana, ben geldim.

Elindeki poşetleri salona bırakarak, koltuğa oturdu. Ayakları onu öldürüyordu resmen, biraz oturmaya ihtiyacı vardı.

○ Hoş ve zamanında geldin Taehyung. Ben duşa giriyorum, Eva uyuyor. Uyanırsa nöbeti devralırsın.

Odadan gelen sesle, anında doğruldu yayıldığı yerden. Bir dakika ne demişti o az önce, duşa mı giriyorum?

Banyo  +  çıplak bir Briana  +  çıplak bir Taehyung   + uyuyan kızları = çok bebek.

Hemen yerinden kalkarak Briana'ın odasına ilerlemeye başladı, bu fırsatı asla kaçırmazdı.

Tam kapıyı açacakken yan odadan gelen sesle, yüzü ağlamalı ifade aldı. Anlaşılan küçük kızı, kardeş konusunda kendisiyle hem fikir olmadığından uyanmıştı.

* Babaya neden böyle yapıyorsun kızım?

Sızlanarak kızının odasına girip, beşiğinin ortasında oturmuş yalandan ağladığı her halinden belli olan kızına baktı.

* İyi akşamlar güneşim.

Beşiğin yanına gelerek , eğilip kızının saçları arasına uzun öpücük bıraktı.

Eva kafasını kaldırıp önündeki adama baktı bir kaç saniye. Ardından yüzü garip bir şekil aldı ki bu Taehyung'un da hoşuna gitmemişti hiç. Saniyeler sonra kızının dudakları arasından hıçkırık çıktığında, kendisi de şaşırmadan edememişti.

Neden ağlamıştı ki bu kız?

* Bebeğim?

Onu beşiğinden kaldırıp kucağına aldığında, bu daha çok ağlamasına neden olmuştu.

* Eva, bir yerin mi açıyor babacığım?

Sesi telaşlı çıkmıştı oğlanın, gerçekten anlamıyordu. Durduk yere neden ağlamaya başlamıştı ki?

* Tamam bebeğim, geçti ağlama artık.

Koltuğa oturup, kızını da yüz üstü göğsüne yatırarak belini ovalamaya başladı. Belki de gaz sancısı vardı? Yada acıkmış olamaz mıydı?

Eva'ın ağlaması azalmaya başladığında, Taehyung rahat iç çekerek dudakarını pamuk gibi yumuşak saçlara bastırdı.

* İyi misin babacığım?

Eva kafasını kaldırıp babasına baktığında, Taehyung kızına genişçe gülümsedi. Küçük kız babasının gülüşüne uzun uzun bakıp , kendisi de gülümsediğinde Taehyung rahat nefes almıştı.
Kızı iyiydi demek ki.

* Ne oldu sana küçüğüm, neden ağladın ele gözlü kızım?

Eva'ın yanaklarından öperek kokusunu çekti içine.

* Biliyor musun kızım? Baban çok yorulmuştu bu gün, ama seni öpüp, kokunu içime çekince tüm yorgunluğum bir anda uçub gitti.

I'm Fine ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin