✦ єp 3

4.5K 285 171
                                    

vote yorum !
.
.
Yıl 2021 - Günümüz.
.
.

Hyung kes şunu, sinirimi bozuyorsun .

Jimin inatla elindeki küçük tokayla tekrar Jungkook'a doğru ilerledi.

× Hadi ama kook, sadece saçını tepeden toplayıp bir iki resim çekeceğiz.

Jungkook göz devirerek onun elindeki tokayı alarak fırlattı.

Boş işlerle meşgul olmaktansa git Dynamite koreografisini düzgün öğlen hyung.

Jimin kaşlarını çatarak baktı kendinden küçüğe.

× Benim koreografim de bir sorun yok, sen kendine bak velet.

Jungkook alayla gülerek ellerini kargo pantolonunun cebine koydu.

Neden o zaman hep Seok Jin hyung'un
' Shining through the city with a little funk and soul
So I'ma light it up like dynamite, whoa ' kısmından sonra dans hareketini yanlış yaptın diye birde baştan başlıyoruz?

Jimin sinirle nefes vererek parmağını ona doğru salladı.

× Bana bak dişlek, annemin karnından danscı olarak çıkmadım tamam mı? Bu koreografi yeni, yanlış yapmam normal. Elimden gelenin iyisini yapmaya çalışıyorum işte.

Jungkook onun elini yana iterek kaşlarını çattı.

İyisini yapsaydın her defasında baş-

° İkinizde kesin sesinizi!

Namjoon'un bağırmasıyla ikiside tartışmayı durdurmuşlardı.

° Kim iyi, kim kötü kavgası etmek için yeterince büyüksünüz. Zaten zor zamanlar geliyoruz bir de sizin çocukluğunuzla uğraşamam.

Namjoon onları izleyen Taehyung'la Seokjine kısa bir bakış atıp tekrar ikiliye döndü.

° Bize bir Jin ve V kavgası yeter, ikinciye gerek yok. Madem çok sıkılıyorsunuz gidin biraz çalışın, yada Yoongi'e yeni şarkı için yardım edin.

Jungkook anında kafasını iki yana salladı .

Benim bir coverim var onunla ilgilenmeliyim.

Jungkook odadan çıkarken Taehyung onun arkasından baktı bir süre, ardından gözleri kapıya yakın olan masada yemek yiyerek film izleyen Seok Jin'e kaydı.

Aklına gelen kavgalı anıyla buruk gülümseme belirdi yüzünde.

2018 yılıydı ve Briana'ın yanında olduğu zamandı. Yine o yıla dönmek isterdi, sevdiği kadının yanındaki varlığını hissettiği zamana.

《 Anı - 2018 》

* Seni eleştirdiğim falan yok hyung.

Taehyung kafasındaki bandanayı sıkılaştırarak bal rengi saçlarını düzeltti.

▪︎ Evet, dün oldu, yani geçen gün .

Jin sıkıntılı nefes vererek devam etti.

▪︎ O anda tam hızda koşuyordum, yapabildiğim kadar hızlı.

I'm Fine ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin