vote ☆ yorum !
.
. 40 + sınır
.
. 2k için teşekkürler ♡
.
Gözlerini açmak istese de bedeni ona itaatsizlik ederek emrine karşı çıkıyordu. Baş ağrısını saymıyordu bile, sanki iki tane çivi Frankenstein de olduğu gibi şakaklarına çakılıyordu.Yüzünde dokunuş hissettiğinde aldırmadı buna, muhtemelen üyelerden biridir diye geçirdi içinden. Ama küçük bir el burnunu kavradığında irkilerek gözlerini açtı.
Görüş açısına ilk bulanık bir beden girdi, ardından görüntü netleştiğinde Taehyung'un nefesi kesilir gibi oldu.
Rüya mı görüyordu, yoksa gerçekten de bebeği yanında mıydı?
Küçük kız elini babasına uzatıp, yanağına koyduğunda Taehyung gözlerini kapattı. Bebeğimin minik elinin sıcaklığını hissediyordu, demek ki rüya değil di bu.
Baş ağrısını umursamadan, kızını korkutmamak için yavaşça doğruldu yatakta. Ellerini onun minik bedenine sararak kendine çekip göğsüne yatırdı.
* Merhaba kızım.
Eva'ın saçını uzun parmaklarıyla okşayıp , dudaklarını defalarca bastırdı tenine. Burnunu narin boynuna sürterek kokusunu içine çekti.
* Sen cennetten mi geldin kızım?
Öyle güzel kokusu vardı ki, bunu başka türlü açıklayamıyordu. Taehyung içindeki boşluğun dolduğunu hissetti. Şu an kızı kolları arasındaydı. Ona sarılıyor, kokusu içine çekerek doya doya öpüyordı.
Yüzünü geri çekerek inceledi kızını. Annesi gibi siyah saçları, kaşları ve gür kiprikleri vardı. Gözleri kahve rengiydi ama irislerine doğru yeşile dönüyordu. Fındık kadar burnu vardı, ve küçücük büzülü dudakarı. Ten rengi de kendisi gibi esmerdi. Gerçekten çok güzel bir kızı vardı, öyle ki Taehyung bir an için kıskançlık hissetti içinde.
* Benim güzel kızım.
Küçük kızının saçlarını okşayarak, ona tekrar sarıldı sıkıca. İçindeki alev sönmüş Taehyung kendine gelmişti artık.
Saatler önce yapacağının aptallıktan başka bir şey olmadığını anlıyordu. Böyle bir kızı nasıl bırakıp da ölmeyi düşüne bilirdi ki?
* Bebeğim, baba sana ve annene çok haksızlık etti. Ama söz veriyorum bunları telafi edeceğim, sana layık bana olacağım.
Eva tatlı sesler çıkararak, babasının kendisine parlak görünen saatiyle oynamaya başladığında Taehyung gülmeden edemedi.
* Seni küçük saksağan.
Kızına iyice sarılıp ayağa kalktı yataktan. İlk gözleri kararsa da saniyeler geçmeden kendini toparladı. Ona merakla bakan kızına, tebessüm ederek gözlerine öpücük bıraktı.
* Gidip anneni bulalım kızım.
Odadan çıkıp uzun koridorda ilerlemeye başladılar. Taehyung gözlerini kızından bir saniye olsun ayıramıyordu. Onun her tepkisini, hareketini, gülüşünü kaçırmadan izlemek ve hafızasına kazımak istiyordu.
○ Taehyung?
Briana'ın sesini duyduğunda, bakışlarını kızından zorla ayırıp çevirdi kadına.
Gözleri kızarıktı, ve biraz harap olmuş gibi gözüküyordu. Ağlamış mıydın, hem de onun için?
Briana ona doğru ilerleyerek, elini yanağına koyup yüzünü inceledi dikkatle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎Oysa bir zamanlar elimi tutup ' Hep yanında olacağım ' diyen sen değil miydin sevgilim? ▪︎ Kim Taehyung