vote ☆ yorum !
.
. 25+ sınır
.
.- Yoongi, sana daha dikkatli davranmanı omuzunun iyileşmesine izin vermeni söylemiştim .
Yoongi yattığı hastane yatağında hafif kıpırdanarak doktora baktı. Kendisi de bu halde olmak istemezdi tabi, ama Grammy 2021 performansına da çıkmaz zorundaydı.
□ Biliyorum, ama siz de benim işimi biliyorsunuz. Neyse, uzatmayalım bu konuyu. Biz sadece tedaviye devam edelim.
Doktor ne diye bilirdi ki zaten? Bu adam ne derse desin yinede kendi bildiğini yapacaktı.
- Sana hemşire ayarlıyum, burda kalmana gerek yok. Hemşire günlük olarak gelip sana egzersizini yaptırıp ilaçlarını düzenli ve zamanda almanı sağlayacak.
Omuz silkti Yoongi, tabi omuzu acıdığında yüzünü buruşturarak yatağa yattı tekrar. Hemşire iyi ola bilirdi, kendisi çalıştığı ve uyuduğu için sürekli ilaç saatlerini ya kaçırıyor yada almıyordu.
□ Pekala ama az konuşan yada durun, dilsiz bir hemşire istiyorum.
İçinden göz devirdi doktor bu çocuğu memnun etmek ne zordu böyle.
- Emin ol öyle bir hemşire bulacağım sana, ha bu arada arkadaşların kapının önünde içeri almamı ister misin?
Anında kafasını iki yana salladı Yoongi. Zaten 7/24 onlarla oluyordu ne diye gelmişlerdi ki?
□ Hayır, onlara komaya falan girdiğimi söyleyip gönder.
Doktor hafiften gülerek, kafasını sallayıp odadan çıktı. Onun çıkışından bir kaç dakika sonra, kapının gürültülü açılıp üyelerin içeri girmesi bir oldu.
• Hyung, iyi misin? Doktor bir domuz kadar sağlıklı olduğunu ve bizi görmek istediğini söyledi.
Yoongi sıkıntılı nefes vererek baktı en küçüklerine, bu hastaneden çıkar çıkmaz ilk işi o doktorla olucaktı.
□ İyidim, sizi görene kadar.
Jimin onun ayağının yanındaki boşluğa oturarak hyung'un elindeki takılı soruma bakarak dokundu.
× Hyung, bu acıtmıyor mu? Ayrıca neden sinirini bizden çıkarıyorsun?
Yoongi elinin geri çekerek ona ters bakış attı.
□ Senin beyin yoksulluğu çektiğin kadar acıtmıyor Jimin. Ayrıca ne siniri? ben gayet havamdayım.
Jimin yediği laf yüzünden küskün tavır alırken Namjoon Yoongi'in yanına yaklaşıp yakından inceledi onu.
° Doktor haklı, domuz kadar sağlıklısın. Ayrıca Jimin Grammy'den bahsediyor.
Yoongi sinirle nefes verdi. Grammy lafı bile şartellerinin atmasına neden oluyordu. Sadece onun da değil diğerlerinin de.
□ Neden bizim hak ettiğimiz ödülü, Gaga'a verdikleri için kızayım?
Ne de olsa hakkettikleri saygıyı almamak onların suçu değildi. Onlar çok çalışmış yeteri kadar emek sarfetmişlerdi. Hatta önde bile olmalarına rağmen, gidip de o lanet ödülü mayoyla etrafta koşan kadına vermişti Grammy.
• En azından sunucu olan çakma The Weeknd'in dediği gibi sahne dekorasyonu için ödül alsaydık.
Jungkook mırıldandığında Seok Jin onu kolunun altına alarak, uzun saçlarını karıştırıp dağıttı.
▪︎ Kook, dert etme bunu. Bizim o kadar ödüllerimiz var ki , o saçma sifona benzeyen ödüle mi kaldık?
Hoseok kafasını sallayarak katıldı ona.
^ Evet, hem her kes gördü yapılan haksızlığı, takmamaya çalış. Nede olsa bu bize yapılan ilk haksızlık değil.
Diğerleri de ona katıldıklarına dair mırıltılar çıkardı. Sonuç olarak görünen köy kılavuz istemezdi.
* Pekala, hyung iyi olduğuna ve bu meseleyi de çözdüğümüze göre ben kafeteryaya gidiyorum. Bir şey isteyen var mı?
^ Bana su ala bilirsin.
▪︎ Bana da acılı erişte ve yanında kola.
× Ben de soda.
□ Ben de hepinizin def olup beni rahat bırakmasını ala bilirim.
Taehyung Yoongi'in dediğine gülerek odadan çıkıp kafeteryaya ilerlemeye başladı. Hastaneyi sevdiği söylenemezdi, kokusu için değil de hasta insanları görmek kendisini kötü hissetmesini sağlardı.
○ Tansiyonunuza dikkat edin ve kontrollerinizi bir daha aksatmayın lütfen.
Taehyung'un duyduğu sesle adımları kendiliğinden durdu. Briana'ın sesini mi duymuştu, yoksa bilinçaltı özlemden onu oyun mu oynuyordu?
○ İyi günler bayan Shia.
İkinci kez sesini duyduğunda bakışlarını etrafta gezdirerek onu aramaya başladı. Gözleri poliklinik kapısında durmuş, hastasıyla vedalaşan kıza takılınca kalbinin bir an için atmayı bıraktığını sandı.
Dudakları kurumuş, boğazında yutkunmasını önleyen engel yaranmıştı. Durduğu yerde kendisini farkedemeyen kızı inceledi.
Saçları onu ilk gördüğü gün gibi tepeden at kuyruğu yapılmıştı, sadece artık güzel gözlerinin önüne perde olan kahkülleri yoktu.
Yüzü aynıydı, hiç bir değişiklik yoktu, zümrüt yeşili gözleri her zamanki gibi yine parlıyordu.Briana aynı duruyordu ama bir farklılıkta vardı sanki. Eskiden güzelse, şimdi daha da güzelleşmişti. Eskiden Taehyung ona nasıl aşık olmuşsa, şimdi ikinci kez aşık olmuş gibiydi.
Kız tekrar polikliniğe girdiğinde Taehyung anca kendine gele bilmişti. Elini kalbinin üzerine koyarak almayı unuttuğu nefesi çekti ciğerlerine.
Briana'ın tekrar burada çalışmaya başladığını bilmiyordu. En son sorduğunda işten ayrıldığını söylemişlerdi ona. Ama böyle bir günde tekrar karşılaşmışlarsa demek ki Tanrı onların tekrar bir araya gelmesini istiyordu.
Taehyung bu kez ona verilen fırsatı iyi değerlendirip sevdiği kadına, varsa da bebeğine sahip çıkacaktı.
Bu kez onu ne mesleği nede kariyeri durduramayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎Oysa bir zamanlar elimi tutup ' Hep yanında olacağım ' diyen sen değil miydin sevgilim? ▪︎ Kim Taehyung