vote ☆ yorum !
.
. 45 + sınır
.
Taehyung yurda girdiği an onu boğan maskesini, ardından da yüzünün yarısını kapatan şapkasını çıkararak bir kenara attı.* Şansını sikeyim senin Taehyung .
Küfrederek salona girdiğinde, zaten tüm üyeler orada olduğundan hepsinin direk odak noktası olmuştu.
Üzerindeki ceketini çıkararak yere atıp , oturdu koltuklardan birine. Üzerindeki bakışları hissedince yüzünü diğerlerine çevirdi.
* Ne? Ne diye öyle bakıyorsunuz?
Garip davranıyordu. Kızgın gibiydi, ama öyle de değildi. Daha çok oyuncağı elinden alınan, huysuz çocuğu andırıyordu.
° Sana bakıyoruz, sorun ne?
Namjoon'un sorusuyla iyice koltuğa sinip, kollarını göğsünde bağladı.
* Yok bir şey.
Jungkook elindeki kartı Jimin'in kartının üzerine koyarak, oyunu kazandığına dair sırıtmayla baktı hyung'una.
• Sen buluşma için hastaneye gitmiştin hyung, ne oldu almadılar mı seni içeri?
Jimin sıkıntılı nefes vererek kartları toplayıp tekrar karıştırmaya başladı. Bu veledi eninde sonunda yenecekti.
× Yoksa Briana seni tesleyip kovdu mu?
Taehyung'un yüzünden garip ifade geçti bir anlık. Dudaklarını büzerek kızı kardeşlerine şikayet eder gibi konuşmaya başladı.
* Hayır, içeri girdim. Briana'da beni terslemedi, hatta öpüştük bile ama..
▪︎ Ama ne? Tokat mu yedin?
Jin elindeki çerez kasesiyle oturdu Taehyung'un yanına. Hikaye aç karnına dinlemezdi değil mi?
* Ona evlilik teklifi ettim ama beni reddetti.
Jungkook'la Jimin'in bakışı ona döndüğünde, Yoongi büyük çoşkuyka ayağa kalkıp alkışlamaya başladı.
□ Evet beyler, ne demiştim size? Briana kabul etmez, hadi sallanmayın çıkarın paraları.
Üyeler sızlanarak paraları Yoongi'e uzattığında, Taehyung şaşkınlıkla olanları izliyordu.
* İnanamıyorum hyung, benim reddedilmem üzerine iddiaya mı girdin?
Omuz silkerek edindeli paraları saymaya başladı.
□ Hayır tabiki, Briana'ın seni sepetlemesi üzerinden iddiaya girdim.
Harika resmen iddia malzemesi olmuştu, hemde kendi kardeşlerine !
• Hyung, sana verdiğim tavsiyede uydun değil mi?
^ Hangi tavsiye? Süt çocucukluğunu bırakıp, hot boy olmasını önerdiğin tavsiye mi?
Jungkook'un sorusuyla, Hoseok araya girdiğinde Taehyung sadece hafasını salladı olumlu anlamda. Jungkook'un dediği gibi seksi bir herif olmuştu.
• O zaman ters giden ne? Yoksa kızı bir yere dayayıp da becerdin mi?
Taehyung kaşlarını katıp, yanındaki küçük yastığı alarak fırlattı ona.
* Saçma sapan konuşma Jungkook. O kızımın annesi, yapmam ona böyle bir şey.
□ Evet Jungkook.
Bakışlar konuşan Yoongi'e çevrilmişti bu kez.
□ Taehyung böyle bir şey yapmaz, sonuçta yarasına pamuk bastırmakla Briana hamile kaldı değil mi?
Üyeler kıkırdarken, Taehyung göz devirerek yaslandı arkasına.
* Hyung dalga geçmeyi keser misin?
Yoongi omuz silkerek, video oyununa geri döndü. Hoseok elindeki biralardan birini Taehyung'a vererek Jin in yanına oturdu.
^ Adam hakkı Taehyung, aramızda ilk baba olan sen olduğuna göre azınlıkta da zirvedesin. Bu yüzden ne yapsan şaşırmayız.
Birasının ağzını açarak bir kaç yudum alıp içini serinletti.
* Tamam tamam anladım, ama beden beni İsa gibi çarmıha germekten se bir fikir önermiyorsunuz?
Üyelerin yüzü düşünceli hal aldı. Her şeyi denemişlerdi ama Briana bir türlü Taehyung'u kabul etmiyordu. Hayır sevmese başka mesele de, kız da deli gibi aşıktı adama.
° Aslında benim bir fikrim var.
Bakışlar Namjoon'a döndü, Taehyung yerinde doğrularak dikkatini ona verdi.
° Briana'ı sen kariyerin için terkettin değil mi? Bu da onun güveninde leke gibi kaldı. Yani sana bir şans verirse, yine aynısını yapacağından koktuğu için adım atamıyor.
Taehyung sıkıntılı nefes vererek saçlarını karıştırdı. Evet bunu biliyordu, Briana kendisine de söylemişti defalarca.
* Ama yapmam, ikinci kez bunu asla yapmam hyung.
Kafasını salladı Namjoon. Yapmayacağını biliyordu ama Briana'ın da kendisine inanması gerekiyordu.
° Evet, biz biliyoruz bunu. Fakat önemli olan biz değil de Briana Taehyung.
Jin meraklı bakışlarını Namjoon'un üzerinde gezdirdi.
▪︎ Ne önerirsin peki?
Omuz silkti Namjoon. Bunun tek bir yolu vardı sadece.
° Çok basit, ona gerçeği göster Taehyung. Bir zamanlar onu bıraktığın kariyerinin, kızınla sevdiğin kadından üstün olmadığını göster.
Gözlerini Taehyung'un koyu irislerine sabitleyerek, tebessüm etti.
° Onlar için idol V'i bırakıp, sadece aile babası Kim Taehyung ola bileceğini göster kardeşim.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine ᴷᵀᴴ
Fanfiction▪︎Oysa bir zamanlar elimi tutup ' Hep yanında olacağım ' diyen sen değil miydin sevgilim? ▪︎ Kim Taehyung