✦ єp 10

4K 269 138
                                    

vote yorum !
.
. 35+ sınır
.
.

Tanrım, ne zaman bitecek bu adamın işleri?

Briana homurdanarak iyice sindi oturduğu koltuğa. Bu gün tedavinin son günüydü. Son günü derken Briana'ın yaptırdığı egzersizi bitiyordu,  Yoongi ilaçlarına devam edecekti daha.

Ama şu an bey efendiler stüdyoda olduğu için, bir türlü işini yapıp gidemiyordu kendisi.

× Briana. 

Duyduğu sesle oturduğu koltuktan kalkıp kapının önünde endişeyle kendisine seslenen Jimin'e baktı.

○ Bir sorun mu var?

Jimin, hızla onun yanına gelerek kolunu tutup gelemesi için çekiştirdi.

× Evet vat, Taehyung'un burnu kanamaya başladı ve aniden yere düştü.

Briana'ın kalbini korku ve endişe istila etti anında. Taehyung'a ne olmuştu ki? İyi miydi peki? Gidip kendisi görmeliydi bunu,  yoksa içi bir türlü rahat etmeyecekti.

Jimin sen tıbbı yardım için ne varsa getir,  oksijen tüpü de varsa onu da getir.

Jimin kafasını sallayarak hızlı adımlarla Briana'ın istediklerini getirmek için gitti. Kız adımlarını hızlandırdı hatta koşmaya başladı stüdyoya doğru.

Şu an kalbi deli gibi atıyordu, tamam Taehyung'a kırgındı ama yine de o hem kızının babası hemde sevdiği adamdı. Ne olursa olsun ona bir şey olmasını asla istemezdi.

Stüdyoya girdiğinde gözleri anında bir araya toplanan üyelere kaydı. Taehyung yerde oturmuş kafasını duvara yaşamıştı. Jungkook onun burnuna peçete bastırıyor, Jin de elindeli kağıtı sallayarak hava vermeye çalışıyırdu.

° Briana,  orda dikilmeye kes de gel yardım et.

Namjoon'un sesiyle kendine geldi kız, Taehyung ismini duyduğu an kapalı gözlerini açıp baktı karşısındaki kıza. Yüzünde gördüğü endişeli ifade  hoşuna gitmişti oğlanın, demek ki kendisini hâlâ önemsiyordu.

Briana hızlı adımlarla onların yanında gelip Taehyung'un yanında diz çöktü. Gözleri bir an olsun yüzünden ayrılmıyordu.

○ Biri bana telefonda el fenerini yakıp versin.

Hoseok hızlıca feneri yakıp ona uzattı. Briana telefonu alarak Taehyung'un gözlerini açıp feneri tuttu. Göz bebekleri ışığa göre küçülüp büyüyordu, tepki verdiğine göre bilinci yerindeydi.

○ Son zamanlar şiddetli alerji falan geçirdi mi? Yada bundan bahsetti mi?

Jin kafasını iki yana salladı anında.

▪︎ Hayır, sadece üzgün ve dalgındı.  Yemeğini yemiyor, uykusunu aksatıyordu.

İç çekti Briana, bakışlarını gözünü kırpmadan kendisine bakan adama çevirdi.

Taehyung,  şimdi beni dikkatlice dinle. Bana fiziksel olarak nerenin acıdığını söyle.

Taehyung konuşmak istese de konuşamıyordu, sanki çenesi çalışmıyor, dili söz tutmuyor gibiydi. Briana onun halsizlik çektiğini anlamıştı. Zaten yüzünden belliydi, bayılacak gibi hali vardı.

○ Tamam, ben sana söyleyeyim sen göz kırparak onayla. Bir kere evet demek, iki kere hayır.

Elini erkeğin anlına koyduğunda ,Taehyung bir kere gözlerini kırptı.

I'm Fine ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin