✦ єp 7

4K 276 196
                                    

vote yorum !
.
. 30+ sınır
.
.
Taehyung poliklinik kapısında arayalarak ilk önce kafasını sokup içeriyi kontrol etti. Briana'ın arkası kendisine dönük dağınık masayı düzenlediğini görünce,  derin nefes alarak cesaretini toplayıp içeri geçti.

○ Merhaba, hoşgeldiniz şikayetiniz nedir?

Kapının kapanma sesini duyan kız, onun hastalarından biri olduğunu düşünerek işine devam edip kağıtları düzene sokarak mırıldandı.

Taehyung onun bu haline tebessüm etti hafiften, kendisini hastası sanmıştı. Ama yanlış da sayılmazdı. Taehyung kızın  tedavisi sadece kendisi olan hatasıydı.

* Benim şikayetim kalbimden. Zamanında bir cahillik yaparak diğer yarısını kırdı ve o günden beri bende olan yarısı acıdan başka bir duyguyu tatmıyor. Söylesene benim acımın tedavisi ne hemşirem?

Briana'ın bedeni duyduğu kalın sesle kas katı kesildi anında. Sanki sinirleni donmuş,  beyni düşünmeyi kalbi de atmayı durdurmuştu.

Hayır bu sadece yorgunluğun verdiği etki olmalıydı, yada rüya.  Taehyung burada değildi. İlk aşkı, ilk kırgınlığı biricik kızının babası burada olamazdı.

* Briana

Ne kadar oluyordu onun ağzından ismini duymayalı?

Kendine doğru atılan adımları hissettiğinde bedeni titredi genç kızın.

Elini uzatıp kıza dokunacakken Briana değil elini, parmak uçlarını kolunda hissettiği an kendini hızla geri çekip yüzünü ona çevirdi.

İkisi de bir birlerinin yüzünü gördüğü an zaman durmuştu sanki onlar için. Biri özlediği, diğeriy se hasretiyle yanıp tutuştuğu simaya bakıyordu.

* Briana sen ...

Taehyung kıza sarılmak için bir adım attığında, eş zamanda Briana da bir adım geriye atıp, elini havaya kaldırarak durdurdu onu. Taehyung'un ona sarılmak için kalkan elleri yavaşça yanına indi, gerçekten de hangi yüzle sarılacaktı ona?

Git buradan. İnsaflı ol, açtığın yaralarımı kabuk bağlamamışken tekrar kanatma.

Gitmeyecekti, Briana isterse bağırıp tüm hastaneyi buraya toplaya bilirdi.

* Briana, bak ben çok büyük bir cahillik ettim.

Derin nefes alarak, aklındaki cümleyi toparlamaya çalıştı. Fakat karşısındaki, yıllardır yüzünü görmediği, özlediği kadın olunca biraz zor oluyordu bu.

* Seni çok özledim, yemin ederim seni düşünmediğim gün olmadı. Bak ben her şeyi düzeltmek istiyorum. Biliyorum beni affetmek çok zor ama bir şans ver lütfen. 

Kız gözlerini kapadı sıkıca. Bunu biliyordu, eninde sonunda Taehyung karşısına çıkacaktı. Ya bu gün,  ya yarın yada gelecekte bir zaman. Kendisini bunun için hazırlamıştı,  yada o öyle sanıyordu.

Taehyung'u karşısında görmek ona iyi gelmemişti. Tüm güzel anıları, birlikte mutlu oldukları zaman, Taehyung'un onu terkedişi, bebeğiyle yanlız kalışı. Her anısı zihnini istila etmek istermiş gibi ard arda geliyordu gözlerinin önüne.

○ Taehyung...

İsmi kızın dudaklarından döküldüğü an Taehyung göğsünde bir sıkışma hissetti. Kızın dudaklarına kapanmamak için zor tuttu kendini resmen.

I'm Fine ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin