✦ єp 14

3.7K 260 82
                                    

vote yorum !
.
. 45 + sınır
.
.
.

* Benim küçük meleğimin parmakları neredeymiş?

Taehyung yatakta uzanan bebeğinin, çiçek desenli çoraplarını çıkararak bakışlarını kızının yüzünde gezdirdi. 

Küçük kızı meraklı irislerini, bir saniye olsun babasının üzerinden ayırmıyordu.

* Oh, şunlara da bir bakın. Küçük 5 tane jelibon.

Kızının küçük ayağının altını gıdıklağıdında, Eva gülerek ayağını çekmek istese de Taehyung izin vermedi buna.

* Hayır küçük hanım. Ben bu jelibonların tadına bakmadan elimden kurtulamazsın.

Kızının ayağına küçük öpücük bırakarak, dilini dudağında gezdirip gülümsedi.

* Şimdi babaya ziyafet zamanı.

Eva'ın baş parmağını incitmeden ısırdığında, küçük kız çığlık atarak güldü.

* Oh inanamıyorum bu jelibonlar çok lezzetli, ben biraz daha yiyeceğim.

Diğer parmaklarını da teker teker sırayla ısırdı. Eva o kadar içten gülüyordu ki tatlı kahkahaları tüm evi sarmıştı. Taehyung onun yüzüne bakarak, içten gülümsedi kızının bu haline.

Onunla geçirdiği her gün , her geçen saniye defalarca şükrediyordu Tanrıya onlara böyle güzel bir kız verdiği için. Tabiki de Briana'ya olan minnettarlığı da sonsuzdu, o olmazsa bu güzellikten mahrum kalacaktı.

○ Taehyung,  şu telefonunu ya kapat ya da sessize koy. Bildirim mi geliyor biri seni mi arıyor belli değil.

Briana sinirli ifadeyle odaya girip, telefonu Taehyung'un eline tutuşturdu. 

○ Eger pencereyi açarak telefonunu uçak yerine kullanmamı istemiyorsan, gir cevap ver şunlara.

Taehyung dudak büzüp, omuzlarını düşürerek telefonun kilidini açıp kakaotalk grubuna girdi.
Bir kaç mesaja göz attıktan sonra göz devirerek geri çıktı. 

* Yine Jungkook ve Jimin atışıyor.

Üzerindeki ilginin kaybolduğunu hisseden Eva, babasının tekrar onunla oynaması için tatlı çığlıklar atıp ayaklarını kaldırarak yatağa vurdu.

○ Ciddi bir şey değildir umarım?

Hemen kızının yanına uzanarak, pembe yanaklarına öpücükler bıraktı.

* Hayır tabiki de, onar her zaman böyle.  Jungkook yine onun boyuyla dalğa geçiyor, Jimin de deliriyor.

Eva minik kolunu babasının boynuna sarıp, kafasını göğsüne yasladı. Taehyung gülümseyerek kızının küçük beline sarıldı sıkıca.

○ Anlamıyorum,  Jungkook'un Jiminle derdi ne?

Omuz silkti oğlan, Jungkook hep böyle yapardı ama kimse kızamazdı ona. Sonuçta en küçükleri Golden beyefendiydi. 

* Boş ver, bu onların arasında bir şakalaşma.

Aklına gelen şeyle gülümseyip baktı kıza.

I'm Fine ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin