Šance a 7 dní?

1.1K 44 8
                                    

" O můj bože! Konečně !" Vykřikla Bára když jsem ji odpověděla co se odehrálo včera večer.

"Dáš mu tedy šanci ?" Zeptala se hned po té, dám? Myslím že tyhle otázky jsou zbytečně moje srdce rozhodlo za mě hned co jsem ho poprvé uviděla. Jak já ho miluji.

Ale moje hlava byla nerozhodná, bála se zklamání a další obrovské bolesti.

"Jo.. ale opatrně, hezky pomalu. Nechci mu dát najevo že semnou zas muže mávat" řekla jsem popravdě, byla jen pevně rozhodnuta že tentokrat do postele spolu jen tak neskočíme, chci začít tentokrat tak jak se má hezky pomalu a bez sexu, aspoň pro zatím.

"Pozval mě dnes na večeři " pokračovala jsem v debatě, nebyla to večera jako vždycky se všemi z naši party byla to večeře jen o nás dvou čemuž mohu říkat pokrok.

"Co si vezmeš na sebe ? A máš nějaký sexy prádlo ? Kam půjdete ? A půjdeš vůbec ? Chceš nakulmovat hlavu ? A nebo nalíčit ? Co takhle oboje ?" Zasypávala mě otázkami, kdybych ji nezacpala pusu možná by mlela dál.

"Uklidní se" zasmála jsem se a sundala ji svou ruku z její pusy, zvedla jsem se z gauče a přešla z obýváku do své ložnice kde jsem otevřela svůj šatník "

"Můžeš mi poradit s oblečením a ne žádný sexy prádlo !!" Přišlo mi to všechno k smíchu, bylo to pro mě strašně zvláštní.. vždyť ho znám  už tolik let. A až teď máme první "rande".

"Není to moc krátký ?"zeptala jsem se nedůvěřivým tónem.

"Vždyť tu sukni máš odměně"řekla Bára s pokřiveným výrazem.

"No právě" řekla jsem se smíchem, to už ale nevydržela ani Babu a začala se smát taky.

Vzala jsem si tedy oblečení co mi Babu vybrala a už jsem si je doladila vlasy a make up.

Na hodinách padla 6 hodina a před mým barákem zastavil černý mercedes, nohy se mi klepali ruce totéž

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na hodinách padla 6 hodina a před mým barákem zastavil černý mercedes, nohy se mi klepali ruce totéž. Neměla jsem nejmenší tušení jakou silou jsem k tomu autu došla a usedla do něj.

Po pozdravu a par lichotkách jsme vyjeli směr neznáma restaurace.

Nik měl na sobě černé džíny a bílou košili, řekne té mi někdo co muže být víc sexy?

"Ronnie ? " promluvil na mě po dlouhé době když už jsme usedli na své místo v restauraci, pořad používal mé staré jméno.

" Niku?" Dávala jsem mu prostor k mluvení.

"Co kdyby jsme odjeli ? Půjčil bych si od rodičů na 7 dni chatu" promluvil po delší odmlčce a podíval se mi zpříma do oči téma jeho kukadlama kterým se kurva těžko říkalo ne.

"Chci S tebou být na par dni sám, chci být jen s tebou.. nechci aby nám to někdo pokazil" mluvil dal, šlo vidět ze mu na to vážně záleží.

" Brácha se ti o kocoura postará" řekl už s úsměvem na tváři, i hlídání pro kocoura mi obstaral.

" dobře, co mi zbývá jiného než ti říci ano?" Zeptala jsem se smíchem, a zvedla sklenku vina na přiťuknutí.. v klidu Nik měl jen nealkoholický napoj.

"To je fakt, mě by si nemohla říct ne" odpověděl a tuknul si semnou svou skleničkou. Měl pravdu jemu nešlo odporovat a když už ano tak ne na dlouho.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 26, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nekonečno možnostíKde žijí příběhy. Začni objevovat