"Žádný urážky na mojí osobu?"Ozval se Nik když mu došlo že to nehodlám komentovat,kdyby jsme řešili něco jiného tak bych si samozřejmě rýpla nebo bych mu začala nadávat ale tomuhle jsem se chtěla raději vyvarovat.
"Ne"Řekla jsem s falešným úsměvem a pohled zaměřila do talíře, jen jsem slyšela jeho uchechtnutí a to jak se zvedá ze židle. Nevím kam jde nebo kam má namířeno.
"Jdeš ?"Zeptal se smíchem nade mnou, jen jsem k němu zvedla pohled a kývla mu na souhlas a zvedla se s tím že ho budu následovat protože vůbec netuším kam má namířeno.
Šli jsme na hotel aby se Nik mohl převléct do plavek a mohli jsme jít k moři, taky se mohl převléct před snídaní a už by jsme se mohli dávno válet u moře nebo se čvachtat v moři.
Dny ubíhali a náš odjezd se čím dál tím víc blížil.
Viktorovi jsem se zdatně vyhýbala ale tohle zařídilo že moje jediná společnost je Nik, jen on ví co Viktor provedl a držel se od něj ještě vetší vzdálenost než já.
"Vím že mámě něco přivést musím, ale tenhle zkurvenej hrnek fakt neberu"Nervoval se Nik v obchůdku se suvenýry, chápala jsem že hrnek s prasetem a jménem jeho mamky není úplně ideál. Ale co koupit člověku co má vše a nic nepotřebuje ? Ku příkladu já na vánoce když kupuji dárky klukům, nemožné koupit něco co nemají a není to úplná kokotina.
Já jsem se raději vyhnula komentářů a zaměřila jsem se na krásné přívěšky, přívěšek který mě úplně uchvátil byl samozřejmě velmi drahý takže jsem se na něj naposledy s povzdechnutím podívala kráčela dál po obchůdku hledat vhodné dárky pro všechny.
"Vezmi tohle"Řekla jsem Nikovi který mi byl v patách, v ruce jsem svírala perle, byli mramorované. Nikovo mamka vždy byla na ruční práce takže mi bylo jasné že si z těchto krásných korálku vyrobí náhrdelník nebo třeba tím ozdobí rámečky.
"Skvělí kotě, jdeme konečně pryč"Řekl a hned na to mi vlepil pusu do vlasů, chytl mě za ruku a táhl mě směr něco jako pokladna. Zaplatil to i zbytek věcí pro jeho rodinu a utíkal z krámu daleko pryč, až v půlce cesty mi došlo že mě táhne do hotelu.
Náš poslední večer tady, člověk by ani neřekl že to tak rychle uteklo. S N ikem jsme si už teď balili kufry protože nám bylo jasné že když to neuděláme teď tak asi nikdy.
"Nazdárek"Vyrazili z ničeho nic dveře od koupelny Toky,Bára, Dan a Radek. Bez jakéhokoliv zeptání se přiřítili k nám do pokoje a sedli si se spoustou alkoholem do kroužku s tím že jdeme hrát flašku.
"Není nám 12"Řekla jsem se smíchem ale i přesto si sedla do kroužku vedle Báry, jen pohodili rameny a čekali až si k nám přisedne Nik a hra může začít. Netrvalo dlouho a už jsem seděla jen v sukni a podprsence, jaký idiot tohle vymyslel ?
Přidal se k nám i zbytek party takže se to rozjelo ve velkém.
"Niku, jdi si s tou nejhezčí holkou v místnosti udělat do našeho pokoje 7 minut ráje"Řekl úchylně Toky, co říct byl pěkně na mrdku. Jelikož nezadaná jsem tu byla jen já měla jsem fakt nahnáno, všichni víme že sex s Nikem mě lákal. Ale já jsem prostě nechtěla dát najevo před Radkem to že jsem jen na šuk, myslela jsem si že jsem se ponaučila ale ne.
Hned co se Nik zvedl ze země a natáhl ruku směr ke mně došlo mi že jsem se neponaučila za žádnou cenu, prostě to byl on a vždycky to bude on kdo mě dostal na kolena.
Nechala jsem se jím vést až do osudného pokoje, všichni střízliví neboli ve stavu kde ještě věděli která bije koukali jak kdyby se měla zeměkoule rozpadnou a možná že i měla. Zas jsem si připadala jako ta patnáctiletá holka která se mu podvolila jen kvůli tomu že mi ukradl srdce, ukradl ho a vlastně ho ani nikdy nevrátil zpátky.
"Tak co teď bude?" Zeptala jsem se hloupě po delší době co se Nik jen rozhlížel po pokoji, hledal něco ? Nebo jen čekal na signál ?
"Dá se dělat plno věcí"Řekl svým chraplákem když došel přede mě, prstem mi začal jezdit po lemu mé krajkované podprsenky, i takovou blbostí mě dostával do varu. Možná to bylo tím že sex jsem neměla dlouho, myslím tedy ten chtění. A nebo to bylo prostě jim, měl v sobě to kouzlo co dostávalo holky do kolen za každé situace.
Opřela jsem se o zeď abych měla pevný bod o který jsem opřená, věděla jsem že jinak se mi podlomí nohy. Přimáčnul se k mému tělu, jeho ruce stále prozkoumávali mé tělo. Jednou rukou už se dostal k lemu mých krajkovaných kalhotek, jezdil okolo tak aby se nedotkl mého citlivého místa. Chtěl abych prosila abych škemrala, nechtěl mi to dát zadarmo.
"Nik..Niku..notak"Začala jsem ze sebe soukat aspoň něco,měl úsměv na tváři. Ten parchant, dostával mě tam kam chtěl.
"Popros zlato..a dostaneš všechno co ti můžu dát"Zašeptal mi do ucha, moje nadrženost snad už i sála do stropu.
Jsem tu po strašně dlouhé době s další částí, omlouvám se že to tak strašně trvalo ale nějak jsem nenašla tu správnou niť. Teď už budou snad části častěji, děkuji za trpělivost a doufám že jste si část užili.
ČTEŠ
Nekonečno možností
Fanfiction"Ublížil si mi Viktore ! Už zase.." ta bolest na srdci byla zpět..no spíš tu byla vždycky jen jsem ji vždycky vytěsnila. ------------------------- "Já bych ti nikdy neublížil" šeptajíc mi Radek do ucha. ------------------------- "Vždycky jsem pro te...