Musíš jít občas štěstí naproti

1.2K 50 4
                                    

 Nebudu popírat to že mě právě totálně nerozhodil protože to bych lhala, ale rozhodla jsem se to raději dál neřešit protože tohle je prostě Nik. Ještě chvíli jsem si užívala tu úžasně osvěžující vodu naposledy jsem si namočila hlavu a vydala jsem se na osušku na které se celou dobu od jeho odchodu sluní Nik, samozřejmě mě nenapadlo nic lepšího než si vedle něj kleknou a na záda mu vymáčknout vodu z vlasů na jeho rozpálené záda. Samozřejmě se stalo to co jsem očekávala leknutím se otočil z břicha na záda a začal mě propalovat pohledem, nevydrželo mu to samozřejmě dlouho a začal se na mě usmívat tím jeho typickým úsměvem.

"Ty jsi potvora" řekl mi když jsem se nepřestávala smát, možná to bylo tím množstvím tráví které se do mé hlavy dostala za ty celé roky nebo mi možná smích přišel jako správná věc jak zakrýt nervozitu která mým tělem neuvěřitelně pulzuje.

"Škoda že se směješ tak málo" začal zas mluvit když jsem se už konečně přestala smát, směju se vždycky když mi něco přijde k smíchu nebo když mě jeden z nich dá přístup k trávě to se potom směju jak divá. Lepe řečeno díky Jakube.

"Vím kam tím míříš a já ti rovnou říkám že tohle téma rozvádět nechci"Řekla jsem mu výhružně hned jak mi došlo kam tím míří, vím že to je z velké části pravda ale pořád se neumím dokopat ke změně.

"Hele v klidu, mluvím jen o tom že tě neumí rozesmát ne že tě neumí udělat" rýpl si do mě s hlasitým smíchem,kdyby si jen věděl chlapče jak si teď kopl do vosího hnízda. Sex jsme neměli ani nepamatuji, jestli mi to vadí ? Samozřejmě že jo, kort když já jsem vždycky byla člověk který by mohl souložit 3 denně občas i víckrát.

"Počkej..jakože..vůbec?" zvedl se do sedu když mu došlo že mě kompletně odrovnal a že už další trapný argumenty nepřijdou, ačkoliv ve vztahu je plno věcí co vám může chybět tak pro mě to byl zrovna ten sex z 2 důvodu první je ten že jsem prostě v jednom kuse nadrbaná a druhý je že si člověk pořád předhazuje to že když nespí se mnou tak zřejmě s někým jiným, což by nebylo poprvé.

"Jo.."dala jsem mu jasnou odpověď i když mu to po vyslovení jeho otázky došlo hned jak to je, mojí odpověď už ani nepotřeboval. Svůj zrak jsem měla zabořený na mé zápěstí na kterém jsem měla vytetované iniciály první byl mého staršího bráchy který si mě vzal hned v 19 do vlastní péče, tátu neznám byl to feťák odešel když mi byli 2 a o maminku jsem přišla když mi bylo 6. Brácha je mi proto až do dnes největším hrdinou. Další tři iniciály byli Nika jeho staršího bráchy a jeho mamky,proč ? Jak pro mě tak pro mého bratra byli obrovskou oporou, byli jsme jako rodina. Ne špatně..my jsme rodina. Další byl Jakub, Bára a Radek ty mě taky pomohli z největšího dna, takže právě pro to jsem se k tomuto tetování rozhodla aby mi to vždy připomínalo lidi kvůli kterým pořád dýchám.

"Kotě..musíš jít občas štěstí naproti" řekl mi kousek u mích rtů a u toho mě hladil po tváři, bylo to pro mě něco neuvěřitelného když mě někdo po tak dlouhé době takto jemně pohladil.

"Vždycky ti splním to co ti na očích uvidím..jen potřebuji tvoje svolení"řekl mi naposledy kousek od mích rtů a po dokončení věty se odtáhl a dal mi pusu na čelo, v tuhle chvíli jsem utrpěla ještě vetší šok než předtím. Mé tělo prožívalo jakési chvění, tohle jsem naposledy cítila když..ne!nene!

"Nazdárek sestřičko má nemilejší" ozval se za mými zády hlas mého milovaného bratra,proto se Nik odtáhl nechtěl mi dělat potíže. Nebo ne ? Myslím si že Filip by byl raději za Nika než za Viktora, když jsou v jedné místnosti tak se přemáhá ale několikrát mi také řekl ať dám ruce od něj pryč.

"Pořád se taháš s tímhle jo"řekl provokativně Filip směrem ke mně ale bylo mi jasný že to nebylo tak úplně na mě jako na Nika, tyhle dva do sebe rýpou snad ještě víc než já s Nikem.

"To víš starý zvyky, to starouš jako ty by měl už vědět ne ?"rýpal do něj Nik nazpátek, do věku se nejlíp rýpe znám to. Kromě Báry jsou moji kamarádí starší takže do toho rýpu taky hlavně do Jakuba ten to úplně miluje.

"Co vy tady ?" skočila jsem jim do toho jejich ,,souboje,, dřív než bude pozdě, V dálce jsem totiž zahlédla Mého bratra snoubenku a mého synovce s neteří, mají krásný 4 dvojčátka jsem velmi pyšná teta. Když si mě s Nikem dvojčata zmerčila tak se hned od mámy rozeběhli k nám, mě do náručí skočil malý Matyášek a Nikovi malá Terezka. Terezka je do Nika úplný blázen pořád povídá jak je Nik její kluk a jak si ho jednou vezme, Nikovi je 26 let takže o tom dost pochybuji ale nebudeme jí přece prát iluze.

"Vytáhli mě s práce.. jim jsem nemohl říct ne i když jsem měl dneska moc práce ale dodělám to večer"řekl s úsměvem na své dvě děti a na svou krásnou snoubenku, tahle věta mě donutila zase svěsit hlavu. Filip dělá ve velké firmě kde když se zdrží s prací má automatického padáka a i tak se utrhne s práce a Viktor by přece mohl odložit texty a na chvíli si odskočit on si je sám s vím šéfem.

"No nic musím"rozloučil se s námi protože ho už dvojčata táhli za plavky do vody, přece táta nesmí chybět,kort u dvojčat ty ho musí mít pořád za zadkem.

Zbytek dne už ubíhal nějak klidně já jsem se za celý den krásně opálila a Nik si šel nakonec hrát do vody s Terezkou, nebyla to jeho iniciativa ale šel. Čím víc jsem u opalování přemýšlela tím víc jsem se zamotávala, názory a rady všech ostatních mi začali dávat čím dál tím větší smysl ale co mi naopak nedávalo smysl bylo Nikovo chování. Myslel to vážně ? Nebo to bylo jen nějaká zkouška či co? Když si to všechno dám dohromady tak je tu Viktor s kterým chodím i když se to moc v poslední době vztahu nepodobá ale i tak, pak je tu Radek který měl ke mně už náklonnost už nějakou dobu a pořád mi dokazuje to že o mě stojí. Pak je tu Nik do kterého jsem byla poblázněná už jako malá,a když mi bylo mezi 12 – 15 tak mě poslal do háje a když mi bylo 16 tak jsem s ním prožila moje poprvé. Zmatek co ?

Nekonečno možnostíKde žijí příběhy. Začni objevovat