Druhý den dovolené a já už jsem krásně opálená, aspoň nějaké plus. Snažím se nějak dostat do debaty s Radkem ale pořád se mi to nějak nedaří, vždycky když se s ním snažím dát do debaty vymluví se na něco třeba že si musí dojit pro to a to a nebo že ho někdo zrovna potřebuje. A ještě aby toho nebylo málo ani Nik se se mnou úplně nedává do řeči, skvěle to začíná.
Zrovna teď se chystáme na nějakou party co se tady pořádá u hotelu, moc se mi nechce ale došlo mi hned po prvním odmítání že mě Jakub prostě samotnou na pokoji nenechá a že se té chlastačce nevyhnu. Jupíí.
"Dělej..trvá ti to"Rýpal do mě stojící Jakub mezi dveřmi, možná kdyby nebyli ty dveře otevřené dokořán líp by se mi oblékalo. Hodila jsem na sebe obyčejné kraťasy a crop top, nehodlala jsem se nějak extra chystat.
Vzala jsem si telefon, klíče od pokoje a konečně Kuba utichnul. Když někdo nespolupracuje je fakt na pěst.
Sedla jsem si ke stolu kde se už dávno cicmali Dan s Bárou, předpokládám že už byli úplně na mol. Tolik lásky před námi projevují vždycky jen když už moc nevnímají ostatní. Ostatní páry byli na parketu, Toky mi povídal o nějaké pěkné barmance u které si koupil už asi 10 drink. Radek byl zaměření na svůj telefon asi mu tam přišli o hodně zajímavější věci než v jeho okolí. A Nik ? Ten se na parketu nechal oblézat asi 5..no jak bych to řekla, levnými děvčaty ? Asi jo.
"Ahoj miláčku"Ozval se za mnou hlas člověka kterého jsem doufala že pěkně dlouho neuvidím zvlášť že ho potkám tady, pomalu jsem se začala otáčet stejně jako zbytek skupiny co tu byl se mnou.
"No čau..co ty tu ?"Zvedl se jako první Radek a začal se na Viktora usmívat, po té vyskočil i Toky který se také začal kamarádíčkovat. Nemůžu jim to zazlívat nic o tom co se stalo nevědí. Řekli jsme jim jen že jsme se rozešli, a že Nik se porval s klukem který si dovoloval na nějakého malého kluka. A ta přestavba kuchyně ? No prostě jsem chtěla změnu. Takle jsme jim to podali.
"Mohli by jsme jít někam kde budeme osamotě ?"Řekl najednou Viktor otázku směrem ke mně, v tu chvíli jsem se rozklepala. Bála jsem se s ním někam jít ale chtěla jsem zjistit co tu kurva dělá, jen tak přece na Mallorcu nejel.
Jen jsem mu kývla na souhlas a vydala se zpátky do hotelu, slyšela jsem chůzi za mnou takže jsem věděla že je mi v patách. Došli jsme do mého a Nikova pokoje který momentálně sdílíme, sedla jsem si na kraj postele a čekala co z něj vypadne. Stál nejistě opřeny o skříň a zřejmě hledal správná slova.
"Vím že to co jsem provedl je neomluvitelné ale já..změnili mi prášky a já..byl jsem úplně někdo jiný, pamatuji si jen kousíčky z toho co se dělo za poslední dva týdny." Začal mi objasňovat situaci a zřejmě i důvod proč tu je, chtěl se omluvit.
"Vím že poslední co teď budeš chtít je mě mít ve své blízkosti natož abys se ke mně vrátila..žádám jen to..nezavrhuj mě prosím"Řekl mi to co měl na srdci, dal mi pusu do vlasů a s mírním úsměvem na tváři odešel.
Dával mi čas k přijmutí toho co se tu právě stalo, proto odešel nechtěl na mě tlačit.
"Jsi v pořádku?"Vyřítil se najednou mezi dveřmi Nik s otázkou, zřejmě se na chvíli odtrhnul od těch slečen a zjistil že se tu nachází Viktor. Koukám že mu to myslí i když se mu nahrnuje krev do rozkroku.
"Jo"Odpověděla jsem mu jedním slovem, jestli jsem ve skutečnosti byla v pořádku ani já nevím. Jsem v šoku nečekala jsem ho tady a nečekala jsem ani jeho omluvu a prosbu o odpuštění, tím mě úplně vykolejil.
"Neudělal ti nic ?" Zeptal se se strachem v hlase, měl starost ? Čekala jsem že zjistí že dobrý a půjde zpátky. Najednou má zájem o kontakt s mojí osobou.
ČTEŠ
Nekonečno možností
Fanfiction"Ublížil si mi Viktore ! Už zase.." ta bolest na srdci byla zpět..no spíš tu byla vždycky jen jsem ji vždycky vytěsnila. ------------------------- "Já bych ti nikdy neublížil" šeptajíc mi Radek do ucha. ------------------------- "Vždycky jsem pro te...