Stávala jsem s úsměvem na tváři což mě ale nakonec přešlo zase jsem se probouzela sama,jsem asi pěkně naivní když jsem si myslela že by se po půl roce buzení v jeho postel mohlo stát že by vedle mě ležel. Náš vztah je čím dál tím horší,odpustili jsem mu i ty dvě nevěry které za ty dva roky byli.
Se špatnou náladou jsem vstala z postele a vydala se opláchnout studenou vodou,dneska nikam nemusím takže se dnešek bude aspoň trošku vyjímat mým klasickým dnům. Oblékla jsem se do mého oblečení a vydala jsem se z Viktorova domu pryč, kam ? Do domu kluků tam se vždycky najde někdo kdo nemá co dělat.
"Ahoj princezno"otevřel dveře domu Radek a pozdravil mě klasicky se svou přezdívkou,12 kluky 12 přezdívek.
"Ahoj méďo" tak mu říkám já,proč ? Protože Radek je můj takový méďa kterého by jste celý den objímali pro jeho hebkost a roztomilost.
Vešla jsem už veselá do jejich doupěte,našla jsem Hasana který vysával a nervoval se že mu Jakub nechce uhnout s nohama aby vysál i pod ním. Jakub měl zase svůj pohled na věc, na co bude vysávat na místě ze kterého se hne max na záchod nebo do studia.
Jakube občas si líný prase ale i tak jsi můj bráška.
Nakonec jsem jen kývla na Radka jestli nechce z tohohle blázince vypadnou a jít se mnou někam projít,Jakub s Hasanem si nás ani nevšimli takže jsem se jen vypařili nepozorovatelně pryč.
Šli jsme na naše místo, tohle místo jsme našli 5 let zpátky s Nikem. O tomhle místě víme vážně snad jen já a kluci.
"Nevím co mám dělat Radku"promluvila jsem na něj hned po tom co jsme si lehli do tráví a koukali jsme na nebe, připadá mi že nevím co mám dělat se svým životem.
"Necháš se sebou strašně vorat Niky"Radek ví o mě a o vztahu s Viktorem úplně všechno až do posledního písmene.
"Je miliony kluků co by za takovou holku jako ty dali úplně všechno"pokračoval v mluvení, koukal na mě jako bych byla nějaká strašně cena věc. Radek ke mně vždycky cítil něco víc, vím o tom ne jenom že mi to několikrát přiznal ale také to z něj jde cítit.
"Jenže jsou i krásné chvíle kdy si říkám že je zpátky ten Viktor který tady byl před půl rokem"řekla jsem popravdě,znáte takový ten pocit kdy víte že ten vztah už přestává mít cenu ale i přesto bojujete za každou chvíli ? Jestli ano tak přesně v takové fázi jsem já, i když vím že jsou kluci jako Radek který by mi snesli modré z nebe.
"Ale ten strach z toho že mi zas někde zahýbá je nesnesitelný" Dodala jsem ještě, že mi Viktor zahnul ví jen Radek a Bára ale ještě mám skryté tušení že to ví i Nik ale ptát se ho nebudu. Kubovi to říct nemůžu rozkuchal by ho na kousky.
"Můj názor znáš princezno"řekl se smutným výrazem,rozchod.. to mi s Bárou říkají pořád.
Najednou nastálo ticho,ani jeden z nás nevydal hlásku. Každý jsme byli se svou myslí jinde nad čím myslel Radek netuším ale mě se hlavou jen honilo to co udělat aby si mě Viktor začal zase všímat víc. Trávím víc času s kluky a Bárou než se svým přítelem, to asi není úplně dobře ne ?
Chci aby žárlil, jak ? Vím úplně přesně, a vím stoprocentně že ta osoba nebude váhat ani vteřinu.
Uběhli dvě hodiny a jsem zpátky v domě kluků, Jakub se samozřejmě nehnul z místa jen se k němu přidal Toky s Radkem. Já jsem si to zamířila rovnou do pokoje Nika. Po zaklepání na dveře se ozvalo hlasité dále.
"Mám něco co se ti bude líbit" řekla jsem hned co jsem za sebou zavřela dveře,až po Nikově komickém výrazu mi došlo jak špatně to asi vyznělo.
"Uděláš mi striptýz ?"řekl s tím jeho pokřiveným úsměvem,řekněte mi prosím vás někdo jak zrovna tohle mohlo toho kluka napadnout ?!
"I s tancem na klíně" řekla jsem mu mrkajíc na něj, jsem provokativní člověk já vím. Nebojte však ono se mi to jednou všechno vymstí. Začal se zvedat s postele až teď jsem si všimla že má na sobě jen trenky, proč já ?
"Teď seriozně, mám pro tebe nabídku" řekla jsem už mírně vážněji, začalo mi být totiž nepříjemné teplo.
"Poslouchám"dával mi prostor k mluvení a sedl si zpátky na postel, čekal co ze mě kloudného vypadne.
"Chci aby Viktor žárlil a..vy dva..to se zrovna nemusíte takže mě napadlo že"bleblala jsem jedno přes druhé, no co je to trapný já vím ale já chci zkusit všechno možné ještě než bych ten vztah úplně zabalila.
"Chápu to tak že mě chceš využít k tomu abys vytočila toho tvého starého ?"řekl chodíc po pokoji a uvažujíc co po něm chci.
"Beru"přijal mou nabídku,tak to bylo rychlejší než jsem čekala.
"Jako fakt ?"zeptala jsem se ho nevěřícně, přišlo mi zvláštní že tak rychle souhlasil.
"Všechno co toho tvého vytočí"řekl s křivím úsměvem,netuším proč si tak v poslední době nerozumí je mi to i líto že to tak je ale co jejich věc.
Jen jsem kývla a s pozdravem jsem opustila jeho pokoj,šla jsem domů potřebovala jsem přemýšlet jak přimět Viktora pomocí Nika žárlit.
ČTEŠ
Nekonečno možností
Fanfic"Ublížil si mi Viktore ! Už zase.." ta bolest na srdci byla zpět..no spíš tu byla vždycky jen jsem ji vždycky vytěsnila. ------------------------- "Já bych ti nikdy neublížil" šeptajíc mi Radek do ucha. ------------------------- "Vždycky jsem pro te...