Těla plná modřin

1K 56 9
                                    

"Co se tady kurva děje ?!" Rozkřikl se z ničeho nic Jakub, rozběhl se ke klukům a začal tahat Nika od Viktora.

"Co to do tebe vjelo ?!" Křičel naštvaný Jakub na Nika, chápu že Kuba nevěděl nic o tom co Viktor provedl ale i tak nemusel zrovna vyjíždět na něj.

"Šukali spolu už před 5 rokama,věděl si to ?" Přidal se do konverzace Viktor, Jakuba to tak zaskočila že začal hledat po pokoji mou osobu, když mě zahlédl sedět ubrečenou v rohu, pustil Nika šel blíž ke mě.

"Co to má na tom krku?!!" Rozkřičel se jak nikdy předtím.

Ani jsem nemrkla a už stal před Viktore, během chvíle všechen vztek co směřoval na Nikovo osobu byl najednou pětinásobný ale byl na Viktora.

Nik se odpíchnul od zdi u které byl ještě před chvíli opřený a rozešel se ke mě, klekl si a opřel čelo o to mé, začal mě hladit po tváři.

"Děkuji"Dostala jsem ze sebe poděkování,bylo jasný že nebýt Nika už tu nejsem. Viktor by mě v tu chvíli nepustil a já už měla na krajíčku.

Uběhl celý večer a pravé jsme tu měli ráno, den odjezdu byl tu. Kluci do mě včera dostali dva prášky na spaní aby se mu tu ohavnou noc podařilo zaspat, nenechali mě ani Nika ošetřit a co udělali s Viktorem ? Netuším a asi to ani řešit nehodlám.

Nasnídali jsme se a vydali jsme se na letiště, celou cestu semnou nikdo nepromluvil, dokonce jsem seděla sama. Fakt skvělí.

"Hodím tě domů"Promluvila na mě Bára z ničeho nic, čekala jsem že mě domů hodí Nik ale jak vidím hodlá mě ignorovat stejně jako po celou cestu.

"To je dobrý, projdu se"Řekla jsem s falešným úsměvem, hodila tašky přes ramena a bez potravu odešla pryč.

"Počkej"Ozval se výkřik na mou osobu, jak to vím ? Stála jsem tu jediná takžeee.

"Pomůžu ti"Řekl Radek a převzal si odměně tašky, on žádné neměl zřejmě je nechal klukům v autě aby mu je odvezli domů.

"Díky"Nečekala bych to že semnou bude chtít mít ještě něco společného, ale Radek byl vždycky srdečný člověk. Nikdy se na někoho nevykašlal jen tak.

Došli jsme až ke mě domů kde jsem Radka pozvala za jeho pomoc na kávu, mlčela jsem, nevěděla jsem co mám říkat.

"Provedl ti někdy ještě něco ?" Prolomil to dlouhé ticho Radek, bylo mi jasné že ví všechno o tom co se včera událo.

"Znásilnil mě" řekla jsem mu pravdu, nebála jsem se mu říct pravdu, zrovna on zachová chladnou hlavu i když by nejraději vraždil takže vím že žádné další rvačky nebudou. Tedy doufám, ten včerejšek se taky stal z ničeho nic.

"Cože ?!"mírně vykřikl, šlo vidět že se kvůli mě krotí. Nechtěl dělat scény které by mě mohli ublížit.

"Proč si to nikomu neřekla ?"zeptal se mě jemně, tuhle otázku jsem zrovna nepotřebovala mít položenou. Protože to samozřejmě věděl Nik, zase Nik sakra!

"Věděl to Dominik"Řekla jsem mu pravdu, nehodlám mu lhát už mám všech lži dost.

"Jasný"Zasmál se ironicky Radek.

"Přišel těsně po tom co se to stalo, proto..proto to ví"Nevím jestli jsem to nalhávala jemu nebo sobě.

Radek dipól kafe a se slovu že musí jít do studia odešel z mého bytu, zůstala jsem tu sama tedy byl tu semnou můj kocour ale víte jak to myslím.

Vzala jsem krabičku cigaret ze stolku a vyndala si jednu i se zapalovačem, odešla jsem s tím v ruce na balkón kde jsem si zapálila. Když jsem byla tak v půlce cigarety přišla na můj telefon zpráva, zpráva která mě jak nasrala tak rozesmutnila.

Jinak řečeno Dominik Citta se zas zachoval jak kretén.

Nekonečno možnostíKde žijí příběhy. Začni objevovat