Dva dny utekly jako voda a už tu byl pátek, pátky normálně bývají normální dny jako třeba pondělí ale dnes ne dnes je pátek den kdy se jedu cachtat k moři, i když je mi dvacet tak u vody jsem vždycky jak kdyby mi bylo 5, prostě kachna. I se svým obrovským kufrem a baťůžkem jsem se vydala před barák kde už na mě čekalo auto které řídil Nik a na zadních sedačkách se nacházeli Toky s Radkem, po Tokyho pomoci jsem dostala kufr do kufru auta. Byl to celkem těžký úkol jelikož tam byli další tři kufry ještě že má Nik tak velký auto. Vyjeli jsme směr Pražské letiště.
Po hodině cesty jsme se dostali na místo kde Nik musel zaplatit parkování na 10 dnů, taky neví kolik by si za to řekli ta cena toho mě skoro posadila na prdel. Nudné odbavování a čekání vynechám to by nudilo každého.
Když jsme se konečně všichni dostali do letadla a usadili jsme se na své místa tak jsem si konečně vydechla, nemám ráda to čekání a cpaní se přes všechny ty lidi. Po celém letadle jsme měli rozmístěnou celou partu tak že jsme museli snad zabrat skoro půlku letadla.
"Bojíš se ?"zeptal se mě zvědavě Nik který si po sundání sluchátek asi všiml že se pěkně klepu, lítání mi nevadí jen ten vzlet a přistání. Nikovi jsem jen jemně kývla bála jsem se jeho reakce čekala jsem co nejvíc rýpajícího.
"Pojď jsem kotě" řekl a hned na to zvedl ruku do vzduchu tak abych se o něj mohla opřít což jsem samozřejmě udělala, nebylo to sice nejpříjemnější kvůli pásu který mě škrtil a překážel ale potřebovala jsem teď něco co mi pomůže abych se nebála vzlétaní.
Jednu jeho ruku jsem měla obmotanou okolo břicha a druhou mě hladil po stehnu, ani netušil co mi tím hlazením způsoboval. Začala jsem se vrtět tak moc že jsem omylem rukou zavadila o jeho penis, v tu chvíli jsem ucítila jak ztuhl. Není divu ty blbko ! Vždyť si ho právě pohladila po peru ! Sice to bylo nechtěně ale i tak !
"Jestli chceš sex v letadle tak to máš říct rovnou"rýpl si se smíchem, samozřejmě to by nebyl on kdyby něco nechal bez poznámky. Když ohlásili že jsme ve vzduchu a můžeme se odpoutat něco mě napadlo, když si on hraje tak já taky.
"Tak dobře"řekla jsem když jsem se odpoutala od toho nepříjemného pásu a zvedla jsem se a opřela jsem se bokem o sedačku, jeho pohled stál za to. Když jsem na něj mávla aby šel zamnou rozešla jsem se na záchod kde jsem se opřela o zeď a čekala jestli příjde.
"Co blbneš?" zeptal se se smíchem, poznala jsem že to byl falešný smích. Že by se nám velký Nik Tendo bál ? S úsměvem na tváři jsem ho opřela o umyvadlo které tu bylo a zamkla jsem za ním dveře, když jsem se vrátila zpátky před něj začala jsem ho mírně osahávat. Jezdila jsem mu rukama pod tričkem po hrudi a pomalu sjížděla dolů kde jsem se zastavila o opasku který jsem začala pomaličku rozepínat, když jsem mu džíny s páskem rozepnula začala jsem mu rukou jezdit přes trenky.
"Nehraj si se mnou Niku..nemuselo by to dopadnout dobře"řekla jsem mu kousek od jeho rtů, když mu došlo že tohle všechno byla jen moje lekce jemu tak se na mě uraženě podíval. Než stačil něco říct poslala jsem mu vzdušnou pusu a vydala jsem se hned po odemknutí dveří zpět na své místo.
Po 10 minutách mi došlo že Nik jen tak nepřijde a že musí dokončovat to co jsem začala, tak jsem sis klidem na duši ulehla co nejlíp a vydala jsem se k dlouhému spánku. Chtěla jsem zaspat cestu a už konečně být u moře.
"Stávej princezno"probouzel mě Radkův hlas,netušila jsem proč se opovažuje rušit můj spánek ale tušila jsem že mě budí z důvodu že jsme na místě a já se musím uráčit zvednou línou prdel.
Přesně jak jsem předpokládala, byli jsme na místě. Z bolavými zády jsem vylezla z batůžkem na zády ven z letadla a konečně uviděla celou naší partu, bylo nás 10 takže jsme nešli úplně přehlédnout.
Pronajatou dodávkou jsme dojeli do baráčku který jsme měli na 10 dní pronajatý, Jakub a Kristýna měli svůj pokoj stejně jako Dan a Bára, Hasan a jeho přítelkyně měli pokoje pro páry. Já jsem měla pokoj s Nikem, Radek s Tokym ale koupelnu jsme měli mi 4 společnou takže kluci mohli přes koupelnu k nám do pokoje a mi k nim.
Odebrali jsme se do svých pokojů s tím že si vybalíme věci, převlečeme se do plavek a vydáme se na pláž. Příprava nám trvala asi půl hodiny, pláž jsme měli asi 15 minut od našeho bytečku takže to bylo super.
"Namažete mi někdo prosím záda?"zeptala jsem se kluků když jsme si konečně ulehli u moře, otočili se všichni tři. Začali do sebe strkat jako malý kluci který se perou o poslední bombon, že já se raději nenamazala sama.Radek který víceméně vyhrál mi šel mazat záda, povídali jsme si o blbostech protože jsme zbyli jen mi dva na souši zbytek se cákal v moři.
Vyvalovala bych se na souši dal kdyby si pro mě Toky nepřišel a neodtáhl mě do moře kde se mě i s Radkem snažili utopit, sice jsem se utopení bránila statně ale i tak jsem neuspěla. Pod vodu mě dostali, připojil se i zbytek tedy kromě Nika a Báry ty se jen svlažili a vrátili se na lehátka.
"Nie je so mnou spokojná"ozval se za mnou hlas Dana který celou dobu zírá na ty dva, proč si to myslí ? Vždycky o něm Bára hezky mluvila, dokonce i tvrdím že ho miluje jen si to ještě neřekli.
"To není pravda"řekla jsem mu když jsem se na něj pořádně otočila, tohle si musí vyřešit oni. Nejsou si schopný už skoro rok říct o svých citech jen dělají že jde jen o sex, všichni víme že je to láska. Jen oni jsou natvrdlí a nepřiznají si to.
"Já ti pro ní dojdu"řekla jsem mrkajíc na něj, vylezla jsem z moře a šla rovnou za nimi. Sedla jsem si k Nikovi na lehátko a upila mu z jeho drinku který si přinesl z nějakého baru co tu mají udělaný přímo u moře.
"Danovi chybíš"řekla jsem jí přeslazeně, jen ten její úsměv mi dával najevo že je to láska. Ani jsem nemrkla a už vyběhávala do moře za Danem který jí hned přivinul do náručí, jsou vážně rozkošní. Když jsem se přestala všímat jich tak jsem se otočila Nikovi čelem.
"Copak? Pořád uražený ?"zeptala jsem se ho se smíchem, od té doby se mnou nepromluvil takže by mě docela zajímalo jak na tom jsme. Budeme spolu 10 dní v jednom pokoji takže poslední co chci je aby panovala špatná atmosféra.
"Ne, ale těším se na tu sprchu co jsi mi slíbila kotě"zašeptal mi do ucha tím jeho chraplákem, fuck. Že já zas jednou nedržela hubu,no co ?
Tak si s ním dám hold jednu kamarádskou sprchu.
Co by se přece mohlo stát ?
ČTEŠ
Nekonečno možností
Fanfiction"Ublížil si mi Viktore ! Už zase.." ta bolest na srdci byla zpět..no spíš tu byla vždycky jen jsem ji vždycky vytěsnila. ------------------------- "Já bych ti nikdy neublížil" šeptajíc mi Radek do ucha. ------------------------- "Vždycky jsem pro te...