Göz yaşları yolumu kapamaya çalışıyordu ama ben nereye gideceğimi zaten biliyordum. Ne kadar koşabilirsem o kadar koşacaktım,hedefime ulaşmalıydım. Aklımda sadece tek bir şey vardı: ihanet.
Artık görebiliyordum saatler boyunca izlediğim o ağaçları. Düşüşlerini izlediğim,birkaç ay sonra da yeşermelerini izleyeceğim yaprakların yanındaydım. Ancak daha varamamıştım. Neredeyse-bomboş olan parkın önünde durdum ve etrafıma bakındım. Onu bulmak o kadar da zor değildi. Ben gittikten sonra orada kalmıştı ve hala orada oturuyordu. İşi yok muydu bu Taehyung'un mezardan kaçmaktan ve çocuk parkında oturmaktan başka?
Onu da görünce daha hızlı koşmaya başladım. Vücumdaki tüm enerjiyi şu an kullanmak zorundaydım.
"Jisoo-ne oldu sana?!"
Karşısında öylece durup tam da gözlerinin içine baktım. Artık onun olduğundan emindim,saçını boyamış,lens takmıştı ama bakışlarını değiştirmemişti. Değiştiremezdi.
"Ben sana hiçbir zaman ismimi söylemedim ki."
Bu sefer yanına doğru hızlıca atıldım ve sıkıca sarıldım,ama öldürecekmiş gibi,sanki göğüs kafesini patlatacakmış gibi sarıldım. Sonra dudaklarına istemsizce yapıştım ama onunla tekrar buluşmamızın cennette geçeceğini düşünüyordum,çirkin ve eski bir çocuk parkında değil.
"Neredeydin sen-"
Onunla öpüştükten sonra burnunu yumruklamamı beklemiyordu belli ki. Geri kalan tüm gücümle ona vurmaya başladım. 1.60 boyumla ne kadar zarar verebileceğim acizdi tabi.
Ama o karşılık vermedi,sanki onu dövmemi bekliyordu başından beri. Elimin üzerine bulaşan kanı hissedebiliyordum. Hiç böyle bir şey yapabileceğimi düşünmezdim hayatım boyunca. En sonunda saçma bir şekilde gaza gelip kafa atmaya karar verdim. Çok yanlış bir karardı. Yüzümün üzerinde gezinen kanı da hissedebiliyordum artık. Göz yaşlarımla karışıyorlardı,kanın benim mi onun mu olduğunu anlayamıyordum. En sonunda her şey karardı. Ancak ben her şeyi şimdi biliyordum, bana ne olduğu umurumda değildi.
evet birden her şey hızlı gerçekleşti farkındayım ahıweklrjwjrw
+yeni bir vsoo kitabı yayımladım,profilimden ulaşabilirsiniz
bir sonraki bölüm final,ancak finali 2 veya 3 part yapacağım daha tam yazmadım
<8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fool, vsoo
Fanfictionsevdiğin birinin ölümünden daha çok acıtan tek şey sevdiğin iki kişinin ölmesidir. 210421-270621 tw!suicide pact (düzenleniyor)