14 ❘ hatırlatmak [final-5]

194 21 9
                                    


Jisoo

Onu affetmekte güçlük çektim. Onun karar vermekte güçlük çektiği gibi.

Bu süreçte annesi ve babası ara sıra yanıma gelip Tae'yi Tanrı'nın çoktan affettiği ve benim de artık onu oyalamayı kesmem gerektiği hakkında bir şeyler söylediler. Hiçbirine kulak asmadım.

Başkasına neden olduğumuz acının affedilmesini istediğimizde neden Tanrı'ya dileniyoruz ki? Tanrı'nın başkalarının acısını affedebilmesi haksızlık değil mi? 


Aslında ona aşık olduğumu biliyordum,en sonunda ona geri döneceğimi de biliyordum ama yine de düşündüm.


Uzun zamandır düşünmediğim kadar düşündüm ve düşündüm.


Zamanla hislerimi geri kazandım,ona olan sevgimden başka şeyler de hissedebilmeye başladım. Biraz terapi ,ilaç ve bolca sigara... ancak en çok da onun sayesinde başarabildim bunu.

Kendimi onun içinde kaybediyordum-o da buna engel oldu.


Şimdi onu çok daha iyi anlıyorum, hatta bazen doğru şeyi yaptığını bile düşünüyorum!


 Hayatımın en iyi zamanları olması gereken yılları bir bok çukuru içinde geçirdiğim için onu suçlamamaya da çalışıyorum. Çünkü hayat onu suçlamak için çok kısa,artık zaman da benim için harcanamayacak kadar değerli.


Kararımı vermek daha kısa sürebilirdi aslında ama hayatta ne yazık ki hiçbir şey ne siyah ne de beyaz. Herkes,her şey...sadece grinin farklı bir tonu. Bu yüzden onu başkalarının da affetmesi gerekli,sadece benimle ilgili değil onun hataları.


Hiçbirimiz ne meleğiz de şeytanız. Herkes net olarak iyi veya kötü olsa hayat çok daha kolay olurdu değil mi? Karar vermemiz daha kolay olurdu,zamanımızı harcamak zorunda kalmazdık. Ama değil. 




Kötü şeyler başıma gelmiş olsa da yaşananlardan birçok şey öğrenebildim; mesela hayatın sadece şimdiki zamandan oluştuğunu fark ettim! Ne karanlık geçmişimizi ne de belirsiz ve korkutucu geleceğimizi kaplıyor hayat. Sadece şu an yaşayabilirsiniz hayatı.


Bazılarımız da şu an mutlu,bazılarımız üzgün ve bazılarımız da umutsuz veya umutlu. Belki de çok kızgın!


Bazılarımız da hala bir aptal.

Ama bazen aptallık yapmak bile eğlenceli olabilir,değil mi?




bitti :')

ilk yazdığım ayrıca ilk bitirdiğim kitabım diyebiliriz,buraya kadar benim kötü yazılarımı okuduğunuz için teşekkür ederim!-(umarım olayları düzgünce anlayabilmişsinizdir çünkü düzgün anlatamadım gibime geliyor,sorularınız varsa yazabilirsiniz buraya.)

Oylarınız,yorumlarınız en çok da desteğiniz benim için her şeyden değerli <3

+özel bölümler yazmayı düşünüyorum,yazdığım zaman duyuru atarım zaten 

isahera,stupid cupid ve diğer yazacağım kitaplarımda görüşmek üzere! seviliyorsunuz.

fool, vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin