Bölüm |9|

3.1K 335 147
                                    


Oy verip yorum yapan handleriniz bol money görsün 🤲





Evde yaşananlardan sonra hafta sonu çok sakin geçmişti diğer hyunglarıda eve çağırmıştım ama 2 gün boyunca evde şüphe uyandırıcı tek bir şey bile olmamıştı. Bizde daha fazla üzerinde durmamıştık geçen haftaki yoğun çalışma düzenimden kaynaklandığını söyleyip konuyu kapatmıştık.

Okula gelmiştim  Bay Eun'un dersini dinliyordum .

“ Evet çocuklar ikişerli gruplar halinde ödev grupları hazırlayacağım haftaya kadar sizlere verdiğim projeleri muhakkak hazırlamaya çalışın kısıtlı süreniz var.”

Mimari proje dersimizden bu dönem aldığımız ikinci grup ödeviydi genelde sorumluluk sahibi biri ve notlarıda iyi biri olduğum için birçok kez benimle grup olmak isteyen sınıf arkadaşlarım olmuştu bu sefer Bay Eun’un seçmesi benim açımdan iyi olmuştu.

“ Jeon Jungkook ve Harin .” Bay Eun ismimizi söylediği an Harin bana dönüp gülümsemişti bende ona gülümseyip önüme dönmüştüm başarılı birisiydi ödevi tek başıma yüklenmek zorunda kalmazdım bu sebeple içim rahatlamıştı.

Ders bitiminde herkes grup olduğu arkadaşının yanına uğramıştı Harin’de benim yanıma gelmişti.

“ Selam Jungkook.”

“ Selam .”

“ Bu hafta uygun musun Jeon sende hazırlasak nasıl olur benim oda arkadaşım biraz rahatsız sana gelsem sorun olur mu?”

“ Olmaz tabi ki gelebilirsin bugün işten erken çıkabilirim senin içinde uygun mu?”

“ Tamam o zaman sen bana konum atarsın işten çıktığında bende akşama kadar konumuz üzerine araştırma yaparım nasıl olur ?”

“ Tamamdır görüşürüz o zaman.” Harin de başıyla selam vermiş sınıftaki diğer arkadaşlarının yanına geçmişti bende hemen eşyalarımı toparlayıp erkenden işe gidip durumları Bay Do’ya söyleyip izin almalıydım.

İşte beklediğimin aksine bir yoğunluk yoktu genelde pazartesi ve Cuma günleri olağan dışı bir kalabalık olurdu ama bugün yoğunluk olmaması çok iyi olmuştu projeyi hazırlarken daha dinç olurdum. Sonunda mesai saatimi doldurup çıkmak için hazırlanmıştım.

“ İyi akşamlar Bay Do izin için teşekkürler.”

“ Ne demek evlat okulun işinden daha önemli her zaman okul için izin alabilirsin düşünme bile .” Başımla eğilerek selam verip hızlıca eve gitmek için yürümeye başlamıştım yolda gördüğüm marketten atıştırmalık bir şeyler alıp yoluma devam etmiştim.

Eve girdiğimde Mey ve V uyuyordu onları rahatsız etmeden hızlıca ortalığı toplamıştım saat yedi civarlarıydı saat sekiz olana kadar duşa girip bir şeyler atıştırmıştım.

Harin’e 8 gibi konum atıp onu beklemeye başlamıştım bir yandan da konumuz için araştırma yapıyordum.
V masaya çıkıp bilgisayara bakıyordu gerçekten çok şirindi çaktırmadan fotoğrafını çekmiştim. Bu sırada çalan kapıya bakmak için ayaklanmıştım ne kadar hızlı gelmişti kaldığı yurt buralara yakın olmalıydı.

“ Hoş geldin Harin.” Geçmesi için kenara çekilmiştim içeri girerken beklemediğim bir anda yanağımdan öpüp öyle içeriye hızlıca geçmişti.

“ Bir şeyler içer misin ?”

“ Su alabilirim teşekkürler Jungkook.” 

Hemen mutfaktan atıştırmalık bir şeyleri ve Harin için suyu alıp içeriye geçmiştim o da eşyalarını masaya koymuştu yanına gelen Mey ile oynuyordu sanırım V ile önceki tanışmalarından dolayı ona pek yaklaşmamıştı ki bence de en iyisini yapmıştı birkaç kez V’yi kızdırdığımda cevabını çok iyi almıştım resmen koca evde beni kovalamıştı gördüğüm en değişik bebek kediydi.

Feline |Taekook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin