Bölüm |3|

4.4K 401 107
                                    

Sizlere önermek istedigim bir kaç şarkı var umarım begenerek dinlersimiz simdiden teşekkür ederim .

                                               1ruined








Sabah uyandığımda yanımda olmayan V'ye bakınmış ama etrafımda göremeyince kalkıp lavaboya gitmiştim ,elimi yüzümü yıkayıp salona geçtiğimde yerde yatan Mey ve camdan dışarıyı izleyen V  sessizce ayaklanıp yanıma adımlamıştı.

Yerden paçama tırmanmaya çalışarak bana minik pençelerini saplamış ve daha fazla dayanamayarak onu elime alıp havaya kaldırmıştım havadayken minik burnunun üstünden öpüp yere bırakarak okul için hazırlanmak üzere odama geçmiştim , yinede peşimden gelerek odadaki halının üzerinden beni izlemeye başlamış ben üzerimi değiştirirken beni daha da dikkatli izlemeye başlamıştı .

Üzerimi değiştirip Mey ve V için mama kaplarını doldurup sunum projemi alarak evden ayrılmıştım.

Eve döndüğümde akşam için çocukları çağırmış sunumumum başarılı geçmesi şerefine kutlamak istemiştim o kadar zor ve uzun bir projeydi ki hala nasıl verebildigim hakkında düşünüyordum. Eve geldiğimden beri ortalıkta olmayan V sessizce mutfak masasının altından sıçrayarak beni ürkütmüş sevimli sevimli yanıma gelmişti onunla biraz oynayarak akşam için atıştırmalık hazırlamaya başlamıştım .

Çalan kapıyla kucağımdaki V'yi yere bırakmış ve kapıyı açmak icin kapıya doğru adımladım. Gelen Jin hyung ve Namjoon hyungdu arkalarından koşarak gelen Jimin hyung ve yürüyerek arkasından gelen Yoongi hyungu görünce kapıyı dahada açık tutarak birazdan Hoseok hyungunda geleceğini bildiğim için onlarla içeri geçip kapıyı açık bırakmıştım.  Içeriye geçtiğimde herkesin içerde Mey'in yatağında yatan V'ye şaşkınlıkla bakan gözleri beni benden almıştı özellikle Jiminin ona korku dolu bakışları, ah doğru ya Jimin kedilerden korkardı ama V korkulmayacak kadar tatlıydı.

"Ah doğru çocuklar size söylemeyi unuttum , bu V şu anlık evimizin yeni sakini  umuyorum ki yakında gerçek ailesini bulabilirim."

"Jungkookahhh bakışlarına bak şunun sanırım beni ısırmak istiyorr , bu kedi benden hiç hoşlanmadı sanırım çocuklar ,"

Jin hyung V'yi kucağına alarak okşamış ve jimin hyunga aptal mısın sen bakışlarını atarak yere bırakmıştı. Bu esnada Hoseok hyung içeri gelmiş ve gecemize kaldığımız yerden devam etmiştik .

Önce biraz birşeyler yemiş ve sonrada herzamanki gibi oyunlar oynamıştık saat gece yarısına yaklaşırken gece boyunca Jimin ve benim aramda oturmuş V yavaşça odama doğru adımlamıştı. Gecenin geri kalanında biraz daha içmiş çocuklarla sevdiğimiz şeyler hakkında konuşmuştuk . Yarın okul olmamasını fırsat bilip bende biraz dağıtmış çocuklar gittikten sonra kalanları toplarken biraz daha içmiştim bu beni iyice sersemletirken  paytak adımlarla odama gitmiş yatakta uzanan V'yi kucağıma alarak uzanmıştım.

Gecenin yarısı üzerimde ağırlık hissetmemle hafif uyanmış sanki yanımda uzanmış ve bana sarılarak boynuma sokulmuş siyah ve kıvırcık saçlı birini görmüş gibi olsamda yeniden uykunun tatlı kollarına kendimi bırakmıştım.












Heyoooo 100 yıl sonra gelen ve yinede kısa bir bolum yazan ben neyse kısa yazması daha eğlenceli geliyor o yüzden şimdiden okuduğunuz icin teşekkür ederim .Lütfen oy vermeyi unutmayın 🌸

      

                                              Sevgiler , 1ruined

Feline |Taekook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin