Bölüm |8|

3.4K 327 162
                                    





" İyi akşamlar Bay Do."

" Sana da evlat."

Gittiğimiz kamptan döneli bir hafta olmuştu hayatımda geçirdiğim en eğlenceli vakitlerdi tabi V'nin kaybolması bu vakitlere dahil değildi . Kamptan döndüğümüzden beri aldığım izin saatlerini hafta içine kaydırmıştım hem okul hem iş zor olsa da bir şekilde idare etmeye çabalıyordum.

" 10.761 won efendim." kasiyerden para üstünü aldıktan sonra marketten çıkmıştım hem V hem de Mey'e yiyecek bir şeyler almıştım tabi kendime de bir şeyler almıştım bu hafta anlamadığım bir hızda yiyeceklerim azalmaya başlamıştı sabah giderken orda olduğuna emin olduğum şeyi eve döndüğümde yerinde bulamıyordum üstüne birde kapalı bıraktığım televizyonun eve geldiğimde açık olması beni biraz ürkütmüyor değildi.

Olanları bizimkilere anlattığımda Jimin ve Hoseok hyung evimin perili olduğunu söyleyip korktukları için bir haftadır bana uğramamışlardı.

Diğer hyunglarım yoğun bir programa sahip olduğum için yorgunluktan yanlış hatırladığımı söylemişlerdi ki bende onlara hak veriyordum kim evinde bir hayalet olduğuna inanmak isterdi ki.

V'ye aldığım mamalardan yolda gördüğüm kedilere de vermiştim. Etrafta köpek görememiştim onlara da mama vermek istiyordum neyse bir dahaki sefere de onları beslerdim ben yine de gitmeden bulduğum küçük bir oyuntuya mama bırakmış içimi soğutan ayazda eve doğru yürümeye devam etmiştim.

Sonunda eve gelebilmiştim kapıyı açtığımda her zamanki gibi Mey beni kapıda karşılamıştı V ise ortalıklarda pek gözükmüyordu içeriye geçip bakındığımda V açık televizyonun karşısında kumandanın üzerinde mayışmış yatıyordu.

" V sen mi açıyorsun yoksa bu televizyonu hm ?" altından kumandayı aldığımda mırlamıştı bende kafasını okşayıp kanalı değiştirmiştim sevdiğim belgeseller ve diziler olan kanalı açıp duş almak üzere banyoya geçmiştim.

Duştan sonra rahat bir şekilde belimde havluyla ramenimi alıp televizyon izlemek için koltuğa oturduğumda televizyonda ki kanalın değiştiğini görmüştüm az önce değiştirdiğim kanaldaydı ama kumanda aynı yerinde duruyordu Mey'in yanlışlıkla kumandayı ellemediği ortadaydı iyice tedirgin olarak elime telefonu aldığım gibi Jimin hyungu aramıştım evi bana en yakın olan oydu.

" Alo hyungnimmm."

" Noldu Kook sen sadece bir şey istediğin zaman bana hyungnim dersin."

" Hyung galiba evimde bir hayalet var."

" Bunun için beni neden aradın Kook uzaktan medyuma mı benziyorum."

" Hyungnimm bu gece burada kalsan hem yarın hafta sonu nolurr."

" Kook bunun için çok yanlış kişiyi aradın Yoongi hyungu aramalıydın."

" Düşündüm hyung ama Yoongi hyung ve Hoseok hyung beraber bir proje üzerinde çalışıyorlar lütfen hyungnimm sadece bu gecelik hem taksi parasını da ben veririm."

" Kook ben o evde ayık kafayla bir saniye bile uyuyamam korkudan o zaman içkilerde senden."

" Tamam hyungnimmm bekliyorum."

Telefonu kapattığım gibi lambaları aça aça odalarda geçiş yapıyordum ah babam bu halimi görse kesinlikle kahkahalara boğulurdu.

Saçlarımı kurutup üzerimi de değiştirdikten sonra banyoda hazırda duran süpürgeyi de elime almıştım ne olur ne olmazdı.

Jimin hyung gelene kadar evimdeki hayaleti nasıl öldürebileceğimi düşünmüştüm elektrikli süpürgeye çekebilirdim belki Hayalet avcılarında görmüştüm bu taktiği aklımda tutsam iyi olurdu.
Birden aklıma kedilerin hayaletleri görebildiği gelmişti V'yi yattığı koltuktan almış tek elimde havaya kaldırmıştım kendimi The Lion Kingdeki aslanı havaya kaldıran maymun gibi hissetmiştim V miyavlayınca her şey tamamlanmış kendimi yerlerden yerlere atmıştım gülerken kendimi oradan oraya savuruyordum hiç ortam yoktu cidden yerdeki V ise bana tuhaf tuhaf bakıyordu bu beni daha da güldürmüş o sırada çalan kapı ziliyle ancak toparlanabilmiştim.

Feline |Taekook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin