Bölüm |2|

5K 421 60
                                    

"Hey iyi misin bakalım ufaklık " kedi soru sormamla mırlamış ve ayaklarıma sürtünmüştü yağmur altında kalmaktan hafif ıslanmış tüyleri belli belirsiz parlarken esen soğuk rüzgarla titremiş ve iyice bana sokulmuştu , aklıma gelen sırt çantamdaki yedek tişörtümü almış ve kediyi iyice kurulamıştım kabaran tüyleriyle daha bir sevimli olmuş gözüme daha tatlı gözükmüştü.

"Evet , simdi ufaklık acaba senin evin nerede ?" onu her ne kadar bırakmak istemesemde evinin yakınlarda olabileceği aklıma gelmiş en iyisi onu bulduğum yere bırakmak olduğunu düşünmüştüm.

Sonunda ayağa kalkıp çantamı sırtıma geçirdiğimde kedicikte uzun süre sadece bana bakmış ve ne yaptığımı anlamak istercesine beni izlemişti , son kez eğilmiş ve kafasını okşamıştım.

Yürümeye başlamış kedinin olduğu tarafa arkamı dönmüştüm bir kez daha ona bakarsam bırakmamın zor olacağını bildiğimden eve kadar kafamı meşgul etmeye çalışmış ve eve yürüyerek gitmeye karar vermiştim.

Yolumun üstündeki markete girmiş hem kendime hemde evdeki köpeğim Mey'e yiyecek bir şeyler almıştım marketinin sürgülü kapısını açtığım anda karşımda gördüğüm iki çift yeşil gözle neye uğradığımı şaşırmış V'nin beni buraya kadar takip ettiğine inanamamıştım .

" Hey ufaklık buraya kadar peşimden gelmiş olamazsın değil mi ?" Dedigimle mırlamış ve ayağıma sürtüğünde onun V olduğunu anlamıştım. Buraya kadar gelmişken onu nasıl yalnız bırakıp gidebilirdim en iyisi onu eve götürüp internete ilan vermek ve bulduğum civardaki evlere sormak olacaktı.

" Ah ufaklık umarım köpeğim Mey'le iyi geçinirsin. " kediyi yerden kucağıma almış ve zaten markete yakın olan evime doğru yürümeye başlamıştım.

Kapının kilidini açmamla kapıda beni bekleyen Mey kucağımda ki kediyi görünce afallamış ve biraz ürkmüştü ama kucağımda  ki V hiç oralık olmamış ve yere atlayarak bacağıma sürtünmüştü ardından Mey'e doğru tıslayarak yürümüş ve Mey hemen kendini salondaki yatağına atmıştı
" Ah gerçekten mi oğlum o daha yavru bir kedi hem baksana nasıl sevimli " ben söylenirken V evi gezmeye başlamış ve kendine yatak olarak Mey'in yatağını seçmişti korkarak V'ye bakan Mey yerde yatarken, mamasını koyduğumu anlayıp hemen yanıma gelmişti .

Buzdolabında V'ye uygun yiyecek bakarken sadece süt olduğunu görmüş ve sütü biraz ılıtıp onada küçük bir tas vermiştim acıkmış olmalıydı çünkü sütü neredeyse 1 dakikadan az sürede bitirmiş ve koltukta yanıma gelerek beni izlemeye başlamıştı,  bense internetteki kayıp kedi ilanlarına bakmış fakat V hakkında yapılmış bir ilan görememiştim.

Ah saat neredeyse gece yarısına gelirken yarın sunmam gereken projemi son kez incelemiş ve yatmak üzere yatak odama gittiğimde yatağımda kıvrılmış ve mışıl mışıl uyuyan V ile karşılaşmıştım küçücük vücudunu yastıklarımdan birine bırakmış  ve kafasını patilerinin üstüne koyarak uykuya dalmıştı .

Onu rahatsız etmemek için yatağa dikkatlice   uzanmış ve son kez kafasını okşayarak ışıkları söndürmüştüm.



Ay yok ben uzun yazamiyorum içim daraliyo sanki uzun yazdikca neyse bebeklerim belki bölüm sayisini uzun tutar ve bolumleri kisa keserim neyse sizi seviyorum .

Sevgiler,1ruined

Feline |Taekook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin