" İşin bittiyse çıkabilirsin Jeon , bu saatten sonra müşteri geleceğini sanmıyorum evlat."
"Hayır hayır isterseniz kalabilirim Bay Do benim için sorun değil. "
" Yağmur bastırmadan eve gitsen iyi olur Jeon , istersen üst kattada kalabilirsin ?"
"Emin olun çok isterdim Bay Do fakat sabah erkenden teslim etmem gereken bir projem var o yüzden çıksam iyi olur efendim eğer sizin içinde sıkıntı yoksa ."
"Sorun değil evlat istediğin zaman çıkabilirsin. "
Bay Do son gelen müşterinin tabağını mutfağa götürürken bende üniformamı çıkarıp kendi kıyafetlerimi giymek üzere arka odaya geçmiştim çakan şimşekle farkına bile varmadığım yağmur kendini ben burdayım der gibi hızlandırmış gecenin karanlığında ancak seçebildiğim kaldırımlarda birikmiş su oyuklarını ve hızla evlerine giden insanlarla acele etmem gerektiğini anlamış elimden geldiğince hızlı giyinip odadan çıkmıştım.
"Jeon "
" Evet Bay Do "
" Şemsiyeyi al ihtiyacın olabilir evlat "
"Teşekkürler efendim " Bay Do ne demek der gibi kafasını sallamış bende daha fazla beklemeden kafeden çıkmış evimin yolunu tutmuştum.
Bu saatte boş taksi bulmak umuduyla baktığım bir kac arabada içinde müşterilerle son hız yoluna devam ediyordu son çare eve metrobüsle gitmem gerektiğini anlamış yönümü ters yöne çevirmistim , yanımdan son hız geçen bir arabanın hezimetine uğramış ve yerdeki çamurlu yağmur sularının çoğu üzerime gelmişti küfrederek üzerimdeki pisliği temizlemeye çalışırken uzakta gördüğüm yanan farlarla dikkatimi çeken arabanın altında ezilecek olan siyah yavru kediyi görmüş son hız onu kurtarmak için arabanın önüne atlamış ve kediyi kaptığım gibi karşı kaldırıma yuvarlanmıştım.
Kucağımdaki kediyi ezmemek için onu dikkatle kucağıma saklamıştım.
Arabadan inmeye bile tenezzül etmeden son hız yoluna devam eden sürücüye ters bakışlarımı yollamış sonradan aklıma gelenle kucağımdaki kediyi hatırlamış ve hemen iyi olup olmadığına bakmıştım.Kucağıma sinmiş ve etrafa anlamaz gözlerle bakıyordu onu daha iyi görebilmek için ışığa doğru kaldırmış bu sayede boynundaki tasmayı farketmiştim sahibi olduğu siyah ve parlak tüylerinden belliydi yeşil gözleri siyahların içerisinde gece incisi gibi parıl parıldı , onu daha fazla havaya kaldırmış ve iyice kontrol etmiştim havadayken tasmasının ucundaki parlaklığı dikkatimi çekmiş ve üzerinde yazan isime bakmıştım yazan isim
V 'idi.Böyle kisa bolummu olur be kardesim neyse benim yazarken keyif aldigim bir fic oldu ve umarim sizinde okurken keyif aldığınız bir kitap olur .
Sevgiler, 1ruined
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feline |Taekook |
FanficBir gün küçük bir kediciği ölümün pençelerinden kurtaran Jeon Jungkook , kediciğin tasmasında yazan ismi seslice okudu yazan isim tek bir harften oluşuyordu : ~ V ~