18

3.9K 208 42
                                    

Jimin'den

"Hyung"

"Efendim."

"Jungkook çok tatlıymış dimi."

"Jimin Jungkook ile ilgileniyor musun?"

"Tabi ki hayır hyung! Manyak mısın?"

"Dışarıdan bakınca öyle görünüyor."

"Hyung sen, sen şey mi oldun?"

"Ne?"

"Şey yani şuan alt tarafımız fazla temas ediyor yani bu normal, sanırım arkamı dönsem daha iyi olacak."

"Seninle ilgili değil sadece erkeğiz yani bilirsin  bazen böyle olabiliyor.."
..
"Jimin?"

"Efendim hyung?"

"Daha kötü oldu."

"Oh ben üzgünüm hyung, misafir odasında ki yatağın bu kadar küçük olması tuhaf.."

"Çünkü iki tane yatak var Jiminah.."

"Beni yalnız bırakmadığın için sağol hyung seni seviyorum , iyi geceler."

"İyi geceler Jiminah.."

Jungkook'tan

"Neden yemek için bu kadar hazırlık yapıyoruz Jimin, alt tarafı Taehyung geliyor."

"Dostum sevgilin iş gezisinden sonra ilk buraya geliyor, bu özel bir şey.."

"Tabi canım tabi. Siz dün ne yaptınız, bir ilerleme veya kıskançlık var mı?"

"Yoongi hyung ya gerizekalı ya da cidden benimle zerre ilgilenmiyor. Açıkçası liseden beri ona yürüyorum fakat o, hiç adım atmıyor."

"Aslında onun davranışlarından bir şeyler seziliyor, Jimin açıkça hiç ifade ettin mi?"

"Oh, hayır yani onu kaybetmek istemiyorum."

"Ama böyle onu kazanamıyorsun."

"Neyse, pilava bakar mısın? Bende etlerin başına geçeyim."

....

"Dostum vay canına, seni görmeyi beklemiyordum."

"Bende Yoongi, uzun zaman oldu dostum."

Hoseok ile birbirimize baktık, Taehyung eşcinsel olduğunu saklıyordu ve şuan ifşa oldu ama o bunu oldukça sakin karşıladı, tuhaftı.
Az sonra hazırladığımız yemeği yemiş, Hoseok ile bulaşıkları kaldırmış bir yandan da sohbet etmiştik. Yoongi ile Taehyung oldukça derin sohbet ediyor Jimin ise köşede onlara bakıyordu açıkçası sohbetleri çok sıkıcıydı.

"Demek Jungkook'un sevgilisi sensin."

Dedi Jimin hiç olmadığı kadar ciddi bir tavırla.

"Evet ve sende"

Dedi Taehyung, Yoongi ile göz göze gelip duraksadı. Bir şeyler konuşulmuş gibi görünüyordu anlaması oldukça basitti.

"Sende Jiminsin."

"Beyler izninizle odaya gidebilir miyim? Sevgilimi çok özledim ve gerçekten uykusuzum."

"Tabi zaten saat geç oldu, Jimin bizde uyuyalım hıh?"

Jimin onayladı, Hoseok'a baktım ve o hâlâ Taehyung'a bakıyordu, daha çok öldürecek gibi..

..

"Seni böyle görmeyi beklemiyordum, bu kadar süslenmen, yemek hazırlaman biraz tuhaf."

"Jimin sevgilim olduğunu düşünüyor, bu yüzden çoğunu o yaptı."

"Onu tebrik etmem gerek."

Konuşması sırasında tişörtümü çıkarttı ve yatağa uzanıp gelmem için işaret verdi, açıkçası hemen bitmesini istiyordum ve onu ikiletmeden yanına gittim.

"Arkanı dönsene."

O an aklımdan bin tür şey geçti fakat o, sırtımla oynuyordu. Parmağını yukarı aşağı kaydırıp tuhaf bir his yaşatıyordu.

"Ne yapıyorsun?"

Fısıldadım, ortamı bozmak istemiyordum.

"Bilmem, hoşuma gidiyor bugün yorgunum sanırım sadece uyuyacağım."

"Ben Hoseok'un yanına gideyim, rahat uyursun."

"Onunla mı uyuyacaksın?"

"Evet yani, hep yapıyoruz."

"Artık yapma, bu sadece bir rica. Ayrıca bir yere gitme, yalnız uyumak istemiyorum."

Kafamla onayladım, yanımdan kalktı ve geceliklerini giydi sonra da yatağa uzanıp gözlerini kapattı. O güzeldi, bunu düşündüğüm için kötü hissediyordum ama o gerçekten güzeldi.

"Jungkook"

"Efendim."

"Neden benimle sevişmek seni bu kadar korkutuyor?"

"Korkutmuyor sadece seni tanımıyorum ve bilirsin bu tuhaf."

Kapattığı gözlerini açarak gözlerime odakladı, yaklaştı ve dudağıma öpücük bıraktı, gittikçe derinleşen bir öpücük. Hissiyat olarak boştu fakat ateşliydi, biraz sonra dudakları boynuma yöneldi telsim olmuştum o an. Gözlerim kaymış, kutsal ellerin beni günahkar yapmasını bekliyordum. Elleri üyeme geldi ve kıkırdadı.

"Benden etkileniyor musun diye merak etmiştim, cevabımı aldım."

Sertleşmiştim, burada bırakamazdı kasıklarım acıyacaktı. Kaşlarımı çattım ve bende elimle onu yokladım.

"Sende baya etkileniyor gibi görünüyorsun."

Ardından ise kalkıp giyindim.

DEBT | VKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin