İş hakkında konuşmalarımız ve barınak ziyareti bitmişti.
"Eve bırakayım seni gel."
"Ah hayır gerek yok, arabam evinin orada kaldı, aslında beni oraya bırakırsanız sevinirim."
"Ah tabi."
Yolda giderken, düşündüm. Acaba hepsi arkadaş mı? Gay olan var mı? Yoksa homofobikler mi? Taehyung'un şirketini araştırırken ailesinin homofobik olduğunu ve Taehyung'un erken yaşta bir kadın ile nişanlandığını görmüştüm. Ailesi öldüğü zaman nişan atılmıştı, onun buna zorlandığını ve açıkçası eşcinsel olduğunu sanıyordum.
"Jungkook yoldayım ve evet kulaklık takılı, çabuk ol."
"Nasıl yapayım ben, ısrar etmem."
"Peki Jungkook kapat."
Acaba konu neydi...
..
"Geldik aslında bizimkiler seni yemeğe çağırıyor, ısrar etmem konusunda tembih ettiler fakat ben bu konularda iyi değilim, bu yüzden lütfen sadece kabul et ve içeri gel."
"Sorun değil, eminim eğlenceli olur."
Kapıyı Jin açmıştı, bugün bitmeden onu yalnız yakalayıp numarasını almam gerekli diye düşündüm. Onun ismini hiç duymamıştım, projem için bir çok şirketten haberim vardı fakat yine de emin olmak için soy adını öğrenip internetten ona bakmam gerekirdi.
...
"Bu sefer siz yıkayacaksınız ama yeter her şeyi biz yaptık!"
"Park Jimin, sana kaç defa söylemem gerek çok zor işte yapamıyorum."
Park Jimin, ailesi iflas eden çocuk mu?
"Ben yaparım sadece artık bu konuyu kapatın."
Jin yardım edeceğini söylediğinde lafa atladım.
"Bende sana yardım ederim."
"Hayır sen misafirsin, tuhaf olur."
"Bu konuda ısrarcıyım."
Masaya dizilmiş her şeyi içeriye taşıdık, sahi böyle bir evde neden çalışan yoktu ki?
..
"Ah ben üzgünüm kafam başka bir yerdeydi."
"Yine mi Namjoon, bir yerini kesti mi? Bakayım elini ver."
Bu on dakika onun karakterini çözmem için yetmişti, anaç biri olduğu kesindi.
"Bak içeriye git ve bastığın yere dikkat et, burayı kaldırıp geleceğim."
"Hayır, yani burada duracağım."
"Neden bulaşık yıkamayı bu kadar istiyorsun? Biraz sakarsın ve sen mutfağı yıkmadan buradan çıkmak istiyorum."
"Aslında seni izliyorum, güzel oluyor. Şuraya oturup hiç bir şeye dokunmasam hm?"
"Ah, şey yani sakıncası yok."
"Tam adını öğrenebilir miyim Jin?"
"Kim Seok-Jin"
Gülümsedim, oturduğum rahat sandalyede telefonumu elimi alarak Jin'i arattım. Tuhaf bir şekilde Vikipedi bana tüm bilgiyi verdi:
Kanada doğumlu, orta okulda Kore'ye gelmiş ve bebek modelliği yapmış ve Tanrım o, o hâlâ bir model. Şuna bak bir sürü derginin kapağı olmuş, netizenbuzz başlıklarında var, lüks markalar ile çalışmış vay canına nereye düştüm ben?Burası ev falan değil, zengin, yakışıklı ve karizmatik erkekler diyarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEBT | VKOOK
Fanfiction"Bunda ne var Kook, sadece bir gece geçir. Tüm borçların kapanacak." Yoonmin ve Namjin yan çiftlerdir.