23

2.9K 151 45
                                    

Jungkook'tan

Son günlerde Taehyung neredeyse her gün benimleydi. Hayır sevişmiyorduk o odada işi ile ilgili şeylerle uğraşıyor ben salonda ders çalışıyordum. İş/okul/ev gibi bir sürecimiz vardı, tabi ki Jimin, Hoseok ve Yoongi'de bu hayatımıza dahillerdi. Açıkçası bu kadar sıradan olması tuhaftı, sıkılıyordum.

"Jungkook?"

"Ah buradayım, ders çalışıyorum bir şey mi oldu?"

"Senden bir şey isteyebilir miyim?"

"Tabi, tabi ki."

"Bir proje var fakat kafam çok yoğun olduğu için anlamıyorum, okuyup bana anlatma şansın var mı?"

"Tabi ki geliyorum."

Gerçekten karışık bir projeydi, ayrıca çok uzun. Masanın boş olan kısmına dayandım ve elimdeki projeye odaklandıkça masanın üzerine verdiğim ağırlığım beraberinde arttı.

"Nasıl, anlayabildin mi?"

"Evet, son bir kaç cümle kaldı, anladım."

Yanıma doğru gelmiş, sallanan bacaklarımın arasına geçerek bana sarılmıştı, çok ani bir hareketti ve istemeyerek anlam yükledim. Benden ayrılmadı ve bende okumayı bitirdiğim proje taslağını kenara koyarak devam ettim.

"Proje hayvan barınakları ile ilgili, veterinerlik okuyan biri yazmış ismi Namjoon ve şirketinden proje için yatırım istiyor. Projesinde sahipleri tarafından terk edilen köpekleri ele almış ve"

"Taehyung beni dinliyor musun?"

"Taehyung?"

"Hm?"

"Uyuyor musun sen?"

"Evet.."

"Hadi gel yatağa geçelim."

Kolunun altına girdim ve uykudan sersemlemiş Taehyung'u yatağa götürdüm.

"Yarın sana anlatırım şimdi biraz uyu."

Üzerini örtmek için ayaklandım, elime değen eli ile onun çok sıcak olduğunu fark ettim. Biraz telaş yaptım ve hemen elimi alnına götürdüm.

"Tanrım Taehyung yanıyorsun."
(bultaoreune fireeee)

"Ben iyiyim sadece uyumam gerek."

"Doktora gidiyoruz."

"Hayır sana iyiyim dedim. Bir sürü magazin sayfaları senin beni doktora götürdüğünü yazamaz."

"Böyle bir durumda dahi benden, olduğun kişiden utanıyorsun."

"Git."

"Sana git diyorum aptal, sen kimsin ki benim yanımda duruyorsun veya benim için endişe duyuyorsun?"

Sustum, gittim. Acıtmıştı, normalde umursamazdım ama bu cidden acıtmıştı.

Salonda volta atıyor, Kim bipolar Taehyung'u düşünüyordum. O hastaydı, gurur için doğru zaman değildi ve kendimle verdiğim her savaşta olduğu gibi buna da yenik düştüm, Taehyung'un yanına gittim. Uyuyordu ayrıca çokta terlemişti, kalın giyinmiş üzerine de yorgana sarılmış olması iyi değil diye düşündüm. Gece uzun olacaktı, belki verdiğim bu uğraşlara zerre değmeyecekti fakat yine de yapacaktım ben böyleydim işte biraz ezik ruhlu.

Jimin'den

"Dostum hayır, kötü fikir."

"Jimin, artık Yoongi'yi beklemeyi kesmiş gibi gözükmen gerek. Giy şunları gay bara gidiyoruz."

"Hoseok utanıyorum ayrıca bu kadar büyük gömleği nereden buldun?"

"İstediğin zaman internette her şeyi bulursun."

"Ayrıca Yoongi nereden bilecek orada olduğumuzu?"

"Yoongi'yi araştırdım, tüm arkadaşları orada biri kesin haber uçurur. Hem saf olmadığını kanıtlamak istemiyor musun sen? Al sana fırsat dostum."

Umutsuzca kabul ettim, bel kemeri, bol gömlek, dar + hafif kısa bir şort ve geriye yatırılmış saçlar.. Tanrım ben cidden güzel bir erkeğim...

"Hazır mısın?"

"Sahneye çıkacak gibiyim, sende hazırlan."

"Bu seninle ilgili dostum, biliyorsun kadınlar daha çok ilgimi çekiyor."

"Of be tamam."

Arabamız yoktu bu yüzden taksi ile gecenin yeni başladığı o bara gittik. İçeriye girdiğim an cennette gibiydim. Her yerde yakışıklı adamlar... Vay be... Bunca zamandır evde neden oturdum ki ben? Diye düşündüm kendi kendime.

"Hadi gel bir şeyler alalım ve şuraya oturalım."

"İçki konusunda hassasım, hyung dışında kimsenin yanında hatta dışarda hiç içmem."

"Dostum, yine yaptın. Çocuk gibisin otur ve ne getirirsem iç."

Haklıydı, Yoongi'ye abilik yükleyen bendim.

...

Biraz sarhoştum, hatta baya. Aklıma sürekli Yoongi'yi o lise sondayken sevgilisi ile gördüğüm sahne geliyordu. Yoongi'nin kucağına yerleşmiş kalçasını oynatıyordu. Unutamıyorum, yanımda tanımadığım bir kaç erkek vardı, Hoseok ise fena kafa bulmuş haldeydi. Yoongi  gözükmüyordu, gelmeyecek gibiydi unutmam gerek dedim kendi kendime unutmalıyım.

..

"O ne yaptı biliyor musun?"

Yanımda duran fena yakışıklı adama döndüm, sarhoştum, konuşmam tuhaftı ve o, muhtemelen dediğim şeyi anlamamıştı çünkü sadece güldü. Yoongi'nin sevgilisi ile yaptığı şeyi yapmak için adamın kucağına doğru yerleştim aradan iki saniye geçmedi, duyduğum küfür ile Yoongi'nin geldiğini anladım.
Başım fena dönüyordu, yere düşmüştüm ve emin olun midemde iyi değildi. Gözlerim kapalı yerde yatarken mekanın ortasına kusmuştum. Gerisi ise yok.. Sanırım oracıkta sızdım.

DEBT | VKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin