31

2.2K 84 6
                                    

Jungkook'tan

"Bu kadar Hoseok muhtemelen magazin dergilerinde çıkacağım keşke daha güzel giyinseydim."

"Neden aramızda olan şeyler hiç özel kalmıyor? Birde bir numaralı şart gizlilikti."

"Kapatıyorum akşam görüşürüz tatlım."

"Taehyung lütfen saçmalama Hoseok ve Jimin ile olayları konuşmayacaksam neden o olayları yaşıyorum ki?"

Gülmüştüm o ise ciddi gibiydi

"Şaka yapıyorum, bu olayın gizlisi kalmadı, ayrıca merak etme bilmelerini istemediğin hiç bir şeyi anlatmam."

"Ah evet neyseki sana güveniyorum."

"Biliyor musun Taehyung belki sonsuza kadar birlikte olmayacağız veya ne bileyim belki hoşlantımız aşka dönüşecek hiç birinden emin değilim ama seninle olduğum zamanları en iyi şekilde değerlendirmek istiyorum, sikeyim ne yapmamız gerektiğini söyleyen ailemiz, bizi yadırgayacak tipte arkadaşlarımız yok. Dünya ayaklarımızın altında, her gün ayrı eğlenelim."

"Güzel bir tatil ile başlamaya ne dersin? Vize haftan bitti bir tür moral tatili?"

Heyecanla onayladım, biliyor musunuz delicesine aşık değildik veya ne bileyim birbirimiz için ölmüyorduk fakat biz görebileceğiniz en iyi fuckbuddy ilişkisine sahiptik. Hoşlantımız çok büyük değildi ama bizi birbirimize bağlamaya yetiyordu. Bizim çocuklara haber verdik, Hoseok hariç herkes onayladı. O, yeni bir kızla tanışmış ve evin ona kalmasını tercih edeceğini söylemişti. Uzun süredir ilişkisi olmadığı için haklıydı, acısını çıkaracak olmalı diye düşündüm. 'yazık o kıza'

Jimin'den

Uzun süren araba yolculuğu bitmiş, sahil kenarında daha çok yazlık evleri andıran bir yerde durmuştuk. Yolda Yoongi, buraya çok küçükken geldiğinden söz etmişti, onun için güzel olmalı, anıları yad etmek.

"Hyung çıkmadan bir öpücük alabilir miyim? Bak çok bol giyindim hem henüz kimse gelmemiş."

"Gel buraya bakalım."

Bir bakıma ait olduğum yere, onun kucağına gittim ve öpücük için heyecanla bekledim. Büzdüğüm dudaklarımı kendi dudakları ile buluşturdu, neden her seferinde böyle hissediyordum? Giydiği sweatshirtın açıkta bıraktığı boyununa indim ve orayı öpmeye başladım, güzel kokuyordu..

"Mmh"

Öylesine güzel inliyordu ki şuan arka tarafımı deli gibi rahatsız eden direksiyon umrumda değildi. Daha fazla inleme kazanmak için kendimi ona bastırdım ve ileri geri hareketler yaptım.

"Mm Jiminah, ne yapmaya çalışıyorsun?"

"İnlemeni seviyorum hyung."

Elini eşofmanımın içine attı ve bilirsiniz işte üyeme dokunuyordu.

"Zevk suyu demek hıh? Bu durumda benim olmam gerekirdi."

"Hyung elini çıkart oradan, lütfen."

"Neden? Ben seviyorum ama elimin burada olmasını."

"Hyung lütfen.."

Tanrım hayır, o elini oynatıyordu kafamı geriye doğru attığım zaman açıkta kalan boynumu öpmeye başladı ki bu hareketi aldığım hazzı mümkünmüş gibi ikiye katlıyordu, kendimi onun ellerine itiyordum bilinçsizce yapılan bir hareketti daha çok ovalama kazanmak istiyordum.

'düt düt'

Sikeyim elleri durdu, hayır hayır şimdi olamaz, kısık çıkan sesimle yalvarır gibi baktım ve devam ettim

"Hyungg"

"Odada devam edeceğiz söz tamam mı?"

"Ama hyung bu çok kötü hissettirdi, canımı acıtıyor."

"Ah pekâlâ.."

Pozisyonumuzu bozmadan arabayı hareket ettirdi ve kısa sürede ıssız sayılacak bir yerde durdu.

Boynuma ıslak öpücükler bırakıyordu, açıkçası üzerimizde olan kumaşlardan bile rahatça onun üyesini hissediyordum. Öpücükleri devam ederken yeniden elini iç çamaşırımın içine soktu ve kaldığı yerden devam etti.

"Eşofmanını değiştirsek iyi olacak."

"Hyung bende sana yapmak istiyorum."

"İnsanlar merak edecek Jiminah."

"Hadi hyung."

"Ellerinin kavrayabileceği konusunda emin miyiz?"

"Ellerimle yapmak istemiyorum ki?"

"Jiminah sana ne oldu böyle bazen gerçekten farklı bir insan oluyorsun."

"Hadi hyung izin ver aynı lolipop yemek gibi."

"Tadı öyle olmayacak tatlım."

Dinlemedim, tamam on numara hareketlerim yoktu ama öğreniyordum. 'dişlerini kullanma'
'rahatsız olduğun zaman dur'
'sana söylediğim zaman çekil'
Gibi sözler eşliğinde başladık ve düşündüğümden daha kolay bir şekilde bitirdik.

"Sana çekilmeni söyledim neden çekilmedin ki Jiminah."

"Tadının bu kadar kötü olacağını hiç düşünmezdim, mangalarda hiç böyle olmuyordu."

"Onlar gerçekten çok uzak şeyler güzelim, bu beni etkilemiş olsa da bir daha böyle bir şey yapmanı istemiyorum."

"Uzun bir süre ağzım ile oranın pek bir ilişkisi olmayacak zaten hyung, çok zordu."

"Seni seviyorum tatlım."

"Bende seni seviyorum Yoongi."

Bu söz beni her sevişmeden daha çok etkiliyordu. Duymaya doyamayacağım bir söz bu.



DEBT | VKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin