25

3K 144 15
                                    

Jungkook'tan

"Günaydın, şimdi nasıl hissediyorsun?"

"Jungkook, sanırım iyiyim. Bunu neden yaptın? Sana bokmuşsun gibi davranmıştım."

"Önemli değil Taehyung, az çok birlikte zaman geçiyoruz bunu yapmam gerekirdi."

"Jungkook sen neden bu kadar iyisin?"

"Ben iyi değilim sadece normal bir insanım. Bence sen hep kötü insanları tanıdın. Boşver, şimdi kahvaltı yapman gerek. Buraya getireyim mi hm?"

"Hayır ben inerim."

"Peki ben aşağıda bekliyorum."

Kahvaltı ile başlayan sohbet saatlerce devam etmişti, merak ettiğim şeyleri  bir kenara bırakıp sadece eğlenceli şeylerden bahsettim. Güzel bir gün oluyordu.

Taehyung'tan

Kendimi birine bu kadar teslim etmiş olmak tuhaftı, uyumadan sabaha kadar bana bakmış olması ve ateşimi düşürmek için türlü şeyler yapması da öyle. Her geçen gün daha iyi bir yönünü görüyordum, ne hissetmem gerektiği konusunda kararsızdım. O bana iyi geliyordu, ona sarılmak ve ona dokunmak diğer insanlara göre çok daha kolaydı.

"Projeyi bana anlatman gerekli, artık bir tanesini seçmeliyim."

"Proje çok güzeldi ama şimdi bunu anlatıp kafanı şişirmek istemiyorum. Temelde barınakta kalan hayvanların ziyaretlerini arttırmak ve fazla mama israfını önleyerek sokakta belli yerlere bu mamaları koymak ile ilgili, aslında.."

Dikkatimi toplamakta zorlanıyordum, daha önce dişlerinin onu bu kadar tatlı bir hâle getirdiğini fark etmemiştim, konuşurken gerçekten çok tatlı görünüyordu ah Tanrım onun seksi olduğunu düşündüğüme inanamıyorum o çok tatlı.

"Taehyung bence bu projeyi seç hm lütfen."

"Bende çok beğendim, sanırım Namjoon denen çocuk ile iletişime geçeceğim."

"Yaşasın!"

Öyle sevinmişti ki, her gün sevinsin istedim.

"Kendini nasıl hissediyorsun?"

"Artık sormayı kes, iyiyim."

Ona bağırma, ona sinirlenme.

"Tamam ya niye kızıyorsun ki, üzgünüm."

Önemli olmadığını ve bir aptal olduğunu söyle.

"Taehyung bu arada Jimin mesaj attı, Hoseok sanırım biriyle tanışmış ve evde kalamıyor. Yoongi'den de utanıyormuş. Gelmesinde sakınca var mı?"

"Oh hayır, yani gelsin ama ben bugün Yoongi'yi davet etmiştim."

"Boşver, sanki bunları hiç konuşmamışız gibi yapalım, şuan hiç uğraşmak istemiyorum."

Jimin'den

Aptal Jungkook yüzünden telefonlarına çıkmaya cesaret edemediğim hyungla  karşı karşıya bakıyorduk. Söylememişmiş salak..

DEBT | VKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin