20

3.6K 180 87
                                    

Bol gömlek, deri ceket ve dar bir pantolon. Saçlarım son derece güzel, evet hazırdım ve oturmuş Taehyung'u bekliyordum. Ev hanımı gibi hissediyor olmam bir kenara içinde bulunduğum durum tuhaftı, bunun farkındaydım. Sadece akışına bırakıyordum, sonunda kapı çaldı.

"Hoşgeldin.."

Yüzüme bakmadan ayakkabısını çıkartmaya koyuldu ve devam etti,

"Açıkçası şuan çok sinirliyim, kalbini kırmak istemiyorum bu yüzden benimle şuan konuşma."

"Pekâlâ, cidden bipolar bozukluğun olduğunu düşünmeye başladım."

"Jungkook bak bana böyle şeyler söylemek için samimiyetin olamaz."

Dedi, kafasını sonunda kaldırıp beni süzerken devam etti,

"Ov, sen baya iyi görünüyorsun."

"Biliyor musun, dünden sonra bir şeylerin değiştiğini düşünmüştüm fakat oldukça yanıldım, bunu net bir şekilde görüyorum."

"Hayır ben, ben gerçekten çok sinirliyim üzgünüm."

"Taehyung aptal gibi hazırlandım ve saatlerce seni bekliyorum, bana yaptığın muameleye bakar mısın? Saygı çerçevesinde fuckbuddy veya her ne ilişkimiz varsa bunu yürütemez miyiz?"

Gözlerim dolmuştu, sanırım kendimi gerçekten kötü hissetmiştim.

"Hey, hey tamam gel buraya."

Bana sarılmıştı, ciddi anlamda bana sarıldı ve daha fazla dayanamadım, gözyaşımın yaptığım hafif makyajımı silmesine izin verdim.

"Üzgünüm Jungkook, ömrümü tek başıma geçirdim ve birinin duygularını düşünerek hareket etmek benim için oldukça zor. Sana saygı duyuyorum ama bunu göstermek biraz zor oluyor, beni affet."

"Tamam önemli değil Taehyung."

"Kendimi evli çift gibi hissediyorum."

Kahkaha attı, gerçekten de ona trip atıyor gibi görünüyordum. Durdu, büyük elleri yüzümde gezerken gözyaşlarımı sildi ve devam etti.

"Odaya gidelim mi?"

"Gidelim."

Duruma alışıyordum, zenginliğe, büyük eve, zengin arkadaşlara ve Taehyung'un arada bir gösterdiği sevgiye. Bu iyi değildi. Yatağın ucunda oturmuş bana bakıyordu, dalgalı saçları ile oynarken bana iyi bir manzara sunuyordu. Bacağına vurarak gelmem için işaret verdi, sürekli olarak beni kucağına çağırıyor olması tuhaftı, herhangi bir cevap vermeden gittim ve sadece oturdum. Belimden sarıldı.

"Bu şekilde yüzünü göremiyorum."

Ardından ise önüme dönmem için yardımcı oldu. Elleri ile çenemi tutarak aşağıya doğru bakan yüzümü kaldırdı ve dudaklarımı dudakları ile buluşturdu. Oh işte başlıyoruz.. Bu sefer daha farklı bir öpücüktü veya onu tanıdıkça öpücük daha anlamlı bir hâle geliyordu. 'Oh hayır ondan hoşlanamam' dedim kendime, bunu asla yapamam. O, çok güzel öpüyordu hiç yardımcı olmuyordu.. Tanrım her öpücükte ayrı etkileniyordum.

"Biliyor musun, tüm gün bu anı bekledim."

İçimden düşündüm 'bende bu an için sabırsızdım'

"Benimle birlikte olma fikri seni etkiliyor Kook, en ufak hareketimde sertleşiyorsun."

"P.peki sen etkileniyor musun?"

Belimde olan ellerini sıkılaştırdı ve beni kendine bastırdı

"Sanırım bu cevap yeterli."

"Hm."

DEBT | VKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin