Final 1/2

2K 87 9
                                    

"Bitti"

Dedim çığlık eşliğinde

"Siktiğimin birinci sınıfı sonunda bitti be!"

Girdiğimiz son sınav ile Jimin'de benim kadar rahatlamış görünüyordu, Jin hyung oyunculuk teklifi almış ve o, uzattığı okulu dondurmuştu bir aktör olacaktı. Yoongi hyung ise babasının işlerden yavaş yavaş elini çekmesi yüzünden, okulu biter bitmez işlerin başına gelecekti. Bildiğim kadarıyla Jin ve Namjoon oyunculuk meselesi yüzünden çok kez kavga etmiş olsalar da Jin hyung sözünü dinletmişti. Yoongi ile Jimin çifti ise en son ev bakıyorlardı, asıl bomba ne biliyor musunuz? Hoseok kendine erkek bir sevgili yaptı ve babası hem ondan hem benden defalarca özür diledi. Ah bir de dedem öldü..

"Jungkook bunu kutlayalım olur mu? Çömez değiliz artık."

"Bence de Jimin, bu kutlanmaya değer."

Okulun çıkışına doğru yürürken görüş açımıza Yoongi girdi,

"Karnen nasıl bakalım güzelim"

"Hyung komik değil."

Dedi Jimin sinirli yüz ifadesiyle

"Kızma bana bakayım, sınavın nasıldı demek istedim"

"Güzel geçti, tek bir alttan ders bırakmadım sanırım hemde büte girmeme gerek dahi yok."

"Seninle gurur duyuyorum, Jungkook senin nasıldı?"

"Bende aynı şekilde hyung"

"Aferin size."

"Ah Taehyung buradayız!"

"Son sınavın olduğu için seni almaya geldim."

"Taehyung, sen hep beni almaya geliyorsun."

"Sahi ya, neden bunu yapıyorum acaba."

Cümlesini bitirirken dudağıma öpücük bıraktı, fena düşüyorum bu adama.

"İşiniz var mı? Bize gelin?"

Jimin'den

"Hyung neden gitmedik ki kutlama yapacaktık"

"Başka türlü bir kutlama düşünüyordum."

Sanırım Jin'in sürekli Namjoon'da kalıyor olması işimize çok yarıyordu.

"Jiminah"

Koltukta uzanmış olan bana doğru eğildi ve fısıldadı,

"Bu gece biraz sert olalım mı?"

Yoongi benden hiç bunu istememişti hâliyle benimde pek bir fikrim yoktu.

"Canım yanacak mı hyung"

"Sen bunu bu kadar tatlı sorarken nasıl evet diyebilirim? Unut gitsin."

"Hyung geceyi boşver odana gidiyorum, gel ve canımı yak hm?"

Tamam biliyorum bu tür şeyler düşünceye döküldüğü zaman tuhaf ama hormonlar devreye girdiğinde her şey oldukça normal geliyor.

Jungkook'tan

"Kremayı yaptın mı?"

"Evet"

"O zaman kekin üzerine sür biraz dolapta dursun sonra süsleriz"

"Jungkook?"

"Efendim Taehyung?"

"Beni terk edecek misin?"

"Neden bunu sorup duruyorsun?"

"Biliyorsun deden öldü ve her şey sana kaldı tamam benim kadar değil belki ama durumun oldukça iyi, beni bırakacak mısın?"

"Ne dedik biz?"

"Ne dedik?"

"Zamanın sonuna kadar eğlence?"

"Ah doğru, sen benimle hâlâ zamanın sonunu getirmek istiyor musun?"

"Evet Taehyung, ilişkimizin adı veya neye dayalı olduğu zerre umrumda değil, seninle çok mutluyum ayrıca banka kartımda bir sürü param var ve dedemin bıraktığı paraya ihtiyacım yok."

Bu bir hatta bir buçuk yıl hayatımın en tuhaf dönemi olmuştu. Her şeyden önce deli gibi mutluydum ve sikeyim bundan daha önemli ne olabilir?

DEBT | VKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin