Aramadım, neden bunu yapıyordum? Taehyung bana mezun olup iş buluna kadar bakacak mıydı? Dedem beni aramıştı ve manyak herif yüzüne kapattığı için şuan yine yalnız kalmıştım.
"Neden bu kadar sessizsin?"
"Birileri yüzünden yeniden yalnız kaldım."
"Bende yalnızım, aile üyeleri bazen çok ve boş konuşur boşver."
"Aile güzel bir şey Taehyung, sana iyisi denk gelmemiş olabilir ama ailen olunca sana sürekli karışılıksız sevgi veren ve canından çok seven birileri hayatında oluyor."
"Benim ailem tuhaftı."
"Anlatmak ister misin?"
"Milyar dolarlık psikoloğuma anlatmıyorum sana mı anlatacağım?"
"Milyar dolarlık psikoloğun sana dokunabilir mi?"
"Ah bunu yüzüme hep vuracaksın değil mi?"
"Hıhı"
"Aslında şey, bilirsin biz hiç konuşmazdık. Babam çok katı bir adamdı ve o, sadece para ile ilgilenirdi, annem ise sürekli kumar oynardı. Bir gün benim bir erkek ile takıldığımı öğrendi ve"
"Seni dövdü mü?"
"Ah evet yani, psikolojik şiddet kısmı daha ağırdı. Biliyor musun takıldığım insanları araştırdı, Yoongi'nin gay olduğunu duyunca onu da benden çaldı."
"O yüzden mi uzun süre görüşmediniz?"
"Jungkook, babam benden hep utanıyordu ve ben kendimi cidden hasta sanıyordum. Ne zaman gözümün bir erkeğe baktığını görse beni evin bodrumuna kilitlerdi ve emin ol orada yalnız değildim."
"Kim vardı?"
"Böcekler Jungkook, iğrenç ama onlar."
"Taehyung homofobik ailede büyüdüğün için üzgünüm ama sende bu kadar etki bırakmalarına izin verme, şuan seni yadırgayacak kimse yok etrafında."
"Nişanlandığım gün ölmek istemiştim biliyor musun? Evlenmeme çok az kalmıştı ve ailem öldüğü zaman kahkaha atmıştım, bu çok iğrenç ama ben onlar ölünce güldüm Jungkook."
"Seni mutsuz bir hayata mahkûm etmeye çalıştılar, ailen diye onları sevmek zorunda değilsin Taehyung, lütfen kendine artık kızma hm?"
"Haklısın sadece en kırıldığım noktayı annemi atlatamadım, kumarbaz olmadan ve siktiğimin içkisini abartmadan önce iyiydi ben bilmiyorum o, eşcinsel olduğumu öğrenmesi ile benimle ilgili tüm bağını kesti. Her neyse Kook, saçımla oynar mısın? Şuan sadece buna ihtiyacım var."
Cevap vermedim ve dediğini yaptım, tuhaf değil mi? O bir milyarder, yakışıklı, uzun boylu fakat dünyada sadece bir kişi ile ilişki yaşayabilir o kişi ise benim. Hiç bir vasfı, beş kuruşu olmayan ben.
Jimin'den
"Hyung?"
"Hyunggg?"
"Yakışıklı hyungum"
"Tatlı hyungum"
"Jiminah uyuyorum"
"Evet farkındayım uyuma diye uğraşıyoruz burada."
"Ne oldu Jimin?"
"Hyung ben gerçekten korkuyorum sen burada tek nasıl kalıyorsun?"
"Yanında ben varım tamam mı? Boyum çok uzun olmayabilir ama iyi yumruk atarım, sadece uyu."
"Hyung"
Öpücük*
"Hadi"
Öpücük*
"Uyan"
Öpücük3×*
"Hadi hadi hadi"
Öpücük 2×
"Jiminah üstümden in yoksa benimle birlikte biri daha uyanacak"
"Kim hyung?"
"Hiç kimse Jimin sadece biraz ayrılır mısın?"
Bu sefer bir tür oyun yapmıyordum ben cidden korkuyordum, kaldığımız yer çok ıssızdı ve sikeyim korku filmi gibiydi içerisi.
"Hyung buranın iç dekorasyonunu değiştirebilir miyiz?"
"Burası benim ruhumu yansıtıyor Jiminah."
"Senin ruhun bu kadar korkunç değil bebeğim."
"Siyah rengini seviyorum güzelim."
"Güzel miyim?"
"Hemde çok"
Yüzümüz çok yakındı fakat gözlerini yeni açmıştı, önce burnuma bir öpücük bıraktı sonra dudağıma derinleşen başka bir öpücük. Benimle konuştuğu zaman, bana dokunduğu zaman öylesine güvende hissediyordum ki..
"Hyung biraz daha öper misin?"
"Jiminah benden bu kadar kolay etkileniyor olman çok hoşuma gidiyor şuna bak şimdiden sertleşmişsin."
"Hyung bu tür şeyleri sözcüklere döktüğün zamanlar çok utanıyorum."
"Utanmana gerek Jiminah burada sen ve benden başka kimse yok."
*Bizde varız Jimin kdkdkxm*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEBT | VKOOK
Fanfiction"Bunda ne var Kook, sadece bir gece geçir. Tüm borçların kapanacak." Yoonmin ve Namjin yan çiftlerdir.