Saat sekiz olduğu için iki saat sonrasına avukatıma bir açık alanın konumunu atmış ve Jungkook ile evden çıkmaya hazırlanmıştım. Maske şapka ve uzun hırkam ile olabildiğinde kamufle olmuştum. Tabi hırka Jungkook'undu. Yani bir cennet. İçinde kaybolmak bile ayrı güzel bir histi. Tabi içinde kaybolduğum kısım sadece omuzlarımdan ibaretti. Bebişim ben burdayım diye bağırıyordu adeta.Arabasına binerken bana bir yastık getirip arkama sıkıştırması ayrı bir hoşuma gitmiş ve rahatça kemerimi takmıştım.
"Avm'de elimi tutar mısın?" Aklıma gelen şeyle heyecanla sormuş ve ona bakmıştım. Bir insan arabayı çalıştırırken bu kadar çekici gözükebilir miydi?
"Tabi, senin için daha iyi olur." Onaylar bir ses çıkartmış ve on dakikada geldiğimiz otoparka park ederken her şeyi üzerime takmıştım.
"Sana birkaç önerim var. Başka zaman çıkmaz istemezsen eğer şimdiden alman gereken birkaç şey var. Tabi istersen ilerleyen zamanlarda bana da aldırabilirsin ama, kişisel şeyler sonuçta." Arabadan çıkınca yanıma gelmiş ve o da kendi maskesini takarken elini tutmam için uzatmıştı. Tanrım... şuraya bayılsam ne olurdu? Elini tutacaktım resmen.
"Mesela?" Elini yakalayıp yanına geçmiş ve gülümseyerek rahatça yürümeye başlamıştım. Şu an kahretsin ki evli çiftler gibiydik! Ve bu aşırı softtu!
"Meselaa, destekli sütyenler, karnın büyüyeceği için birkaç iç çamaşırı, giysi. Hatta sütyeni emzirmek için uygun olanlarından da bakabilirsin." Gülümseyerek maskenin ardından beni görmediği için rahatça ona bakmıştım. Ne kadar düşünceliydi ve bu benim için çok fazlaydı!
"Hepsine bakacağım." Yaklaştığımız ilk kozmetik mağazasına girmiş ve telefonumdaki listeyi açarak birkaç kremimi ve diğer şeyleri almıştım.
Buradan çıkınca bir iç çamaşırı mağazasına girmiş ve orada da verdiği tavsiyelere uyarak ne olacağını bilmediğimden beden beden omegalara uygun braletler ve sütyenler almıştım. Son aya uygun birkaç gecelik ve listemde kalan şeyler de dahil bir sepet dolusu alışveriş yapmıştım. Bunu bile özlemiştim. En son ne zaman kendime bir şeyler aldığımı gerçekten bilmiyordum. Kasaya yaklaşırken Jungkook benden ayrılmış ve kendi bölümüne gidip geleceğini söylerken gözüme farklı şeyler takılmıştı.
Kırmızı seksi gecelikler. Hem de hamilelere uygun yeni koleksiyon... Hımm. Günün birinde Jungkook'un alfası kızgınlığa girecek ve benimle sevişmek isteyecekti, değil mi ?
Ehe-ehe.
Acaba hangisini alsaydım? Jungkook bir iç çamaşırı mağazasında alacağı şeyleri bildiği bedenine göre kısıtlı olacağı için çok az bir sürem vardı ve bunu değerlendirmeliydim. En azından kapanış saatine yakın olduğu için kasada kimse yoktu ve o gelene kadar ilk bunları kasadan geçirtebilirdim. Hemen normalde S giydiğim geceliğin M bedenini hamile karnının aylık olanına bakarak birkaç rengini ve modelini alarak etrafa bakmış ve sinsice gülerek kucağımdan kasaya fırlatmıştım resmen.
"Hemen hemen, paketleyin lütfen. Kocam gelmeden." İçimi yumuş yumuş eden sözlerimle kasiyerdeki hanımefendi gülümseyerek başını sallamış ve diğer çalışan hemen kutulamaya başlamıştı. Tabi burası adı olan bir marka olunca düz karton torbalara koymuyorlar ve özenip bezenip show yapıyorlardı.
"Kaç aylık hamilesiniz?" Karnıma bakan kıza gülümsemiş ama göremese de hafifçe kıkırdamıştım.
"Sekiz."
"Gerçekten mi? Çok şaşırdım, daha küçük gösteriyorsunuz." Başımı sallamış ve sepetten geçen diğer ürünlere yetişen Jungkook'un elinin boş olmasına şaşırıp ona dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGA 'オメガ'/Taekook
FanficKarnı burnunda olan Taehyung sonunda ruh eşi için alfa kocasından kaçar ### Bölümler düzenlenip yeniden paylaşılmaya başlanmıştır ###