Namjoon geliyo. Diyeceklerim bu kadar.
Bir de iyi okumalarrr"Çok teşekkür ederim hyung! Çok! Çok! Çok!" Duyduğum çocuk sesi ile gözlerimi hızla açmış ve evin kapısının açılma sesini duymuştum. O çocuk nasıl da sesini duyurmuştu evin dışından öyle?
"Gaje, Gaje eve girince bağırmak yok. Hassas bir omega var içeride tamam mı?"
"Hyung, eş mi buldun yoksa? Niye babama hiç söylemedin? Üzülür bak sonra."
"Evet, bir eş buldum. Mühürlenmeden önce sizi tanıştırıyorum işte daha ne?" Salondan gelen seslere karşı doğrulmuş ve saate bakmıştım. neredeyse akşam sekizi geçiyordu. Ah, umarım gece uyuyabilirdim.
"Kız mı?"
"Erkek bir omega."
"Kokusu nasıl?
"Pudra şekeri ve kurabiye gibi diyorlar."
"Ay tam ısırmalık!" Gaje heyecanla bağırmış ve Jungkook şşştlayarak onu susturmuştu.
"Uyuyor ama." Beraber mutfağa geçerlerken Jungkook'un uyuduğumu nasıl anladığını çözememiş ama sehpahadaki telefondan iki cevapsız çağrının ona ait olduğunu görünce şimdi bağlantı kurmuştum. Haliyle akşam yemeği saati geçmişti ve telefonlarını açmadığıma göre uyuyor olabileceğim bir gerçekti.
"Onu görebilir miyim? Nolur, nolur, nolur!" Gaje yalvarmaya başlamış ve Jungkook onu bir daha susturmak zorunda kalmıştı.
"Uyandığında tanışacaksın zaten. Biz akşam yemeğini hazırlayalım. Gel buraya."
"Kapıdan bir bakayım. Babam hep uyuyan omegaların melek gibi göründüğünü söylerdi. Kendisi zaten öyle ama hiç başka bir omegayı görmedim." Gaje ısrar ederken salona çıkmışlar ve yatak odasına gideceklerken Jungkook beni görüp gülümsemişti.
"Şansını kaybettin Gaje, onu uyandırmışsın."
"Haaa! Adın ne? Çok güzelsin!" Işığı açarak üzerime doğru koşan erkek çocuğuna karşı engel olamamıştım. Gözümü ışık almış, karnıma atlar diye korkarak geri çekilmiştim. Lakin tüm korkularımı yenerek Gaje'yi havada yakalayan Jungkook omzuna almış ve gülüşmeye başlamışlardı.
"Ay ne şişko omegan var. Karnına bak kocaman!" Jungkook onu döndürdüğü için gülmekten zar zor konuşmuş ve yere indiğinde kendini yanıma atmıştı. Çok, manyak bir çocuktu.
"Kimseye şişko diyemezsin Gaje. Özür dile hemen." Gülmesi kesilen Jungkook ile Gaje karnıma bakıp hamile olduğumu anlamaya çalışırken tam saygı eğilmiş ve beklemeye başlamıştı.
"Özür dilerim. Şakalaşmak istemiştim sadece." Gaje'ye elimi uzatmış ve başını kaldırıp hafifçe gülümsemiştim. Esmer çekik gözleri elaydı ve babasına çekmiş olmalıydı. Tabi, beta babasına.
"Omega sen hamile misin?!" Açılan ağzıyla üzerini eliyle örtmüş ve birkaç kere daha eğilip Jungkook'un kulağına bir şeyler fısıldamaya gitmişti. Aralarında bir bakışma geçmiş ve Jungkook'un kaş hareketi ile Gaje bana yaklaşmaya başlamıştı. Üstümü başımı düzeltmiş ve düzgünce oturarak ona dönmüştüm.
"Adın ne?" Şirince konuşmuş ve ikide bir karnıma bakmaya başlamıştı.
"Taehyung, senin adın ne?"
"Kim Gaje! Birinci sınıf! Kim Namjoon'un oğlu!" Okulda kendini tanıtır gibi bağırmış ve hazır ola geçmişti birden. Bu hareketine gülmeye başlamış ve gelmesi için elimi ona uzatmıştım.
"Bebek var değil mi? Ne zaman oldu ki? Seni hiç görmedim." Şimdi meraklı hâli öne çıkmış ve kocaman yaptığı gözleri ile karnıma dokunmaya çalışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGA 'オメガ'/Taekook
FanficKarnı burnunda olan Taehyung sonunda ruh eşi için alfa kocasından kaçar ### Bölümler düzenlenip yeniden paylaşılmaya başlanmıştır ###