***
Aman Allahım bunlar gerçek miydi? Yoksa istediklerini elde edebilmek için bir kurgu mu?Alisa odasındaydı, kafasını ellerinin arasına alır düşünür düşünür,kafayı yiyecek gibi düşünceliydi bu duydukları ya gerçekse?Düşünürken Eceye doğru bakar ve yüzünde bu nasıl umursamaz birisi der gibi ifade belirir.
Ece bu kezde ayakta kafasında kocaman kulaklık ile şarkı dinliyor ve ayakta manyak manyak hareketler yaparak şarkı mırıldanıyordu. Bir anda kulaklığı çıkararak Alisanın yanına gelir.-Bu şarkıya inanamayacaksın inanılmaz bir şey
diyerek kulaklığı Alisanın kulağına takmaya çalışır ve,
-Bak dinle kanka süper bir şey ya.
Alisa sinir olmuş bir tavırla,
-Ece gerçekten mi ya şu olanlar seni endişelendirmiyormu? Dedikleri seni ürkütmüyormu? Şu an bizim bir çözüm bulmamız lazım anlıyor musun?Bişeyler bulmamız lazım. Lanet fikir gelmiyor aklıma.
Ece ağızı açık bakar Alisanın yüzüne 3 saniye kadar üzüldüğünü düşünen Alisa Eceye;
-Bak seni kırmak istemedim,
Gülümseyerek ve heyecanla
-Ne kırılması kanka ben halimden memnunum illaki bir çözüm yolu bulunur der.
-O çare biziz anlıyor musun?bize güveniyorlar ve belkide tek çare biziz.
-O zaman başlayalım.
der ve gülümser. Eğer Ece bu tavırla bir lafa başlıyorsa gerçekten sonuna kadar uğraşacak demektir. Dışardan bir ses geldi bu ses sanki bir çınlama sesiydi,çok yüksekti ki herkes kulaklarını tutuyordu Alisa ve Ece olduğu yerden fırladı dışarı.Can da oradaydı,çoğu kişi dışarda havaya bakıyorlardı,yukarda elektrik telleri ve radyasyon la ilgili bir sorun olacaktıki masmavi bir ekran belirdi harika görünüyordu,tam ortasında gözlerini alan bir ışık vardı,fakat o ses onları korkutuyordu.Bir süre herkes telaşla birbirine sorular sormaya başladı.
-Buda nedir böyle?
-Şu sesi birisi yok etsin artık.
-Aman Allahım beynim patlayacak.
Alisa Can'ın yanına koştu kulaklarını tutuyordu.
-Can ne oluyor bu ne nerden çıktı?
-Bilmiyoruz birden tellerden ateş fırladı ve bu şey çıktı ortaya siz iyimisiniz?
Ece Can'a bakar
-Buradan gidelim ne olduğunu bilmiyoruz herkesi toplamamız lazım.
Alisa300'e bağırır.
-Herkes beni dinlesin,bıradan gitmeliyiz ne olduğunu bilmiyoruz zarar görebiliriz.
Furkan Buse ve Berk yanlarına koşar Furkan telaşla,
-Can ne oluyor bir şey biliyor musunuz?
-Hayır ama buradan hemen gitmeliyiz bize yardım edin ve herkesi götürelim.
Furkan kafasıyla onaylar ve diğerlerini de toplayıp başka yöne doğru koşmaya başlarlar .
Bütün kalabalık koşuyor telaşla bazıları çığlık çığlığa bayağı bir koşmuşlardı ses arkada kalmıştı çok yorulmuşlardı kendilerini yere attılar.Nefes nefese kalmışlardı şaşkınlık içindeydiler.
Alisa ayağa kalktı , etrafına baktı kendi etrafında dönüyordu aman Allahım burası neresiydi korku ile hızla koşmuş olacaklardı ki haftalarca kaldıkları bu yerde burayı ilk kez görüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP 300
Science FictionEtraflarına baktıklarında muazzam bir teknolojik ortamla karşılaştılar , bulundukları yer çok büyük bir yerde ,etrafı arşı aşacak yükseklikte kalın duvarlarla kaplıydı. Gökyüzüne baktıklarında muazzam derecede radyasyon akımını gözle görebiliyorla...