***
Her şey yolundaydı. Projeler tamamlanmıştı. Sadece gerçekleştirilmesi için Mahir başkanın onayı gerekiyordu. Başkan projeleri dikkatli bir şekilde inceledi. En ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü her şey. Mahir başkan gururlu bir şekilde odasından çıktı 300 için ayrılmış dev laboratuvara doğru yürüyordu.Bir yandan da aileler bu sakin ve güzel Magna adasında çok rahattılar onlar için burası bir cennetti. Dünya kaygısı yok para kazanayım derdi yok zenginlik fakirlik yoktu herkes birbiriyle her şeyini paylaşıyordu. Fakat bu o kadar da uzun sürmeyecekti.
Depodaki yiyecekler fazlasıyla doluydu. Mahir başkan olası durumlarda insanların açlık durumuyla sınanmaması için büyük bir stok yapmıştı. Hatta Magna'nın bir bölümü çiftlikti. İçerisinde İnekler yer alıyordu. Süt ihtiyaçlarını bu şekilde karşılıyorlardı. Yani kısacası her şey düşünülmüştü.
Başkan 300 ün bulunduğu labaratuvarın kapısının önüne geldi. Derin bir nefes aldı ,heyecanı gözlerinden okunuyordu. Artık aralarında büyük bir güven duygusu oluşmuştu. Mahir başkan üç yüze karşı çok merhametli çok yakın davranıyordu. Aynı şekilde 300 de mahir başkanın başkanlığını kabul etmiş ona karşı çok saygılı davranıyorlardı.
Kapıyı açtı içeriye bir adım attı sağına ve soluna ha baktı her şey yolunda görünüyordu herkes işinin başındaydı. Mahir başkanı gören Alisa gülümseyerek başkana doğru yaklaştı arkasından da Ece geliyordu ve can...
Mahir başkan Alisayı 300 ün başkanı yapmıştı.
Ece ve Can da Alisa'nın yardımcılarıydı.Efendim hoşgeldiniz
Merhaba Alisa nasıl gidiyor
Eendim her şey istediğimiz gibi. Beton'un her aşaması tamamlandı. İnsanların bulunacağı bölümler. Depo kısımları. Arıtma deposu. Hayvan bölümü. Hayvan besin deposu...
Ece devam eder
Her bölüm bitti efendim. Bu projeyi gerçekleştirme zamanı şimdi.
Can;
Efendim tabakamızın çok zamanı yok vakit kaybetmeden Beton yapılmalı.Başkan;
Ne kadar zaman içerisinde biterEfendim biz %95 ihtimalle 5 ay süre alır diye düşünüyoruz
Hayır çok uzun bir süre 2 ay'ımız var daha fazla duramayız
Alisa Can ve Ece birbirine bakar
Alisa;
Efendim çok kısaBiliyorum siz bunu da başaracak sınız
Efendim
Hadi daha fazla konuşmayalım. Leyla size yardımcılar getiriyor. Eğitimli kişilerdir ve size çok yardım edeceklerdir.
Kaç kişi efendim
1000
Alisa Ece ve Can çok şaşkın bir şekilde
Çok fazla değil mi
Evet o yüzden 2 ayda bitecek
Peki efendim
Mahir başkan çıkar. Leyla yardımcı hemen ardından gelir.
Merhaba Mahir başkan...
Evet biliyoruz 1000 kişiden bahsedeceksin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP 300
Ficțiune științifico-fantasticăEtraflarına baktıklarında muazzam bir teknolojik ortamla karşılaştılar , bulundukları yer çok büyük bir yerde ,etrafı arşı aşacak yükseklikte kalın duvarlarla kaplıydı. Gökyüzüne baktıklarında muazzam derecede radyasyon akımını gözle görebiliyorla...